Dovoluji si se zpožděním přínést uzavření celého případu - byla špatná zmíněná plováková jehla s gumovou špičkou, objednal jsem novou na zastoupení Kawasaki v Brně Modřicích přesně podle výr.č. motoru, bohužel nová jehla má kovovou špičku, po namontování jsem zjistil, že problém přetrvává, samozřejměj jsem musel objednat znovu těsnění sání a karbecu, které je tak subtilní, že každým sundáním karburátoru se roztrhne.Celý problém jsem vyřešil tak, že jsem před karburátor namontoval palivový kohout, před vypnutím sekačky ho zavřu a nechám motor běžet cca 2 minuty, dokud se nezastaví.S tímto "kutilským řešením" motor startuje i běží tak jak má, tak věřím, že jej budu dále ještě roky provozovat.
Tímto bych celé téma uzavřel a přešel nyní ke skutečnému problému - motorům Kawasaki a úrovní poskytovaných služeb i varováním do jakých problémů se můžete dostat, pokud si zahradní techniku s motorem Kawasaki v České republice zakoupíte.
- celé portfolio motorů Kawasaki včetně motocyklů má celosvětově problém dlouhodobě s průnikem paliva do oleje a problematickými starty, zde bych vytknul zastoupení nekompetentnost, neznalost problematiky a hlavně nulovou ochotu existenci problému navenek přiznat natož ho řešit.V praxi to vypadá tak, že pokud se zmíníte o tomto problému, ředitel zastoupení označí za příčinu všech problémů biosložku v palivu a její nepříznívý vliv na palivovou soustavu.
- při objednávce zaměstnanec obchodu mě písemně potvrdil, že jehla je objednaná a přijde do 5 dnů.Když jsem se po 10 dnech čekání zeptal jak to vypadá, bylo mě oznámeno, že se objednávka neodeslala, ale že to už bylo napraveno.Má cenu to komentovat??
-při písemné objednávce jsem výslovně uvedl, že chci jehlu s gumovou špičkou.Dodaná jehla ovšem byla celokovová.Mojí chybou bylo, že jsem tuto jehlu převzal a zaplatil.
-jehla dodaná zastoupením Kawasaki není originál, ale podle obalu nějaký čínský aftermarket neznámého původu.Ano, na trhu se zahradní technikou jsou náhradní díly k dostání i v druhovýrobě, ovšem za zlomkovou cenu originálu.Já jsem ovšem platil cenu jako za originál.Uznávám ale, že je to dobrý obchodní model a marže pro prodejce je určitě pohádková.
Tímto bych celý případ uzavřel s nadějí, že tato hořká zákaznická zkušenost a recenze bude sloužit jako podnět pro zastoupení Kawasaki v České republice pro zásadní zlepšení produktů, služeb a přístupu k zákazníkům jak minulým tak budoucím.
Přeji Všem už jen hezké dny
Zdraví M.