nastavenie karburatora honda gcv 160



host - 11.107 (?)
20.3.2009 20:25

Chtěl jsem vám napsat číslo dílu, ale já ho prostě nenašel. Kdejaký utahovací moment to jo ale papír s čísly ne. No co se dá dělat. Ta originál pružina je důležitá pro správnou funkci regulace otáček vzhledem k její délce. Dokonce se uvádí který konec kam přijde. Kratší konec k páce regulátoru. Kam se poděla ta vaše "strunka" netuším, ale že by jste ji stratil během práce se strojem je dosti nepravděpodobné, protože hloubka ok na koncích a její předpětí to prakticky vylučují. Nepochopil jsem zda jste koupil motor zároveň se strojem nový. Pokud ano, prodejce si nesplnil svoje předprodejní povinnosti. Viz smetí ap i když zase neznám jak to v Maďarsku chodí.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 197.193 (?), 19.3.2009 19:15

mal som demontovany karburator komplet vonku.sundane bola kovova plavakova komota.problem bol na blavaku mal kusok cerveneho plastu na oske, co ho drzalo stale hore.ani kvapka benzinu.a ani neviem preco som povolil asi o 8 otacok tu trysku co spominate(v kovove trubicke).ostatne som prefukol stlacenym vzduchom.ja mam model s plastovou nadrzou s prolisem.na rovine a dolu kopcom mi po pridani plynu kolisu otacky a striela do vyfuku

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 19:27

Ta tryska, která je přístupná po demontáži plovákové komory musí být čistá a opatrně, ale pevně dotažená. Plovák musí volně chodit a v horní poloze nesmí vytékat benzín. Popisované nastavení se provádí šroubkem, který je na obr. - ze předu. Toto nastavení ověřte a vyzkoušejte správné nastavení, pokud to není v pořádku, tak motor střílí do výfuku, nebo motor běží nepravidelně.

                     
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 19.3.2009 19:58

dakujem pekne za rady, zajtra to nastavim.este nieco.na motore chybala jedna pruzinka, bez nej motor nenastartoval.da sa niecim nahradit?(nachadza sa spodku motora medzi vzduchovym filtrom (asi nizdie a na pravo 2 cm) a packov pri hadicke od palivovej nadrzke).blbo sa to opisuje, len ma tento server nechce pustit s fotom

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 20:54

Možná myslíte pružinku, která vytváří protitah páce regulátoru otáček. Ta obyčejně trpí při manipulaci s motorem a nevhodném položení motoru na zem. Ta tam musí být a správně napnutá. Jestli jste ji něčím nahradil, tak je možné, že náhradní pružinka má velký, nebo malý tah. Nejlépe by bylo tam dát originální, správně tvarovanou a vyzkoušet nastavení - je tam více otvorů a jiné napnutí způsobí jiný odpor a jiné otáčky. Příliš tvrdá pružina by nadměrně opotřebovávala mechaniku regulátoru.

                     
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 20.3.2009 8:57

ano myslim prave tu.mam problem zohnat originalnu, skusal som rozne pruzinky no nie je to ono.po chvili to zacne pridavat a uberat svojvolne.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 20.3.2009 11:58

Kolísání otáček není pružinkou. Kolísání je způsobeno(pokud není závada v regulátoru otáček) tím, že se mění směs pro motor. Může být něco ucpané, to je třeba dobře ověřit, potom se motor chová tak, jako by docházel benzín a kolísá. Pružinka vytváří protitah regulátoru a při běhu motoru vždy páka regulátoru pružinku napne a pokud se otáčky nemění plynem a zatížením motoru, tak je drží stále, téměř stejně napnutá, mění se to zatížením motoru, ale pravidelně. Když vypnete motor, páka regulátoru se úplně uvolní, protože regulátor tahu potřebuje otáčky, aby se vysunul jeho středový čep, který ovládá páku, která má na svém konci pružinku. Zaměřte se na přívod paliva a čistotu karburátoru.

                     
host - 11.107 (?), 20.3.2009 15:18

Pánové promiňte mi, že vstupuji do vaší debaty, ale chtěl bych se haskyvk zeptat, zda onen jeho nový motor koupil "holý" a dostrojil ho pravděpodobně pro nějaký jednoosý malotraktor, nebo koupil "hotový" motor určený pro jeho stroj a v tom případě kde. Ještě jednou se omlouvám za vměšování.

                     
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 20.3.2009 17:40

to nevadi.je to novy motor a je namontovany na rotavatore.kupovany je v madarsku.na slovensku znamy pod KF 04 Dragon, je to stavebnica.mam uz aj kolesa a prevodovku.teraz mam problemy s otackami, tu strunku som musel stratit pri praci a nevsimol som si to.cez vikend ho idem skusit nastavit podla rad

                     
host - 11.107 (?), 20.3.2009 20:25

Chtěl jsem vám napsat číslo dílu, ale já ho prostě nenašel. Kdejaký utahovací moment to jo ale papír s čísly ne. No co se dá dělat. Ta originál pružina je důležitá pro správnou funkci regulace otáček vzhledem k její délce. Dokonce se uvádí který konec kam přijde. Kratší konec k páce regulátoru. Kam se poděla ta vaše "strunka" netuším, ale že by jste ji stratil během práce se strojem je dosti nepravděpodobné, protože hloubka ok na koncích a její předpětí to prakticky vylučují. Nepochopil jsem zda jste koupil motor zároveň se strojem nový. Pokud ano, prodejce si nesplnil svoje předprodejní povinnosti. Viz smetí ap i když zase neznám jak to v Maďarsku chodí.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 20.3.2009 21:29

Zde jsou čísla dílů, ale je to z roku 2005, takže ceny ND budou trochu jiné.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika