Motor nejde do otáček
|
|
|
|
host - 143.30 (?) 24.8.2010 11:33
Dopadl jsem takto: po rozdělání jsem se dostal k vahadlu, které bylo zaseknuté v poloze otevřeno, vyčistil jsem to tech.lihem, dal dohromady a zkusil nastartovat.Na první pokus to perfektně nastartovalo, běželo deset sekund a zhaslo, po namačkání cucákem, zase výborně nastartovalo a po vyčerpání benzínu co jsem namačkal, zase zhaslo, takto to šlo pětkrát za sebou a již to nestartuje, ale svíčka je mokrá.Abych sem se z toho nezbláznil, další rozdělání a pokusy budu dělat až odpoledne.Podívám se na gumovou jehlu, jestli jsem ji nezatlačil nějak hluboko.Zatím na shle.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.30 (?), 23.8.2010 16:38
Stejný benzín používám u motor.pile a tam je to bez problému
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.30 (?), 24.8.2010 7:47
Děkuji, vyzkouším to a dám vědět, jak jsem dopadl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.30 (?), 24.8.2010 11:33
Dopadl jsem takto: po rozdělání jsem se dostal k vahadlu, které bylo zaseknuté v poloze otevřeno, vyčistil jsem to tech.lihem, dal dohromady a zkusil nastartovat.Na první pokus to perfektně nastartovalo, běželo deset sekund a zhaslo, po namačkání cucákem, zase výborně nastartovalo a po vyčerpání benzínu co jsem namačkal, zase zhaslo, takto to šlo pětkrát za sebou a již to nestartuje, ale svíčka je mokrá.Abych sem se z toho nezbláznil, další rozdělání a pokusy budu dělat až odpoledne.Podívám se na gumovou jehlu, jestli jsem ji nezatlačil nějak hluboko.Zatím na shle.
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.30 (?), 24.8.2010 19:04
Odpoledne jsem to znovu rozdělal, opět jsem se dostal k vahadlu, které bylo zase zaseknuté v poloze otevřeno, vyčistil jsem to, dal dohromady a zkusil nastartovat.Na první pokus to perfektně nastartovalo, běželo deset sekund a zhaslo, po namačkání cucákem, zase výborně nastartovalo a po vyčerpání benzínu co jsem namačkal, zase zhaslo, povolil jsem plnící špunt, aby šel do nádržky s benzínem vzduch a všechno co jsem potřeboval posíct, jsem posekl, nádhera, šlapalo to lépe než nové.Jak dlouho to pojede nevím.Děkuji za rady a přeji hodně úspěchů v životě.B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.30 (?), 14.9.2010 19:34
Dal jsem to na opravu.Vyměnili celý karburátor za 1400 Kč.Křovinořez jde bezchybně.
|
|
|
|
|
|
|
host - 39.22 (?), 28.9.2022 16:19
Jen k té ceně, nový karvec stojí cca 300-400,- Kč. Pokud je člověk zručný, tak si ho vymění sám.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 102.3 (?), 13.10.2022 23:19
Když je tu řeč o karburátorech. Prohližel jsem si dned několik křoviňáků. U některých je v místě šrouhu s jehlo pro regulaci při plnémplynu taková černá záslepka, jinde je na stejném místě poctivý regulační šroub s pružinkou. Dá se ta záslepka sundat a karburátor seřídit? Co je to za kurvítko.
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
host - 102.3 (?), 10.4.2023 12:28
Tak jsem tu věc nakonec vyšrouboval. poklepáváním na jemný důlčík. Je to regulační šroub, s jemným závitem, který má válcovou hlavu, na konci plochou, zářez má, ale po straně té hlavy. Já jsem do šroubu vyřízl drážku, a teď jde karburátor rozumně seřídit. Zajímalo by mně, zda servisy mají nástroj, kterým tím jde otáčet?
Tenhle šroub nemá prožinku k zafixování polohy, ale je na něm násilím navlečená plastová trubička která ho fixuje. Moc to ale asi nefunguje, znám spoustu případů kdy se šroub vybracemi sám dotahuje, a motor špatně táhne, a špatně startuje. Příště, když mi někdo donese motor s touhle závadou, asi zaříznu rovnou do šroubu drážku, i za cenu že říznu i do těla karburátoru...
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|