Dobrý
Jednoznačne nepredávať!!!
Najprv : Dajte dole magnet zapaľovania
Potom vykruťte sviečku dajte tam šrobovak/ja davam dig. šubleru
Nastavte piest do hornej úvrate, stator zapalovania uvoľniť a nastaviť na stred. Potom na odtrhu ramienka nastaviť medzeru 0,3 až 0,4 mm
Piest otáčaním kľukovky doľava znížte o 3,5 mm je tam tolerancia
0,3 mm plus mínus. V tejto polohe by mala byť meddzierka na ramienku 0,05mm. Pokiaľ to tak nie je točte statorom zapaľovania doprava alebo doľava. Pokiaľ sa to nedá je potrebné nové ramienko!
Staré má ošúchané pertinaxový palec!!! Dotiahnuť a ešte raz všetko
vyskúšať premerať. Pokiaľ to sedí, že v hornej úvrati je odtrh 0,3-0,4mm a po znížení piestu doľava o 3,5 mm je medzierka 0,05 mm
A sviečka má odtrh- 0,6 -0,7 mm je zapaľovanie správne nastavené dáva modrofialovú iskru! Keď je ružová vymeňte kondenzátor!!!.
Potom stiahnite prívod benzinu ku karburátoru vyskúšajte ventilom
nadrže točiť rôzne polohy benzín musí ísť pomerne silným prúdom!!
Pokiaľ nie vymeňte vo ventile gumové tesnenie s dierkami.
Karburátor - šupátko vytiahnite dajte závlačku na druhý zárez zhora na ihle!!! Poskladajte _ šrob voľnobehu vzduchu - zakrruťte na doraz/jemne/ a uvoľnite o 1/4 otáčky.
Spodným šrobom voľnobehu pridvihnite šupátko aby bola medzierka
medzi šupátkom a telesom cca 1,5 mm. Naštartujte pokiaľ je voľnobeh vysoký uberte na šupátku, alebo opačne -pridajte ak je malý. Zahrejte stroj - šrubkou zboku na pridávanie vzduchu potočte doľava alebo doprava kedy sa zvýšia otáčky. V tejto polohe znížte šupátko do polohy kedy je chod najpravideľnejší!!!
alebo na legendárny cigaretový papierik.