Bylo by dobré popsat, co jste všechno udělal. Měl jste demontovaný karburátor, nebo jiné díly, nebo pouze na karburátoru sundanou kovovou plovákovou komoru a čistil trysku. Další trysku - volnoběžnou je možné vyndat jen po vyšroubování šroubku pro volnoběh a opatrně vyndat, pozor je tam O kroužek - těsnění a musíte ji vytahovat kolmo nahoru, např. 2 malé šroubováky a jemně podložit a vytlačit. Hlavní tryska je přístupná po demontáži kovové nádobky - plovákové komory. Je schovaná ve středové trubičce(přístup ze spodu, tam kde je šroub, co drží plovákovou komoru) a je třeba ji opatrně povolit plochým šroubovákem. Zde pozor na vypadnutí a ztracení osičky(drží tam jen zasunutím) plováku a jehlového ventilku. Při čištění trysek je nutné postupovat opatrně a nepoškodit kalibrované otvory. Kolísání otáček motoru a střílení do výfuku značí o problému se správným poměrem směsi, motor mění otáčky a regulátor se je snaží vyrovnávat. Další možností je to, že máte málo paliva a u typů nádrží bez prolisu(modely s plechovým krytem) - sběrače poslední zásoby paliva - dochází při malém množství benzínu k Vámi popisovanému stavu, prostě dochází benzín a motor tarokuje, na rovině a z kopce to nedělá, resp. později, až paliva ještě více ubyde. Pokud to nedělalo předtím, tak bych hledal závadu tam, kde se něco změnilo. Toto podobně dělá např. i značně ucpaný vzduchový filtr, nebo špatně seřízené ventily, špatná svíčka, ale to se předpokládám nezměnilo.