Rozměry pístních kroužků
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 79.2 (?) 6.1.2007 0:05
4kW je v současné době objem motoru kolem 70ccm. Jestli chcete aby motor měl silný spodek - při rel. nízkých otáčkách velký kroutící moment je to dáno buď větším zdvihem = rameno páky tzn. u pil 34 příp. 36,37mm - to jsou objemy od cca 45ccm po 80ccm dle typu a výrobce. U slabších objemů je zdvih od 31 do 34mm - tady se objemy prolínají, neboť někteří výrobci mají zdvih až do 70ccm 34mm jiní už zde mají 37mm - dle toho jak při konstrukci pil je brán zřetel na charakteristiku motoru. U slabších pil je větší zaměření na těžbu slabšího dřeva a odvětvování a vysoká rychlost s akcelerací zefektivňuje práci a snižuje únavu - prostě uřeže to rychleji slabší dřevo. Toto asi víte, ale chtěl jsem pouze vědět, jak se v tom orientujete z pohledu motorů u pil a co případně by bylo vhodné. I když to nejsou 4 kW má třeba 115i 2,7kW 3,3nM a zdvih 34mm, což by mohlo být i z hlediska spotřeby vyhovující, třeba takovou pilu mám, ale nebyla by to škoda, když jede. Ale to jen taková úvaha i z hlediska ceny přijatelná, ale pro Vás , no nevím, jestli to už máte nějak navržené?J.S. děkuji za vyčerpávající reakci, dělám předběžnou kalkulaci, motorovou koloběžku kterou chci udělat nebo předělat z jiné, má jet alespoň 50 - 60 Km/h na trhu lze sehnat ledacos, tomuto se přibližují stroje s Motor: 49ccm 2takt 3,5PS Převodovka: automat - variátor. takovému výkonu bych se chtěl přiblížit i já. nakonec budu muset plánované Kw stáhnout na tokové jaké navrhujete kolem 2,5Kw kůli velikosti oběmu a vlastní velikosti motoru. nejradší bych koupil bazarový, nejlépe kompletní motor. nenapadalo by vás kde takový kousek koupit? děkuji
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 79.2 (?), 6.1.2007 0:12
Foto: http://www.automm.cz/minibike/car_modul/fotky/auto-71-2.jpg
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 6.1.2007 10:39
Nevím co to provedlo, ale mluvím jakoby sám se sebou, ale z jiné adresy??? Ale kde končí můj příspěvek a začíná jiný se dá rozluštit.J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 79.2 (?), 6.1.2007 0:06
Děkuji za vyčerpávající reakci, dělám předběžnou kalkulaci, motorovou koloběžku kterou chci udělat nebo předělat z jiné, má jet alespoň 50 - 60 Km/h na trhu lze sehnat ledacos, tomuto se přibližují stroje s Motor: 49ccm 2takt 3,5PS Převodovka: automat - variátor. takovému výkonu bych se chtěl přiblížit i já. nakonec budu muset plánované Kw stáhnout na tokové jaké navrhujete kolem 2,5Kw kůli velikosti oběmu a vlastní velikosti motoru. nejradší bych koupil bazarový, nejlépe kompletní motor. nenapadalo by vás kde takový kousek koupit? děkuji
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 6.1.2007 10:48
Je otázka zda motor z bazaru - resp. pila se bude dát sehnat ve stavu, aby jste nemusel za chvíli investovat do nákladné opravy. Možná, že se zadaří, ale je to o štěstí. Co tam kolikrát vidím, tak to by měli dávat se zárukou zadarmo + uhradit náklady na cestu tam i zpět. Ale někdy se tam chvíli ohřeje i dobrý model, alespoň dle značky a typu - ale jeho stav se na pohled nepozná.?! J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 79.2 (?), 6.1.2007 21:20
díky, to je pravda, ale investice do nové pili už může být větší než třeba koupit toto: http://www.minibike-shop.cz/kompletni-motor-49ccm-p-70.html avšak nevím nic o kvalitě, jak ale tuším bude to zboží z číny nechvalné kvality..
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 6.1.2007 21:23
Jaká je pro Vás únosná investice do toho motoru? J.S.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 79.2 (?), 9.1.2007 10:52
celkově to chci postavit tak za 6tis. motor teda max. za půlku 3000,- rám nechám svařit u známého, něco budou stát brzdy, něco zubatý řemen s rozetamy, něco gumové kola, ty typuji na nejtěžší úkol.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 9.1.2007 16:18
Za ty peníze přibližně mám slabší motor resp. pilu, což je nevyhovující. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 118.101 (?), 9.1.2007 21:11
No, být tebou tak bych si rozmyslel jezdit na koloběžce 60 km/hod. Vzhledem k tomu, že nesedíš na sedadle, tak máš o hodně pohyblivější těžiště. Zjednodušeně řečeno, pohyb zadkem doboku je velmi jednoduchý, rychlý a účinný. Účinný v tom smyslu, že se podstatně mění velikost rychlosti vzhledem k poloměru zatáčky, tak abys to bezproblémově projel. Nezdá se to, ale je to někdy o hubu. Právě proto, že člověk tím zadkem pohne bez toho, že by si to nějak zvlášť uvědomoval a pak ho to překvapí.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|