I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.145 (?) 19.8.2008 23:01
A co v se vlastně píše ke schůdkám v návodě k použití???
V USA musí psát kupř. k návodu na mikrovlnou troubu, že se tam nesmí dávat sušit kočka...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 20.8.2008 14:31
U návodů M. je to naopak. Nenapíší nic, nebo skutečné možnosti výrobku při překladu upraví k obrazu svému. Argumenty k zamítání reklamace si pak podle potřeby a situace vymýšlí. A věřte, v tomto by strčili do kapsy i herce Národního divadla.
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.230 (?), 21.8.2008 16:16
Troška do mlýna. Pila OM 936,940, závada utržený čep startovací kladky po 4 měsících provozu. Reklamace - zamítnuto. Zdůvodnění - " No jo to není na řezání v lese, to je na řezání občas". Podotýkám, zákazník zahrádkář, provoz 10 minut za měsíc!
John Deer by se měl ohradit proti používání jeho značky v jejich reklamách!
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 23.8.2008 13:47
Re: Bazénové schůdky
Záruka se nevztahuje na případnou korozi ocelových trubek. v návodu je to jasně popsáno. To že dědek je pacient a nepřečetl si návod jako 90 procent všech Čechů, je věc druhá. V návodu je vše jasně popsáno. Pokud chcete mít schůdky trvale zanořeny, musí se koupit nerezové, to ví i malé dítě.
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 24.8.2008 9:21
Návod k bazénu jsem nečetl. Z mé bohaté zkušenosti s návodem od M. bych se ani nedivil dalším podrazům v tomto směru. Bazény M. rozhodně nevyrábí a tak jak jsem uvedl, překlady a výroba vyhovujících návodů je u M. zřejmě specialitka. A pokud má bazén zahraničního výrobce, jste si jist že návod skutečně odpovídá originálu od výrobce? Ono, vstoupením do prodejny M. se pak stává pacientem každý, pokud to vezmem v této rovině.
|
|
|
|
|
|
|
host - 207.210 (?), 24.8.2008 10:54
Také přispěju svou trochou do mlýna, i když nemám s M (zatím) žádné špatné zkušenosti. Výše jsem četl jak technik sám doporučil koupit běžné díly jinde - konkrétně se jednalo o svíčky. Mám podobné dva zážitky. 1. U křovinořezu OM 740T mi kdysi praskla nádržka na benzín. V servisu mi sdělili, že se dá koupit pouze komplet s úchytama a dalším příslušenstvím zhruba za 1000,- Kč a sám mi doporučil, abych nádrž odmontoval a zajel k týpkovi, co dělá plastové bazény apod. a nádrž mi svařil - sám mi na pana Semeráda dal vizitku. Pan Semerád si řekl o 50,- Kč a čekal jsem na opravu zhruba 10 minut. 2. případ byl se stejným křovinořezem, když mi prasklo na sekačce úchytné očko na popruh. Opět se prodával jen komplet, tehdy za cca 600,- Kč, jiný technik v servisu M mi doporučil koupit obyčejnou větší svorku na průmyslové hadice a podložil ji gumou třeba z duše kola. Sekačka ještě pár let sloužila, i když dnes už je mrtvá :(Sloužila více než 9 let a nebýt příbuzného, který nedal do benzínu olej by sloužila dodnes :(
|
|
|
|
|
|
|
host - 5.80 (?), 25.8.2008 0:38
Dík za radu, návod k použití bazénu a schůdků jsem taky nečetl jako těch devadasát procen hloupejch čechů, jsme fakt pacienti když si myslíme že schůdky do vody nesmí být trvale ponořeny, musím si podrobně pročíst ten návod, třeba se tam dočtu že v bazénu má být voda jenom přes den a na noc jí vypustit, nerad bych přišel o záruku i na bazén.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.90 (?), 7.9.2008 11:49
Moje zkušenosti: 1)strunová sekačka po 2 letech spálený motor- oprava nerentabilní, byla zadarmo díky kolu štěstí, tak jsem jí vyhodil 2) el. sekačka, v záruce zlobila brzda motoru - v servisu se však vada neprojevila, po třech letech odešla brzda na motoru, oprava jen výměnou motoru cena3500kč dal jsem jí nemajetnému kamarádovy kterému nevadilo čekat až se nůž zastaví, 3)křovinořez 740t zatím bez chyby -nepoužívat profi červenou strunu od M.-schit - neustále praská, kotouče řezné se otupí na prvním stromečku 4)bubnová sekačka Perla málo používaná po sekání ruce brní, kotouč s noži se ihned nezastaví jak uvádějí v návodu, 5) pila OM952 tři roky bez problému, tvrdě pracovala, pak jsem do ní dolil trochu vyjetého oleje- ano byla to moje velká chyba, přestala mazat a vytékal ojej, pila šla do opravy - nikoli do záruční, vše vyčistili a od té doby přibližně tři měsíce vytéká olej. Problém je, že jenom u mne doma, v servisu prý jen kapička, vše jsem nafotil, to mi nikdo nevěři asi si myslí že ji polývám. Nyní je v centrálním servisu na posouzení. Servis v v Mladé Boleslavi nemohu doporučit a pilu pokud se jí dočkám předám nemajetnému kamarádovi a koupím jinou značku. Na takovéto služby nemám čas ani nervy. Ňyní mají akce na zahradní traktory ale už - mám už strach.
Moje shrnutí a zhruba 10let zkušeností -- dobrá pracovní doba - otevřeno každý den. Často nezkušení prodavači, kteří se stroji nikdy nepracovali a tudíš nemohou poskytnout praktické informace a jen otřepané fráze z prospektu. Cena zboží a náhradních dílů je vyšší, (ale jsou tu i v neděli a v každém větším městě - to jsem mnohdy využil) je věcí trhu a je na každém za kolik koupí, tu nechci hodnotit. Servis - to je podle mne největší malér a je mi to líto. Jak výše někdo napsal dobré jen do první banální závady kterou sami neopravíte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|