Odpovidam pozde, ale prece. Muze to pomoci i jinym.
Laco, v prvni rade je potreba psat oznacerni svicek ve spravnem tvaru a ve spravnem poradi pismen.
Ta prvni svicka se spravne pise BPMR8Y a ta druha BPMR7A (nebo BMPR7A, ale to uz je dle mne trochu jina svicka, predpokladam, ze ses preklepl v poradi pismen), at uz to Madari napsali jakkoliv.
V druhe rade je potreba pouzit strycka Google .
Tyto svicky se daji pouzit obe, rozdil je v elektrodach a v "teplote" svicek, ale pozor: NGK ma na rozdil od beznych zvyklosti opacne znaceni, to znamena ze 8 je "studenejsi" nez 7 - proste cim vyssi cislo, tim studenejsi. Svicky lze menit podle rocnich obdobi nebo zkusit, ktera lepe sedi celorocne. BPMR8Y se vyrabi v provedeni Standard a Pro-V, ta Pro-V z rady V-Power je lepsi a drazsi). Na trhu je vsak rozhodne beznejsi svicka BPMR7A.
Ostatni rozdily ve znaceni svicek NGK se daji zcela jasne zjistit na TETO strance.
Nahradou BPMR8Y je napriklad Autolite 2974; Bosch WSR4F; Champion RCJ4Y, R&R RN5395 a nemnohe dalsi...
Nahradou BPMR7A je napriklad Champion RCJ7Y (podle Stihlu), ale podle vetsiny katalogu je to Champion RCJ6Y, nektere zdroje vsak radeji udavaji oba Championy ), Bosch WSR5F/WSR6F, Denso W22MP-U, Autolite2976, Stens 130-073, Brisk PR15Y (ehm, mno...), Oregon OPR15Y a mnohe dalsi...
Ve vyhledavani muze pomoci i TATO stranka.
Nekdy se zdroje informaci neshoduji, obecne se da rici, ze cim vice se jich shoduje, tim vice je nahrada pravdepodobna, odzkousena.
Snad jsem nic moc nepopletl, nejsou to zadna ferrari, nahrad je mnoho a je treba svicku po praci vysroubovat a podivat se na barvu, pripadne zmenit svicku za teplejsi/studenejsi.