Sroub volnobehu?
Nevim ktery myslite jeden sroub je u difuzoru s pruzinkou proti uvolneni a druhym sroubem se steluje pootevreni klapky.
Podle me ten na difuzoru urcuje bohatost smesi a ten pod klapkou volnobeh jak je to nastaveni?
Ja jsem zkousel ruzne nastaveni ale motor natocim kdyz dam 3/4 plynu a roztocim motor vrtackou a on po 4 sekundach chytne otacky kolisaji a kdyz jen mirne uberu tak se otacky prudce snizi a motor zhasne.Od karburatoru mam 30cm hadicku na benzin naplnim plovakovou komoru a zbytek hadicky a kdyz motor bezi tak se v hadicce posunuje tak 1 cm za 2 sekundy...neni to nejak velka spotreba??? Mozna to bude fakt tou kompresi jak jsem psal...
Z.M.
Ten karbon na tom pistu je na spodni strane (smerem k zemi)Tato strana valce je hur chlazena proto to mnozstvi karbonu.Protilehla strana je temer cista.Pohled na vlozeny krouzek ve valci ukazuje na opotrebeni pistniho krouzku...
Dalsi fotka je karburator nevite jake je spravne serizeni???
Ocekavam dalsi rady a dekuji vsem.Omlouvam kvalitu fotek je to jen mobilem.
Ano, šroub s pružinkou je bohatost směsi. Od dotažení povolit zkusmo asi 1/2 otáčky. Já jsem měl kroužky tenký - velmi jetý, a přesto motor chytal dobře, jen málo táhl. Nepřeplavuje se plováková komora?
ano to je ovladani sytice...jeste pripominam ten motor bezel bez problemu a pak se zastavil bezel cca 2 minuty bez zateze v garazi drzel i volnobeh a najednou tyto problemy
Komora se nepreplavuje jake je spravne serizei hladiny v komore a jakym zpusobem to udelat?Vim ze prihnutim plisku, ktery doseda na jehlovy ventil jenze ten spusob a mereni...
Dival jsem se dnes ale zitra pro sichr jeste jednou.ale musim prvni koupit nove jehlove lozisko ktere je na pistnim cepu, protoze to puvodni je kaput z klece tam nezbylo ani Ň a jak jsem vyklepl cep tak vypadly jen jehlicky
Myslim ze predchozi majitel tomu daval...