Ikra mogatec KSB3940



Stránky: 1,  2,  3   
DjRabitt - (7) - 1.35 (?) 
21.12.2008 18:08, zobrazeno: 58314x

Dobrý den.

Potřebova bych poradit se zeštelováním motoru (spíš karburátoru) na motorové pile viz. výše.

Je úplně rozeštelovaná a nejde nastartovat. Karburátor jsem dkladně vyčistil ale nevím jak nastavit šroubky T, L a H.

Předem dík za radu.

S pozdravem Tom.

ksb3840
ksb3840
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 21.12.2008 19:53

Teď jsem popisoval seřízení u Dolmaru 115i. Najděte si to, pouze bych upozornil na to, že pokud jsou na tryskách tzv. plastové omezovače, tak je vytočte ve směru povolování - proti směru hod. ruček opatrně na doraz. Pokud tam nejsou, tak byste měl vycházet z tzv. základního nastavení(většinou 1/1 L a H, ale není to pravidlo!!) a potom přesně seřídit. Hlavně pozor na H, abyste nepřekročil povolené otáčky. Raději nastavte nepatrně nižší otáčky a potom podle toho, jak se to povede to upřesním. Část nastavení - volnoběh, máte v návodu, který lze stáhnout pod pilou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
DjRabitt - (7) - 1.35 (?), 25.12.2008 16:29

Tak jsem vyzkoušel obojí výchozí nastavení a nic.

Pilu jsem již alespoň nastartoval, ale pořád ji nemůžu zeštelovat. Po nastartování mi pila po cca 10ti sec. "zdechne". Do vzduchového filtru mi stříká nějak moc benzínu. Už jsem stoho jelen.

Dík za pomoc.

Spoléhám na Vás

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 25.12.2008 17:52

Neznám stav pily a podle toho, co zatím vím, by to mohla být netěsnost jehlového ventilu v karburátoru. Na to je spec. zařízení na vyzkoušení těsnosti při určitém tlaku. Lze to nahradit obyčejnou hustilkou, nebo větší injekční stříkačkou. Je to neodborné, ale pro takovou zkoušku dostačující. Sundejte přívod benzínu do karburátoru(hadičku ucpěte, nebo poteče přetlakem benzín)  a nasaďte místo ní hadičku z hustilky(musí být použitá hadička, která nemá konec na ventilek, např. vadná, ale potřebný kousek se závitem do hustilky je použitelný) . Při opatrném zvýšení tlaku musí ventil do  držet tlak. Pokud propouští, je třeba jej zkontrolovat, vyčistit sedlo, případně jehlový ventil vyměnit. Může to souvidet s jinými závadami, ale toto je třeba nejprve vyzkoušet. Je možné, že při čištění jste tam nechal trochu prachu, potom neodzkoušel a ventil netěsní. Tak se motor nedá nastavit a zahlcuje se přebytkem paliva.

Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
HH - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (154) - 112.250 (?), 25.12.2008 18:42

pokud jste rozdělával karburátor, je možné že jste otočil pořadí membrán a těsnění.pořadí je následující: od čerpací strany (před přepouštěcí jehlou) víko (s jedním šroubem), těsnění, čerpací membrána, těleso karburátoru, těsnění, přepouštěcí membrána a víko (šroubky v rozích)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 64.72 (?), 25.12.2008 20:31

Tento výborný stroj z Mountfieldu jsem měl také.Za pul roku používaní byl třikrát na opravě.Pokaždé jiná závada.Vždy na opravě měsíc.Už jsem to psychicky nevydrzel a koupil Husqvarnu 142e.Od te doby znam jen olej a benzin.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
DjRabitt - (7) - 1.35 (?), 29.12.2008 21:09

Vše je v poho.

Karbec jsem tlakoval na 0,5 bar a je OK.

Tak jsem ji znovu celou ruzšrouboval, hodil do lihové lázně, důkladně vyčistil, koupil novou svíčku, benzín i olej, filtr jsem vydrhl že je jak novej a stále nic.

Pilu se mi daří nastartovat jen za studena.

Jak se zahřeje na provozní teplotu a zdechnu ji, tak už ji nenastartuju ať dělám co dělám.

Jsem stoho fakt jelen.

No tak nevím jestli ji má cenu ještě spravovat, nebo ji mám hodit někde do škarpy.

Čus Tom.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 29.12.2008 22:30

Tím jste pouze vyloučil jednu možnost. Je třeba zjistit, proč se ochudí směs až motor zhasne, resp.nelze znovu nastartovat. Je také možné, že ochuzení směsi je způsobeno více závadami - podtlak v nádrži, netěsnost gufera kolem klikovky, netěsnost jiného těsnění motoru, nebo sání. Je možné i to, že motor má nízkou kompresi a po zahřátí již nelze motor nastartovat. Další závada může být v zapalování, které po zahřátí přestane dávat jiskru. Proto při zhasnutí pily vyzkoušejte ihned jiskru. Je škoda, že jste pilu znovu rozdělal, upozornil bych Vás, na co se při kontrole součástek zaměřit a co ověřit,  zda je v pořádku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
DjRabitt - (7) - 1.35 (?), 30.12.2008 0:34

Jestli poradíte, tak ji rozdělám ještě jednou.

Už mi to jde skoro pospaměti.

Díl Tom.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 34.194 (?), 2.1.2009 20:13

jak tak čtu tuto diskuzi a shledl foto, velice mě to připomína můj Partner 351 s karburátorem walbro. mám tu pilu od r.1996 a krom běžne údržby ačištění jsem nic neopravoval(ani seřízení karburatoru)nechci delat reklamu.pila řezala hlavně palivo menšího průměru, ale sem tam i 30až40cm borovice.otázka je kolik toho má vaše pila za sebou jestli se vám vyplatí stálé opravy jak tady píšete.Já osobně bych ji do té škarpy hodil hned po té první nezdařené opravě a koupil bych kvalitni značkovou pilu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm21.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika