rotavator Robix
|
|
|
|
host - 14.151 (?) 3.3.2008 21:41
Název ROBIX neznám, mám rotavátor ZVL z r. 1990 a má tuším název PA50. Pak Madaři dělali ROBI, taky s babetovým motorem, ale s hliníkovým odlitkem převodové skříně. Ale k věci - něco podobného mne potkalo před pár lety, po zahřátí to přestávalo jet - vyměnil jsem zapalování a bylo po problému. Také se podívejte na výfuk, jestli jej nemáte zacpaný karbonem. Dále se podívejte, jestli páčka plynu na karburáturu neprokluzuje - jsou pak nastaveny pouze volnoběžný otáčky. Nevím, jak dalece ovládáte tyto stroje, proto se zeptám - nemáte trvale zapnut sytič na karburátoru? Snad jsem vás těmito dotazy neurazil, ale jedná se o dost jednoduchý stroj, kde by se příčina měla najít celkem rychle.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 3.3.2008 18:53
Ještě vyzkoušejte botku (fajfku) a kabel. Co asi nezkusíte, je cívečka za magnetem. I ta by mohla udělat pá pá, ale snad ne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 3.3.2008 20:11
Na tu krabičku s kulatejma konektorama jsem zapoměl. Samo i ta by to mohla být. Měl jsem ji doma, ale našel jsem jen stahovák na magneto, tak asi šla do světa i s Babettou, ale nevím. Jinak už nevím. Nepodařilo by se vám to s někým nějak domluvit na půjčení třeba proti záloze plné ceny? Já vím, proč by to kdo dělal, ale třeba se dobrá duše najde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 14.151 (?), 3.3.2008 21:41
Název ROBIX neznám, mám rotavátor ZVL z r. 1990 a má tuším název PA50. Pak Madaři dělali ROBI, taky s babetovým motorem, ale s hliníkovým odlitkem převodové skříně. Ale k věci - něco podobného mne potkalo před pár lety, po zahřátí to přestávalo jet - vyměnil jsem zapalování a bylo po problému. Také se podívejte na výfuk, jestli jej nemáte zacpaný karbonem. Dále se podívejte, jestli páčka plynu na karburáturu neprokluzuje - jsou pak nastaveny pouze volnoběžný otáčky. Nevím, jak dalece ovládáte tyto stroje, proto se zeptám - nemáte trvale zapnut sytič na karburátoru? Snad jsem vás těmito dotazy neurazil, ale jedná se o dost jednoduchý stroj, kde by se příčina měla najít celkem rychle.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.15 (?), 4.3.2008 6:57
Dekuji za rady toto vsechno je vyzkousene jeste budu mit pujcene zapalovani z babety a snad na to prijdu. Ten stroj je opravdu jednoduchy opravuji znacne slozite zarizeni v zamestnani takze si myslim ze uplny trouba nejsem:-)Nic mene tato zavada mi neda spat a tak ocekavam dalsi rady.Tento rotavator bude asi ten "madar" je na nem na stisku napsano ROBIX a na cervenem krytu je napis ROBI jepodobny motoru JIKOV Nasel jsem ho ve sbernych surovinach 1kg stal 6kc :-) Byly tam dve zavady preruseny kabel od civky magneta, ktera napaji tu "krabicku"tyristoroveho zapalovani a zaneseny karburator no a nejake drobnosti jako netesnost nadrze vyklepane sroubky atd.Toto vsechno jsem opravil a rotavator jsem mel nekolikrat nastartovany a chytal na druhy zatah snury.Pak jsem na neho vyrobil drzak s prednim opernym kolem sel ho vyzkouset a motor se po kratkem provozu zastavil.Vrta mi hlavou ten nespaleny benzin ktery jde z vyfuku a mokra svicka a taky nahly vznik zavady...uvidim az mi donese znamy to original zarucene funkcni zapalovani na zkousku...Zatim vam vsem dekuji za rady
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 209.100 (?), 4.3.2008 11:46
Dobrý den,
Zkuste vyčistit výfuk (vypálit autogenem), bude nejspíš plný usazenin.
|
|
|
|
|
|
|
host - 173.149 (?), 4.3.2008 12:10
Asi bych spíše vyčistil sání. Tyto strojky jsou na to citlivé. Měl jsem babete a když jsem sundal tlumič sání s filtrem tak nešla nastartovat. s filtrem pak bez problémů. Tady je jako filtr železná drátěnka napuštěná olejem a ta už může být zanesená.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|