nastavenie karburatora honda gcv 160
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?) 19.3.2009 19:02
Bylo by dobré popsat, co jste všechno udělal. Měl jste demontovaný karburátor, nebo jiné díly, nebo pouze na karburátoru sundanou kovovou plovákovou komoru a čistil trysku. Další trysku - volnoběžnou je možné vyndat jen po vyšroubování šroubku pro volnoběh a opatrně vyndat, pozor je tam O kroužek - těsnění a musíte ji vytahovat kolmo nahoru, např. 2 malé šroubováky a jemně podložit a vytlačit. Hlavní tryska je přístupná po demontáži kovové nádobky - plovákové komory. Je schovaná ve středové trubičce(přístup ze spodu, tam kde je šroub, co drží plovákovou komoru) a je třeba ji opatrně povolit plochým šroubovákem. Zde pozor na vypadnutí a ztracení osičky(drží tam jen zasunutím) plováku a jehlového ventilku. Při čištění trysek je nutné postupovat opatrně a nepoškodit kalibrované otvory. Kolísání otáček motoru a střílení do výfuku značí o problému se správným poměrem směsi, motor mění otáčky a regulátor se je snaží vyrovnávat. Další možností je to, že máte málo paliva a u typů nádrží bez prolisu(modely s plechovým krytem) - sběrače poslední zásoby paliva - dochází při malém množství benzínu k Vámi popisovanému stavu, prostě dochází benzín a motor tarokuje, na rovině a z kopce to nedělá, resp. později, až paliva ještě více ubyde. Pokud to nedělalo předtím, tak bych hledal závadu tam, kde se něco změnilo. Toto podobně dělá např. i značně ucpaný vzduchový filtr, nebo špatně seřízené ventily, špatná svíčka, ale to se předpokládám nezměnilo.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 18:19, zobrazeno: 107800x
Dobry dem.musel som rozobrat karburator od hondy.automaticky som ho rozsteloval.no chcem ho opet nastavit.poradi niekto?dakujem
|
|
|
|
|
|
|
Jani - Stříbrný Zahrádkář (116) - 148.183 (?), 18.3.2009 18:29
|
|
|
|
|
|
|
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 18:41
nomal som smietku v karburatore.nedopravovalo mi benzin do karbeca.tryska zanesena.podotykam novy motor dodany od vyrobcu.precitil som ho.bolo plno kuslov kovu.asi z vyroby.servis mam daleko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 19:37
su to male kusky z plastu od nadrzky
|
|
|
|
|
|
|
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 23:11
len ktore srobiky.bodol by nakres ak je to mozne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 197.193 (?), 19.3.2009 18:31
dakujem.len teraz sa vyskytol iny problem.po pridany plynu kolisu svojvolne otacky motora a striela do vyfuku.ked uberem stabilizuju sa, strielanie prestane.dolu kopcom idu max oatacky bez problemov, no do kopca a na rovine to zacne.mozte poradit v com je problem?dakujem
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 19:02
Bylo by dobré popsat, co jste všechno udělal. Měl jste demontovaný karburátor, nebo jiné díly, nebo pouze na karburátoru sundanou kovovou plovákovou komoru a čistil trysku. Další trysku - volnoběžnou je možné vyndat jen po vyšroubování šroubku pro volnoběh a opatrně vyndat, pozor je tam O kroužek - těsnění a musíte ji vytahovat kolmo nahoru, např. 2 malé šroubováky a jemně podložit a vytlačit. Hlavní tryska je přístupná po demontáži kovové nádobky - plovákové komory. Je schovaná ve středové trubičce(přístup ze spodu, tam kde je šroub, co drží plovákovou komoru) a je třeba ji opatrně povolit plochým šroubovákem. Zde pozor na vypadnutí a ztracení osičky(drží tam jen zasunutím) plováku a jehlového ventilku. Při čištění trysek je nutné postupovat opatrně a nepoškodit kalibrované otvory. Kolísání otáček motoru a střílení do výfuku značí o problému se správným poměrem směsi, motor mění otáčky a regulátor se je snaží vyrovnávat. Další možností je to, že máte málo paliva a u typů nádrží bez prolisu(modely s plechovým krytem) - sběrače poslední zásoby paliva - dochází při malém množství benzínu k Vámi popisovanému stavu, prostě dochází benzín a motor tarokuje, na rovině a z kopce to nedělá, resp. později, až paliva ještě více ubyde. Pokud to nedělalo předtím, tak bych hledal závadu tam, kde se něco změnilo. Toto podobně dělá např. i značně ucpaný vzduchový filtr, nebo špatně seřízené ventily, špatná svíčka, ale to se předpokládám nezměnilo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|