I toto je Mountfield



                     
Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 92.46 (?) 
17.1.2016 21:13

Možná i tam, ale tu masovost zahradních bazénů má na svědomí spíše Bedřich.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 45.176 (?), 18.1.2016 1:54
Souhlas s bazény, kdyby nebylo Beďana, tak se koupeme max.ve vaně, nikdo to tak masově dodnes neumí nabídnout.Měli jsme kulatý plecháč 3.5m s kartuší, pak ho vyměnili za 5.5m dlouhý ovál nadzemní se 6 kubíkovkou, ten máme asi 12let, po deseti letech výměna fólie a hadic, letos to budou schůdky.Jestli půjde pryč, tak jen z důvodu obměny za zapuštěný.Ale techniku, díky nechci :),tu přenechám zoufalcům.Ale marketing býval supr.
                     
host - 35.66 (?), 29.6.2017 20:29
👍.Bazén ano, techniku nikdy😜.Ale kdyby měli kvalitnější výrobky, tak obsluha je vstřícná a problematický servis by nebyl třeba 😉.A sedm let záruku na takový výrobky, to snad nikdo není tak naivní aby to bral vážně 🤔
                     
Olše - (44) - 220.242 (?), 13.8.2017 20:02

7 let záruka je blamáž kdysi žena nedala jinak a kopilo se kolo pro dceru

aby byla záruka mělo se jít na seřízení po roce tak tak sem na něm dojel domů tak sem se podíval co dělali a coby od černýho řemesla (kola sem vyplítal už jako 13 kluk) Jsem se do toho pustil stálo mě to 5 hodin času

Spokojenost dcery ono to proti tomu cos dovez jezdí skoro samosmiley

Pro porovnání

 Pila stihl po roce nechtěla nastartovat mrknu nehází jiskru zajel sem do prodejny i servis stihlu na počkání mi vyměnili zapalování a prý mi při prodeji neřekli asi zapoměli na zapalování je 5 let záruka neplatil sem ani kačku a ochota jak při prodeji tak při opravě

                     
karelka - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (72) - 211.137 (?), 27.10.2017 12:15

Tak já mám od této firmy kdeco, ale když se to začne opravovat, servismani se snaží o co nejvíc závad.Před několika roky jsem byl na opravě s motorovou sekačkou, byla prasklá pružina, což jsem nepoznal. Diagnostika byla jasná, nemá kompresi, když jsem opáčil, že ráno ještě kompresi měla, proč by ji neměla mít nyní, odvezl tedy pán sekačku za roh a ráčil vyšroubovat svíčku aby změřil tu koppresi, byla v pořádku.Ale i tak vyměnili kde se jim co nezdálo aby jsem zaplatil aspoň tu tisícku.Když vidí, že stroj je již starší, snaží se ho vyřadit z provozu.

Loni si zeť koupil novou sekačku, letos když byly na jaře reklamy k předsezonní prohlídce, nechal se na tuto prohlídku nalákat, podotýkám, že sekačce nic nebylo, na prohlídku jel jen proto aby byla zachovaná sedmi letá záruka... Tak za tu prohlídku prosím vypláznul 17 stovek...

                     
host - 33.3 (?), 27.10.2017 16:42

Dali mu aspon za ty nehorazne prachy olej zdarma?

                     
host - 19.34 (?), 14.11.2017 18:11

Jsou firmy  a  "firmy"

Osobně se  vykukům , ala Mountfild,  AAA , O2 vyhýbám.Důvodů je  opravdu dost.

                     
host - 34.109 (?), 27.5.2018 9:40

Mno vidim, ze samy spokojeny zakaznik. Taky prihodim svou trosku do mlyna.  S otcem jsme pravidelne nechavali servisovat krovinak, motorovou pilu a pak jeste zahradni traktor v mountfildu. Vysledek je ten, ze uz tam nejezdim. Prvni to zaclo motorovou pilou. Po koupi jela blbe a chcipala. Vysledek reklamacezadreny pist a neuznana reklamace za 5tis. Tak jsme to uhadali, ze to poslou do Prahy na prozkum. Mno po mesici a pul pila zpet a opravena v zaruce. Potom krovinak. Pri sekani mi odpadl plastovy kryt nad nozem a cosik jsem slysel odletet. Podotykam, ze to bylo prvni sekani po garancni prohlidce. Mno co odletelo byl plech co drzel ten plastovy kryt. Nasel jsem ho cca 10m od mista seceni zasekly tak cca 2cm ve stromu. Vyjadreni mountfildu, prej jsem do neceho narazil. Potom traktor z garancni prohlidky odpadl nuz. Prej jsem na neco nozem nabral. Proste opet spatne utahle srouby. Dalsi posezoni prhlidka, tak nefungovaly svetla na traktoru. Po dalsi garancni prohlidce nesel traktor nastartovat. Takze krom prvni garancni prohlidky vsechny jsem musel reklamovat. Pak jsem se jeste pokus dat na posezoni prohlidku zdarma motorovou pilu. S tim, ze jsem si vsechny srouby oznacil barvou a nahlasil, ze chci jen posezoni prohlidku zdarma a pripadne jakekoliv opravy at se mnou konzultuji. Po 3 tydnech prej je vse OK. Pri vyzvednuti jsem konfrontoval tenchnika, ze na to ani nesahli, A on, ze prej to bylo delane a ja si oznacil spatne srouby (oznacil jsem srouby na filtru se svickou, listou s retezem. Mno nijak jinak se do pily nedostanete). Takze asi takova moje zkusenost z Mountfieldem. Jen mozna podotknu, ze moje zkusenost je s pobockou ve Frydku-Mistku.

                     
Marvella - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (820) - 48.194 (?), 28.5.2018 11:13

I když máte 7letou záruku, tak není potřeba chodit každý rok na předsezonní prohlídku! Mám třetí rok elektrickou sekačku a na podzim při poslední seči rána a sekačka se zastavila. Sekačku jsem do servisu odvezla také s obavami, že jsem neabsolvovala roční prohlídky... a byl mi vyměněn motor s tím, že není podmínkou 7leté záruky, jezdit každý rok na prohlídky!

                     
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.233 (?), 28.5.2018 13:15

Ono to tak není o povinnosti jako o tom, jak prokázat pravidelné výměny oleje u sekačky benzínové. No a u elektrické se olej nemění...wink

SfK.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika