Metaltec & comp
|
|
|
|
|
|
|
|
Jani - Stříbrný Zahrádkář (116) - 61.156 (?), 21.7.2009 20:51, zobrazeno: 18017x
Zaujímalo by ma ak je tu neaký odborník či majú tieto prípravky nejaký praktický význam./Pokiaľ viem tak v US bolo proti výrobcom vedené konanie za klamanie spotrebiteľa a rozdávali sa tam aj pekne mastné pokuty./
Alebo sa to rovná len zaklínaniu neakého afrického šamana nad pridretým strojom.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 21.7.2009 21:16
To lze celkem spolehlivě zjistit. Je ovšem třeba koupit si vybraný přípravek a správně ho aplikovat. Já to tak provedl a vím své. Není nad vlastní zkušenost. Jestli ovšem někdo zde očekává, že budu úporně hájit či hanit ten či onen přípravek nebo přísadu, velice se plete. Můžeme si zde o tom či onom produktu do nekonečna psát, jako minule, ale pokud to někdo nevyzkouší jsou to jen keci. Já koupil a vyzkoušel, mám tedy vlastní zkušenost a podle toho jsem se zařídil.
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 21.7.2009 21:24
Ohledně konania vůči firmě Metaltec cz si můžete vše přečíst na jejich stránkách až po rozhodnutí, že se jedná o jedinečný produkt firmy. Netvrdím, že přípravky jiných výrobců nejsou podobné, ale kolik testů, zkoušek musel tento produkt absolvovat resp. jeho majitel, aby se na trhu vůbec mohl objevit, to asi těžko musely podstoupit různé výrobky, které mají životnost několik dnů a navíc jsou mnohdy zdravotně závadné. Je to v televizi každou chvíli, co se zase dostalo na trh. Osobně mám Metaltec 1 dlouhodobě vyzkoušený a motoráři, kteří se nebrání přijmout nové věci a zkoušejí a používají takové produkty moje výsledky potvrzují. Je třeba ale vidět hranici použitelnosti takového přípravku. Na motoru, který má evidentně to nejlepší za sebou a ozývají se z něho nezdravé zvuky, svědčící o velkých vůlích a opotřebení to není s úspěchem použitelné, resp. je to poslední možnost - pokus - před koupí nového motoru, když se oprava a práce nevyplatí. Jiná je to s preventivním použitím, zkvalitněním záběhu, ochraně proti zadření v extrémních podmínkách, vynikající na ochranu brzdových válečků proti vlhkosti, mazání zbraní, řezání kovů, snížení tření obecně, nebo při aplikaci na zvýšení komprese a výkonu po delší době provozu. Už jsem to zde několikrát popsal, kdo si myslí, že je to o zaklínání, tak je to jen jeho názor. Ale lépe je zkoušet, ověřit funkčnost a ne jen myslet a uvažovat co kdyby.
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.123 (?), 23.7.2009 13:56
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6578) - 128.44 (?), 23.7.2009 17:57
Trochu to pletete, píšete, jakoby výrobci byli nějaký lidumil a sponzor. Výrobci nemají být co chudí, nebo bohatí, jsou to výrobci. Ti vyrábějí to co se prodá, s minimálními náklady a maximálním ziskem. Do oleje nedávají další přísady z mnoha důvodů, jeden z nich je i ten, že olej má spňovat určité parametry a ty splňuje s určitými přísadami. Dávat další by prodražovalo produkci a podobně.
Mimochodem, podívejte se na oleje Liguy - Moly, tam přísady jsou. A zadarmo ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 174.65 (?), 23.7.2009 21:09
Liqui Moly používá pouze sulfát molybdnatý (molyka), stejně tak jako fuchs, ale nelze šmahem říct, že ostatní aditiva používají totéž. Zpravidla nepoužívají, navíc molyka ve spalovacím motoru funguje až na hranici přidírání, tzn. při extrémních teplotách či tření. Je to spíše jakási pojistka proti přidření/zadření. Na druhou stranu má mírně abrazivní účinky, takže motor se o trochu dříve opotřebí. Jsem odpůrce přídavných aditiv (molyka je malou, olejáři prověřenou, a v běžných podmínkách celkem zbytečnou výjimkou), ale články Jiřího Čecha by byly příliš snadný argument. Něco pravdy na nich shledávám, ale z každého článku smrdí: jediný bishop´s funguje skvěle, navíc, J.Č. není tribotechnik a jeho slovo má váhu přispivatele diskusního fóra. Všechny přísady na bázi chlóru, chorinolu, či jiných halogenderivátů (ano, všechny přípavky mají "papír," že neobsahují chór, přitom stačí sáhnout po jiném halogenderivátu) fungují - snižují tření, což je jedna z asi 20ti vlastností, které motorový olej musí splňovat. Co na tom, že x dalších, zejména chemickou stálost zku*ví. Proto se smí používat pouze pro strojní obrábění kovů.
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.76 (?), 24.7.2009 8:40
Znal jsem jednoho pána který svoji Š 120 „krmil“ vodou která byla nalitá v bezprostřední blízkosti sání jeho motoru. Tvrdil, že po hodinové jízdě je nádobka s vodou „vychlastaná“ a z toho důvodu má o litr nižší spotřebu benzínu. Neexistoval na světě ten, který by mu to dokázal vyvrátit. Z tohoto důvodu si myslím že je zcela zbytečné někoho přesvědčovat o způsobu A nebo B. Fakt je ten, že výrobce motorků při výrobě počítá s tím, že se tam bude lít PHM kterou on předepisuje, takže s dalšími eventualitami nepočítá a tím pádem nemůže zaručit správný chod motoru. Nalít tam můžeme co chceme, ale na vlastní riziko a počítat také musíme s možnými následky vedlejších účinků. Mohu vás jenom ujistit, že pokud se použije dobrý benzín rozmíchaný s originálním (dobrým) olejem v poměru 1:50 a nižším, motoru se nemůže nic stát, používáme li směs čerstvou, tedy nikoli starou a to bez výjimky!!! Je asi každému jasné, že myslím motor ještě nijak nezničený z minulého provozu. Další vylepšení směsi je zbytečné. Jestli se někdo přesvědčil, že motor mu ještě jede díky xxxpřípravku, je to nevyvratitelné, ale také nedokazatelné.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|