rotavator Robix



host - 208.29 (?)
6.7.2009 18:41

Dobry den. potrebujem pomoc.mam problem s robi 55 a to taky ze po generalke karburatora (vymeneny plavak spodna tryska v plavakovke, ventil paliva, poriadne som ho vycistil utesnil silikonom priruby).robil som to kvoli opatovnym problemom so startom.podstata veci je ze teraz nemam problem so startom, chyta dobre ale pri pridani plynu ho dusi..nova sviecka bohatost zmesi 1/2 ot. skusal som tocit hore aj dolu ale nemalo to vplyv.plavak som prihybal..a strasne pri tom dymi..v com moze byt problem.pride mi malo vzduchu ale okrem toho jedneho srobika bohatosti z. tam neni co nastavit..ja uz som zufaly a neviem preco to teraz tak blbne ked predtym ak sa mi ho podarilo nakopnut isiel jak besny..dakujem za rady Peter M,.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 220.2 (?), 19.5.2009 12:31

Abych se ubezpečil.
Šroubek bohatosti směsi je ten s tou pružinkou. Když jej vyšroubuji, tak je na konci jehla?
Píše se zde, že by měl byt povolen 1/2 až 1a1/2 otáčky od úplného dotažení.
Tak tím když otáčím kamkoliv, tak to nijak nereaguje.

Ještě jsem zapomněl dodat, že ta původní svíčka byla černá, což asi signalizuje příliš bohatou směs.
Tzn. jakoby tento šroubek vůbec nefungoval?
Nevím.
Taky mně napadl ten předstih, ale ten jsem nekontroloval.
Zkusím později přiložit nějaký obrázek.
Zatím díky.

            
host - 98.74 (?), 20.5.2009 13:12

Zdravim. tento rotavator je nachylny na akekolvek male zmeny..mam skusenost lebo pred rokom som mal s nim problem (rieseny tu v poslednych prispevkoch pred vami) ten srob bohatosti je ten ktory je blizsie j saniu, naozaj by som odporucal jeho dokladne nastavenie..ja ho mam nakoniec na 1/2 ot. po dlhom skusani..na sviecku je tiez haklivy - ja som vybral nahodnym vyberom na ktoru nakoniec siel..treba tiez skontrolovat ci je vo filtry dost oleja.ci je spravne nastavena hladina benzinu. ci su trysky upchate..ale mne ten vas popis sedi na podobny problem ako som mal ja - moc chudobna zmes. nastavenie predstihu tu je tiez popisane.dolezite startovat za studena so syticom bez plynu a ked je uz zohriaty tak bez syticu s trochou plynu..ale ako hovorim vela zalezi aj od sviecky..inak je to stroj o ktory sa treba starat (ja mam s nim bohuzial tiez stale nejake problemy) snad som vam trochu pomohol

S pozdravom Peter

                  
host - 59.2 (?), 15.6.2009 19:13
aha... za 1 je nutne aby cela saci cesta hlavne mezi motorem a karburatorem byla tesna jinak motor saje "falesny vzduch" a smes je chuda. Pak je dulezite aby lanko od plynu melo pri "nulovem" plynu vuli a volnobeh byl nastaven sroubkem u tahla na karburatoru. ten volnobeh je nevim jak to popsat malinko pootevrena klapka 0,2mm? nastavi se presne pozdeji pri zahratem motoru. Pak je nutne sroub smesi uplne s citem zasroubovata pote povolit o 0,5-1 otacku pozor za chodu motoru toto otaceni ma maly vliv ale pak zjistite ze motor nejde natocit... tento sroub je vlastne skrceni vzduchu pri behu na prazdno! kdyz zasrubujete tak uberete vzduchu a smes je bohatsi. Je dost mozne ze je i palivova cesta malo pruchodna. Na svicce taky dost zalezi ted nemam moznost jit ke stroji ale pak dodam oznaceni. nastaveni predstihu tu je popsane o par radku zpet. Hodne zdaru pri oprave preje Z.M. jednoduchy test je injekcni strikackou striknout do valce otvorem pro svicku 1cm3 benzinu pokud na nekolik zatahnuti motor naskoci tak je to "elektricky v poradku" a problem je v palivove ceste
                     
kenybz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (64) - 59.2 (?), 15.6.2009 19:22
prikreslil jsem do obrazku karburatoru popisky
Bez názvu
Bez názvu
                     
host - 57.173 (?), 16.6.2009 9:54

prosim vas a jaka je nejvhodnejsi svicka. n17 nebo n19. dekuji

                     
host - 216.7 (?), 16.6.2009 22:27
pouzivam brisk NR17C 19- ka bude taky dobra
                     
host - 208.29 (?), 6.7.2009 18:41

Dobry den. potrebujem pomoc.mam problem s robi 55 a to taky ze po generalke karburatora (vymeneny plavak spodna tryska v plavakovke, ventil paliva, poriadne som ho vycistil utesnil silikonom priruby).robil som to kvoli opatovnym problemom so startom.podstata veci je ze teraz nemam problem so startom, chyta dobre ale pri pridani plynu ho dusi..nova sviecka bohatost zmesi 1/2 ot. skusal som tocit hore aj dolu ale nemalo to vplyv.plavak som prihybal..a strasne pri tom dymi..v com moze byt problem.pride mi malo vzduchu ale okrem toho jedneho srobika bohatosti z. tam neni co nastavit..ja uz som zufaly a neviem preco to teraz tak blbne ked predtym ak sa mi ho podarilo nakopnut isiel jak besny..dakujem za rady Peter M,.

                     
host - 167.143 (?), 8.7.2009 21:21

prosim napiste mi nejake napady.dakujem

                     
host - 216.7 (?), 9.7.2009 21:07
ta vyměněná tryska je identické hodnoty? nedostal se silikon do karburatoru? Z.M.
                     
host - 43.173 (?), 10.7.2009 10:13

no ta tryska praveze neviem lebo som ju niekde stratil..ak viete ake cislo by tam malo byt tak poradte..a s tym silikonom som bol opatrny takze by nemal.dakujem

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika