Dobré odpoledne.Náhodou jsem narazil na vaši diskusi ohledně MF-70.
Pro začátek pár rad: Vzdálenost mezi kontakty zapalování je optimální:0,4mm
Předstih3,5mm před HU
Bohatost směsi 1,5-2 otáčky
Jehla karburátoru 2 zářez od vrchu
svíčka N17C 0,6 mezi kontakty
Gufera CR25*52*8 CRW1R a CR40*62*8 CRW1R od Fa. SKF
A axialní těsnění koše (papírový kroužek) to je nejdůležitější (mezi dosedací plochu koše a ložiska.Jinak motor nasává falešný vzduch do prostoru klikové skříně a nejde nastartovat!!
Dále doporučuji zkontrolovat dostatečný průtok paliva přez paliv.kohout.(Bývá tam přicpané sítko a nebo naboptnalá gumička)a palivo pak nedostatečně při přeplavení karburátoru difuzní trubičkou nenatéká.
Cca 3* jsem měnil prasklý spojkový koš v drážce pro pero, nebylo to normálně znatelné, až po zahřátí motor běžel nekontrolovatelně.
V některých případech taktéž netěsní odkalovací šroub na spodní straně klikové skříně.
Poslední možná závada je ucpaný výfuk(možno vypálit) a nebo vysoká hladina oleje ve vzduchovém filtru!!
Závěrem, pokud je vše nastaveno jak jsem napsal a motor není přidřený musí šlapat jako hodiny.Tyto motory opravuji již 20let a prozatím jsem se nesetkal s jiným problémem.tak hodně úspěchů v opravě a pokud by se nezdařilo dejte vědět na E-mail servismen@seznam.cz nebo do této diskuse.