Otáčkoměr
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.50 (?), 1.7.2011 5:48
Radšej si kúpte automobilový multimeter. Do 1000 korún máte prístroj, ktorý meria otáčky + kopec ďalších vecí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 118.44 (?), 9.7.2011 21:59
Také nejsem dráteník ale podle zdejších -dřívějších příspěvků jsem si objednal otáčkoměr i s odpočtem motohodin asi za 900 kč.Ty motohodiny mi jsou celkem na nic, ale otáčky snímané na vysokonapěťovém kabelu od svíčky se dají přečíst i na jednoválci popř násobit na víceválci atd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 10.7.2011 9:27
Každá horní úvrať u dvoutaktu znamená zapálení směsi, čili jiskru a impulz do otáčkoměru.Při stejně vysokých otáčkách dává ale jednoválec čtyřtakt počet impulzů poloviční, otáčkoměr vykazuje poloviční hodnotu. AB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 10.7.2011 17:00
Pane Stanislave M.,k čemu potřebuje čtyřtakt jednoválec (a těch je asi nejvíc) rozdělovač? A jste skálopevně přesvědčen, že svíčka jednoválcového čtyřtaktu pálí při každé horní úvrati pístu?Co když to bude elektronicky ošetřeno(bez ohledu na umístění magnetu na klice) tak, aby ve fázi " výfuku" svíčka nejiskřila? Dám se poddat. AB
|
|
|
|
|
|
|
|