Dobrý den, dovolím si předat nějaké zkušenosti s provozem Tj 6,5. Startování - to je problém a s přibývajícími léty to bude horší. Olej na píst zaručeně pomáhá. Možné je použít elektromotor (vozíčkový k mlátičkám) přes (klínový) řemen, roztočit a je to bez námahy (pozor na směr otáčení!). Šikovní si mohou udělat startovací zařízení s elektromotorem a klínovým řemenem sami. Pomocí starého elektromotoru startuji v zimě už dvacet let a jde to. Že je to trochu divoké, tak to lze přece přehlédnout...
Orba - s koly na široko s pomocí "kravského" jednostranného pluhu i škobrtákem jsem naoral už mnoho hektarů. Pomalý chod (1) vyhovuje zejména kmetům. Mokrá půda je trochu problém, mašinka při hluboké orbě někdy prokluzuje. Orební kola nemám. Maximálně používám uzávěrku, nebolí tak ruce (jinak je to stroj, který vám lehce umlátí nebo vykloubí ruce, jde o zvyk). Vláčit se dá dvěma těžkými bránami - bez problémů.
Svoz dřeva - hlavně musíte mít v pořádku brzdy - jak na mašině, tak na vlečce (ty mohou být zrádné!). Kde se nadá vyjet, tam se nedá sjet. Mašinka s vlečkou není dělaná do lesa a kopců i když je široká a silná. Stalo se mi, že jsem se za mokra z kopce utrhl; nezmatkovat, nechat valit kola a ono se to poddá. Naloženou fůru jenom brzdami nemusíte udržet. Uvézt 5,6 i 7q po tvrdé cestě lze; v terénu - vzít rozum do hrsti. Odvezl jsem již stovky m3 dřeva.
Svoz sena, slámy - používal jsem dřevěné žebřiny (asi 3m), které jsem nasadil do vlečky. Dala se tak vozit velmi pěkná fůra.
Problémy - je to stroj do velké zahrady. Pole se sice dá obdělat, ale může to bolet. Cítíte každý kámen. Škube klečemi na každé nerovnosti, proto uzávěrka. Motor nikdy nechcípne, nelze spoléhat, že se to vypne samo. Bude hrabat a hrabat a mlátit vás do rukou. Tento stroj je skutečně spolehlivý (jako většina z Agrostroje či Slávie). Měl jsem jedinou vážnou poruchu, zuby v převodovce. Příčina byla v řidiči, který provalil blok převodovky (já to nebyl).Opravu dělal odborník, který pracoval v Agrostroji - přijel, odvezl, opravil, přivezl - a jedeme dál. Kontakt mám.
Frézu koupil můj otec v roce 1969, celou tuto dobu je v provozu. Pracuji s ní už 35let (s tou jedinou poruchou!) v létě a někdy i v zimě. Někdy je ještě vidět jezdit tyto upracované stařenky po silnici - zdravím a přeji uživatelům mnoho spolehlivých motohodin.