I toto je Mountfield



                     
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 21.222 (?) 
14.4.2008 16:55

taktiež sa pripojím,

pred 2,5 rokom som sa obzeral po 4 kolesovej kosačke, vošiel som do mountfieldu a po detailnom preskumaní ich širokého výberu kosačiek som si vybral kosačku TDL 484TR s motorom BS45LS cena kosačky 17990Sk. ako sa tu už písalo obletovali okolo mna pri výbere 2 predavači. kosačka sa začala kazit už po roku, vybrácie celej kosačky sa zvišovali, motor aj cez spravnu udržbu stracal na výkone, pravidelne prehliadky na jesen som už nechal plávať, tých 20 litrov benzínu môžem oželiet, viacej dám do auta na dopravu stroja do a z servisu. ešte ked som chodil do servisu na prehliadku, žiadla som len prehliadku, nič ine, pretože kosačka bola vyčistená zoradená s novým olejom už na chalupe, priniesom som ju na prehliadku a oki mi tam potom zaučtovali výmenu oleja. nechapem prečo. na jesennu udržbu motora som kosačku nikdy nedával pretože taku udržbu si viem urobiť aj sám. po jednej jesennej prehliadke v mounfielde na jar kosačka nenaskočila, až po mojom zasahu cca 1 hodina udržby. takže takto je to s mountfieldom, už im neverím.

nieje možne aby jedna pružinka od vzduchoveho regulatoru škrtiacej klapky stála u nich 350 Sk. to je nemyslitelne.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 12.59 (?), 17.4.2008 20:41

nedoporučuji cokoliv kupovat u Mauntfieeldu... většinou prodávají jen dreky a buď to vydrží nebo ne!!!

                     
host - 121.58 (?), 22.4.2008 21:39

 já zastávám názor že dobrá věc nepotřebuje reklamu a jak mi někdo něco vnucuje a prominte Monfidáci někdy to tak na mne pusobí tak se mi ta věc zprotiví taky jsem u nich nic mimo jednoho čerpadla nekoupil a vubec mne to nemrzí a jsem naprosto spokojenej s technikou kterou vlastním ale ne od Montfildu

                     
host - 27.156 (?), 23.4.2008 16:13

Je to otázka názoru. Já mám 3 věci od Mountfieldu ataky mne to nemrzí - makaj dobře a bazén mi postavily taky dobře. Zvu Vás

                     
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 24.4.2008 18:01

Klasika. Takže jste u Mountfieldu zatím jenom nakupoval. V tomto problémy neměl nikdo. Ba naopak. 

           Zdravím.

                     
host - 1.125 (?), 24.4.2008 18:15
Nevím jak Vy, ale ono se nakupováním pravděpodobně musí začínat všude. Musím se tudíž zastat toho, kdo psal, že má 3 věci a je s nimi spokojený. Předpokládám, že podobně jako já, si nezakoupil bazén, aby se mohl kochat pohledem na jeho konstrukci. Alespon my jsme ho kupovali za účelem používání. Takže 3 roky se v něm bez jakýchkoliv problémů koupeme od dubna do října, takže je využitý poměrně dost. Nemáme od Mountfieldu pouze bazén, ale vešketré příslušenství, např. filtraci, tepelné čerpadlo a další a dosud skutečně s ničím žádný problém nebyl. To je zase zkušenost moje. Míla
                     
host - 18.198 (?), 25.4.2008 21:23

Na podzim jsem kupoval vzduchový filtr do zahradního traktoru, když jsem slyšel cenu 580kc, tak sem si řekl že to asi tolik stojí.Cestou domů jsem se zastavil ještě k soukromníkovi pro náhradni nože do bubnové sekačky, jen tak jsem se zeptal jestli tam ten filtr nemají, prodejce řekl že mají..ovšem ta cena...89kc!!

Za týden jsem se do mountfieldu vrátil že tam je jiný filtr a že ho už nepotřebuji... ještě že si ho ten prodejce vzal spátky... a ještě že sem jel do toho soukromníka

Toto byl můj poslední nákup u mountfield!!

                     
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 26.4.2008 7:32

Vracím se k příspěvku Míly. Všichni máme z prvního nákupu, nebo i dalších velice dobrý pocit. (mluvíme o Mountfieldu). Součástí obchodu je ze zákona i možnost reklamace v případě poruchy. Mountfield se navíc rád vytahuje dalšími nadstardními službami. Nejen můj, ale i většina ostatních článků je o tom, že Mountfield absolutně neplní to, co léta vykřikuje v reklamách, ale ani to ze zákona. Reklamace čerpadla je 15 měsíců překrucování, změn důvodů pro zamítnutí, vymýšlení nových nálezů a arogantního chování osazenstva prodejny v Třebíči, pod vedením p. Chytky. Toto fórum beru jako možnost předání zkušeností. Moje jsou takové!

           S pozdravem

                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 100.5 (?), 26.4.2008 8:24

Asi je to tím, že jsme v Česku. Když si něco vyberu, zaplatím za to a ono se mi to hned nepoláme, znamená to, snad, že obchod je kvalitní? A když už jsou to 3 věci po sobě, je to skoro zázrak! To je přeci snad samozřejmost!  Kvalita obchodů se pozná v jiných momentech - při reklamacích,  při vrácení zboží, při porovnání s konkurencí, při tom, když mi prodejce pro dobré jméno firmy vymění součástku, kterou jsem porouchal z neznalosti, atd., atd.Že mi prodejce prodal  něco,  co funguje, to je, vážení zákazníci, na vychvalování sakra málo!

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 26.4.2008 9:37

Souhlas, pouze dodám, že tu počáteční fázi prodeje u nás zvládá dost prodejců bravurně. Horší je to, když už se vyskytně nějaký problém. Např. byl za mnou známý, že chce poradit jakou pilu - doporučil jsem mu nějaké typy. Potom seděl na pivu s prodejcem - svým známým a koupil si od něho HQ340. Špatně mu mazala, tak mu ji donesl na opravu. On pouze oblepil silikonem krycí plech a vůbec to neopravil - vedení oleje. Nakonec jsem mu to opravoval a nešlo o značku, ale o přístup. Takže zde platí více, než kde jinde, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika