Mountfield je úžasný fenomén, je jedno, že je předražený, prostě síla dravého marketingu je nezlomná :-))
Ale proč ne, pokud někdo nemá benzín na to surfovat po webu a zjišťovat, brána do zahrádkářského ráje s nápisem MOUNTFIELD nad vchodem je k nalezení mnohem snáz.
Je to stejné jako s nákupem předražené elektrické deky na nákupním Brainwashingovém výletu pro seniory. Kdo koupí, bude tvrdit, jak pěkně hřeje a že se neporouchala. Že za stejnou cenu mohl koupit podstatně kvalitnější výrobek je jedno - Stockholmský syndrom funguje.
Ale vážně - MO je prostě ideální pro lidi, kteří nechtějí hledat. I když je k nepochopení, proč raději nenavštíví hobby market, ve kterém se k zákazníkovi alespoň nechovají nabubřele v okamžik reklamace.. (Když už je nakupujcímu za těžko navštívit skutečně solidního prodejce zahradní techniky)