I toto je Mountfield



                     
host - 99.34 (?) 
27.3.2009 15:54

Zdá se, že se ledy hnuly, uvidíme. Převzal jsem dopis od M. podepsaný ing. Ivanem Drbohlavem. Citoval jsem vyrozumění ČOI, v rámci slušnosti odcituji i tento:

"Vážený pane Bartůňku

děkuji Vám za Váš dopis ze dne 27.2.2009, ve kterém popisujete svůj názor na vyústění celé záležitosti, která vzešla z Vámi provedené reklamace ponorného čerpadla SPA 305, a obracíte se na mě s dotazem, zda nemám zájem vše mimosoudně ukončit.

Se správním rozhodnutím ČOI jsem obeznámen, a i když její postup vúči naší společnosti nepovažuji za vstřícný a zvažuji i využití dalších zákonných mimořádných opravných prostředků, nemění to nic na mé vůli, náš vzájemný dlouhodobý spor smírně ukončit. Nebráním se konstruktivnímu jednání a jsem připraven přistoupit na oboustraně přijatelnou dohodu, která povede k uzavření záležitosti. Sdělte mi prosím ke zvážení svůj návrh mimosoudního řešení situace.

S pozdravem           ing. Ivan Drbohlav

           předseda představenstva

                                                                    Mountfield a. s.

Takže asi tolik. K mému vyjádření že M nekomunikuje toto vysvětlení. Hned na počátku reklamace jsem byl pracovnicemi Občanské poradny upozorněn, že si mám odpovědi v úředním jednání vyžadovat, v běžné praxi se uvádí 14dní ode dne doručení. Psán byl 27.2.2009, odeslán 2.3. (víkend) takže tak jako tak, 14 je 14. To, že postup ČOI vúči společnosti M. není považován za vstřícný mě sice udivuje (21 měsíců šetření) ale vzhledem k nabytým zkušenostem s M, nepřekvapuje. Předávám advokátní kanceláři, kde jsem už opět finančně zatížen.

S pozdravem Petr B.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 27.3.2009 16:16

Petře, jistěže postup ČOI není vůči M. vstřícný! To chápu, závěr nevyzněl kladně pro jejich modulace Návodů k obsluze a nepotvrdil jejich neomylnost! Pan předseda představenstva však nic jiného nemohl ani napsat, to by nesměl být právě předsedou představenstva! Zajímavé však je, že nedokázal ani takovou maličkost, ve své vstřícnosti, jako je vlastní návrh řešení, protože tím kdo by měl mít především zájem na urovnání celé situace, je M.!

                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 27.3.2009 17:08

Kouzlo je samozřejmě v tom, že celá kauza již není o jednom čerpadle za 1500, (nákup byl jistě někde pod polovinou), ale o tom, že podobně kvalitně definované návody má u svých čerpadel tisíce lidí :-)) a díky medializaci hrozí, že budou postupovat podobně. Pokud navíc zvolíte jako obchodní strategii právě takové jednéní, není v ohrožení jedno čerpadlo, ale i velká část Vámi nabízeného sortimentu.

Racionálně uvažující obchodník ale i pokud by jednal klamavě (návody, bezpečnost, či kvalita) nenechá nikdy dojít situaci až tak daleko, prostě se bleskem s "kverulantem" vyrovná a pokusí se napravit situaci s nepřesnými návody. Tím alespoň do budoucna eliminuje další spory.

Nemyslím, že by náš stěžovatel chtěl na kauze zbohatnout, jen se sebou nechtěl nechat orat, ale u mimosoudních vyrovnání nebývá už zvykem platit pouze náklady s řízením a tahanicemi spojené. Běžné je, že mimosoudní vyrovnání dosahuje i násobků způsobených škod a vydání, daní za to je ale ten fakt, že se stěžovatel  zaváže, že o celé kauze nebude po proběhlém vyrovnání nikdy, nijak a v žádné podobě nikoho informovat. Přijmout takovou podmínku, pokud je vyrovnání slušné je normální.

                     
host - 34.243 (?), 31.3.2009 22:07

Díky Mountfieldu se ze mne stal slušný kutil. Koupili jsme ho v době kdy záruka byla ještě 1 rok. Je to kultivátor s příslušenstvím - orební kola, normální kola, závaží, pluh, hrobkovací radlice a sekačka DAKR. s radostí jsem vyrazil na políčko a kultivátorem ho nakypřil. Pak namontoval hrobkovací radlice a první problém - zahrabalo se to do země a ne a ne jet dopředu. Zatelefonoval jsem do prodejny a sdělil jsem jim, že jim to vrátím. Reagovali překvapivě - ochotně přijedou a předvedou mi to. Přijeli a sdělili mi že radlice se musí namontovat dopředu a ne za kultivátor -  přitom na prospektu to bylo za ním. Poradili také používat benzín Special a ne Natural! S dost velkou námahou jsem udělal brázdy a brambory přece jen zasázel. Každou brázdu jsem musel jet několikrát abych docílil správnou hloubku. Přes léto jsem sekal bubnovou sekačkou - no nic moc ale lepší jak kosou. Na podzim jsem vyzkoušel pluh obracák a kupodivu to celkem šlo. Příští rok jsem znovu zkusil nachystat na brambory ale zase dřina. Zlatý naviják, který jsem používal dříve. Stroj byl už po záruce a zčala vibrovat sekačka - kolem středových šroubů popraskal plechový talíř. V servisu mi nabídli nový - prý se už vyrábí ze silnějšího plechu - jasná konstrukční závada ale už je to po záruce! A tak to pokračovalo dál - co mohlo upadnout, prasknout nebo přetrhnout se tak se stalo. Naučil jsem se tak spravovat co se dá. Bez tašky plné nářadí už vůbec stroj nevytahuji. To že každý šroub má jiný rozměr pro klíč, některé nejsou metrické mě sice ze začátku vytáčelo ale postpně jsem si pořidil sady klíčů a jsem připrven! Popraskané nekvalitní svary postupně znovu svařuji a různě vyztužuji. Prostě kdo se vyžívá v opravování, tomu doporučuji tuto značku. Protože čas strávený využíváním a opravami je tak 1:1. Není nad MOUNTFIELD!

                     
jalav - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 234.184 (?), 16.4.2009 18:15

Ježiší Kriste! Z Vašeho článku čiší pouhá nenávist.Mám pocit, že jste od M.nikdy nic nekoupil.Přesto tuto firmu silně nenávidíte.Nikdo Vás přece nenutí, aby Jste u nich nakupoval.Nebo ano?Třeba kolo štěstí?Jděte do pražské tržnice a tam nakupujte u soudruhů z Vietnamu.Třeba budete spokojen.Možná seženete vietsekačku.Hodně zdaru a vždy s úsměvem i nad nesnášenlivosti jiných.

                     
Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 97.44 (?), 16.4.2009 18:46

Ani bych neřekl nenávist, jako spíše ironie. Věřím, že zboží zakoupené u M. může být i kvalitní, ale ta cena je většinou nepřiměřená ve srovnání s konkurencí. Ale je to každého věc, kdo chce, koupí...
Osobně si myslím, že těch stále důvěřivých lidí je méně a méně.
Martin

                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 17.4.2009 9:51

Obávám se Josefe, že Vaše emotivní obhajoba M je pro M spíš medvědí službou.

A opakuji, stále se snažíte podsouvat nesnášenlivost, nenávist, škodolibost. Ale pletete si tyto emoce(ze kterých obviňujete postižené zákazníky) s negativní zkušeností s M, špatným servisem a arogantním chováním zmíněného prodejce.

                     
host - 34.243 (?), 19.4.2009 14:08

Pane Josefe Válo, můj příspěvek vůbec nevycházel z nenávisti k této značce. Jen jsem popsal své dlouholeté zkušenosti s konkrétním výrobkem. Kdybych si před lety mohl někde přečíst tuto diskusi, tak bych nepodlehl bombastické reklamě a nekoupil za poměrně hodně peněz zařízení o kterém jsem psal. Dnes je mi jasné čím je tato reklama zaplacená. Ono totiž ponorné čerpadlo, které nesmí být ve vodě, nebo schůdky do bazénu které nesmí být namočeny něco asi napovídá. Nemusí se Vám můj příspěvek líbit ale nepodsouvejte mu Váš subjektivní názor.

                     
host - 89.167 (?), 20.4.2009 12:17

Dovolím si připojit můj postřeh.Předně velmi lituji, že jsem tuto diskuzi nenavštívil dřív než jsem v M. nakoupil, ale už je pozdě. V pátek 17.4. jsem v M. koupil sekačku za 17.000,-Kč a svojí blbostí jsem ji v neděli naboural tak, že je to na novou kliku. Myslel jsem že mě klepne pepka, jakej jsem de-bil.Jo, uřízlá lešenová tyč zarostlá v drnu to je prevít. Podotýkám, že sekačky ve stejný kategori bych koupil i za 12.000,-Kč OBI a na netu dokonce pod 10tis. No mě zlákala jednak reklamní kampaň na noťas (který je mimochodem úplně na nic) a hlavně jejich sedmiletá záruka a tvrzení technika o levném a bleskovém servisu.

Dnes ráno jsem tedy volal do M. a vysvětlil jsem co se stalo apod. pro jistotu jsem volal do čtyř různých provozoven a cena za kliku mi byla sdělena 4.500 - 6.500Kč. Kurňa jak to že se takto liší cena u jedné firmy? Doba opravy min.14dní.

A teď z jiného soudku : volal jsem do autorizovaného servisu v Lednicích u Břeclavi, který tyto motory opravuje : cena max.2.500,- a udělají mi to ještě ten den. S velmi příjemnou paní jsem po tel. vše vyřídil a objednal.Mám to k nim 300km, ale to se mi vyplatí. Dokonce mi to prý i zachová tu jejich (M) slavnou záruku. Milé M, s takovýmto přístupem jsem byl u vás naposled.Čert vem 7let záruku i ten notebook.

P.Beck - Mladá Boleslav

                     
host - 176.204 (?), 20.4.2009 20:37

Nejste sám, kdo si naběhl  

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika