Jak startovat?



Stránky: 1,  2   
Petr H. - (22) - 143.125 (?) 
30.7.2008 6:43, zobrazeno: 47693x

Dobrý den,  koupil jsem si křovinořez partner b 347 a potřeboval bych poradit, jak správně startovat?

Podle návodu 1) zatlačit západku škrtícího ventilu 2 sitič do polohy uzavřeno 2) napumpovat "pumpičkou" palivo 3) tahat za šňůru do té doby než jednou naskočí motor 4) otevřít sitič a pak znovu nastartovat 5) odpojit západku škrtícího ventilu

i když dodržím tento postup a chci po chvilce vypnout sitič (zavřít), tak motor chcípne.

Pokud máte někdo zkušenost s obdobným startováním, tak mě prosím napište, jak na to?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 166.45 (?), 30.7.2008 8:05

No já nevím, možná vám poradí někdo líp, ale myslím si, že chyba je v použití sytiče. Mám jiný typ křovinořezu, při startu otevřu sytič, po "blafnutí" zavřu a pak už nastartuji.    I.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 238.17 (?), 30.7.2008 9:03
V každém případě jste nedodržel bod 4. Z návodu je již patrno, že sytič se vypíná když motor stojí. Předpokládá se, že se zadusí přílišným množství paliva od sytiče. Potom se sytič vypne a start se opakuje. Motor se nechá chodem na volnoběh zahřát.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 143.125 (?), 30.7.2008 9:31

Já jsem nastartoval s otevřeným sytičem - motor chytnul na druhé zatáhnutí - a asi po cca minutě až dvou jsem chtěl páčku sytiče přepnout do polohy zavřena (za chodu motoru) a motor "chcípnul". Tak jsem znova otevřel sytič a nastartoval a po chvíli jsem ho chtěl znova vypnout a výsledek stejný. myslíte, že mám s otevřeným sytičem sekat cca 10 minut a pak se ho teprve pokusit vypnout?

Děkuji za rady Petr H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 30.7.2008 10:24
Pokud motor zháší po vypnutí sytiče a není předpoklad jiných závad je příliš chudě nastaven L šroub. Studený motor má vyšší nároky na bohatost směsi. Mohou to být i jiné problémy - např. podtlak v nádržce, který se pomalu vyrovnává, nebo vadné, nebo nedotažené těsnění pod karburátorem. Zkuste o cca 1/8 otevřít L a pokud se to zlepší - je zároveň třeba mírně zvýšit volnoběh, tak je to jasné.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 238.17 (?), 30.7.2008 10:41
Po tom to upřesnění se situace mění. Vysvětluji si to tak, že v momentálních vedrech motor vám naskočil i bez sytiče, to znamená že vám motor běží vlastně s vypnutým sytičem, což by bylo správné. Bylo by dobré si upřesnit co je vypnutý a co zapnutý sytič. Zapnutý sytič je tehdy, když nad páčkou je obrazec jakéhosi tvaru H a vypnutý je když je páčka sytiče v poloze nad kterou je obrazec jakýchsi třech rovnoběžných čárek. Tak vypnutý se používá při práci a i ke startu pokud je ještě motor teplý. Zapnete li sytič, motor se zahltí a chcípne, nebo vůbec nejede. Se šrouby zatím nic nedělejte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 143.125 (?), 30.7.2008 14:10

Nejdříve Vám chci poděkovat za rady, které jsou mnohdy lepší než hned vozit stroj do servisu.

Včera jsem si koupil křovinořez partner b 347. nalil benzín (1:50), pak jsem napumpoval benzín, až natekl do hadiček, zatlačil západku škrtícího ventilu a otočil sytič do polohy otevřeno I I I, po chvilce, co jsem myslel, že je motor zahřátý jsem chtěl přepnout sytič do polohy zavřeno I-I a motor zhasnul. Poté jsem pokus opakoval s tím, že jsem jel přesně podle návodu viz výše. Motor zase chytnul, ale při vypnutí sytiče motor znova chcípnul. Zkoušel jsem páčku pomalu přepínat a bylo znát, že čím víc ho zavírám tím víc ztrácí na otáčkách.Motor musel již musel být zahřátý-teda pokud se nemá před použitím nechat 30min běžet na volnoběh :-)

Děkuji za pomoc P.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.125 (?), 30.7.2008 14:15

ještě jednou jsem si přečet kdy je sytič zapnutý a v návodu píšou, že vypnutý je když I-I a zapnutý III... že by chyba v návodu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 238.17 (?), 30.7.2008 15:44
Po vašem druhém příspěvku mne napadlo jestli nehýbete páčkou sytiče přesně obráceně než byste měl. Naštěstí to byla taková maličkost. Sytič se aktivuje (zapíná) přepnutím sytičové páčky na symbol H. Je to vlastně mechanické zamezení (zredukování) přístupu vzduchu do karburátoru čím se zvýší podstatně bohatost směsi. Překlopením sytičové páčky zpět se přívod vzduchu do karbecu naplno otevře a karbec začne dávat směs která je určená pro pracovní provoz.- No, četl jsem už v návodu k použití i horší překlady..
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.125 (?), 30.7.2008 15:54

Mám pocit, že díky vám bude problém asi vyřešen :-) v návodu je opačně uvedené, kdy sytič je zapnut a kdy vypnut :-)

Je ostuda, že sám nevím, jaký symbol co znamená, když to mám na sekačce, motorové pile... ale stane se.

Večer doma vyzkouším zda se to podařilo vyřešit a "závada" byla odstraněna.

Ještě jednou dík, kdybych to vezl do servisu, tak by na mě koukali jako na blbce a ani bych se nedivil :-)

 

P.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm21.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika