Tekton volnoběžky pravda nemá, když se zapnete pojezd kola se uzamknou a zabírají obě, pokud je pojezd vypnutý otáčí se volně nezávisle na sobě. Výhodou použití půlřemenice pro každé kolo je maximální jednoduchost a tudíž i spolehlivost. Reklamací je naprosté minimum. Navíc Tekton je řekl bych velice šikovně vyřešen s nízkou hmotností (takže otáčení se spojenými koly v záběru není tak hrozně neřešitelný problémem) i vyvážením, kdy je motor pěkně mezi koly, takže když vám dojde palivo na opačném konci vesnice není problém mašinu dotlačit domů (majitelé Otav ať zavzpomínají jak skvěle vyvážený stroječek to je). A pokud palivo je- pojezd pracuje nezávisle na otáčení bubnu.
Za mě Dakr Tekton, podle terénu bych zvolil buď Hondu 5500/ Hondu 6500 nebo B&S 850 (OHV) s tlakovým mazáním pokud je terém hodně svažitý. V rozhodování mezi B&S 650 (SV) nebo Hondou 5500/6500 (obě OHC) bych pro porovnání řekl že Honda méně žere, má lepší kroutící moment, na druhou stranu v případě poruchy jsou díly na Hondu řádově o 1/4 dražší (což může kompenzovat právě ta nižší spotřeba paliva) ale pozor na zlobivé karburátory Hond v kombinaci s naturalem, kdy dochází k oxidaci a přicpávání kanálů karburátorů a následnému houpání motoru v provozních otáčkách. Mám dobré zkušenosti s obyč Tektonem s Briggsem 650 s diskovou sekačkou, motor je velice jednoduchý a spolehlivý a sežere skoro všechno. U mulčovače je potřeba větší rezervy výkonu motoru protože stéblo trávy je posekáno několikrát narozdíl od disku s noži kdy je po useknutí položeno stranou a disk seká další a další stébla, proto kombinaci B&S 650 s mulčovačem z výběru záměrně vynechávám.
Z.F.