I toto je Mountfield



                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?) 
7.3.2009 14:33

HMM, pokud někdo falšuje drze překlad návodu výrobce a zboží prodává a lživě jej doporučuje jako jiné, kvalitnější, pak pouze naivka, nebo prodejce MO požaduje nad podvodným jednáním mávnout rukou.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 122.245 (?), 13.3.2009 21:21

Pan Petr Bartůněk má sice špatnou zkušenost a mohu jen říci že oprávněnou, ale určitě došlo k návrhu ze strany

M na vrácení peněz a k urovnání sporu...,celkově se dá říci že plakání nad čerpadlem za 1500Kč rozhodně nemá smysl a je to pouze ztráta času..

Každý prodejce má reklamace a nikdo neprodáva 100% výrobky a v dnešní době již vůbec... Jsem toho názoru, že dohoda je určitě možná.Taková je moje zkušenost a taky ne vždy dobrá.Selhání lidského faktoru je možné i u jiných značek a prodejců.

                     
host - 152.224 (?), 14.3.2009 20:36

Ch.Ali-jsem velice potěšen, že se zde vyloupne takový človíček jako vy, docela rád bych si nechal poradit v jedné věci, ale raděj nejprve ptám než bych zde zatěžoval a vnímal případne reakce ostatních-nic ve zlém, vážně-

                     
host - 6.22 (?), 16.4.2009 16:17

Vážení kolegové, pokud jste nespokojeni, s radostí si zde ulevte a stejně vám to nebude nic platné. V obchodní organizaci jako je Mountfield ale i v jiných je v pracovní náplni obchodníků sledovat internetové diskuze a do diskuzí se aktivně zapojovat a to samozřejmě loajálně k firmě. Sám jsem tyto nesmysly o kvalitě poskytovaných služeb a kvalitě výrobků jedné americké firmy jako její zaměstnanec psal. Nebo si snad dovedete vysvětlit, proč by se spokojený majitel výrobku pouštěl do diskuzí na téma, které ho vůbec netrápí? Nezbývá než souhlasit s pisatelem příspěvku, že obrovské rabaty na prodávaných smějdech dovolí Mountfieldu rozdávat auta, točit kola štěstí a ještě občas uznat reklamaci. Většina kupujících reklamace nepodává, protože výrobek použijí jednou dvakrát za rok. To, že není uznána reklamace je pak vinou ubohé horlivosti nějakého trouby, který chce urvat na zákazníkovi ještě více - protože mu třeba 500% rabat nestačí.

   
host - 227.2 (?), 4.7.2012 18:14

Pokud jde o Montfield, u mne svoji sanci dostal, myslim si o nem sve a rikam dekuji pekne.Proc se vracet do firmy, ktere neverim, se kterou mam velice spatnou zkusenost.Nemam osobne fakt duvod se vracet, opravdu ne.At mate stastnou ruku, vsichni.

   
host - 129.38 (?), 15.3.2009 19:41

Rad bych Vam popsal svoji zkušenost s Mountfieldem. Koupil jsem si v roce 2005 elektrickou sekacku za necelych 6000czk se zarukou 7let. Po roce jsem musel koupit novy sroub na sekací nůž (byl plastovy a cely se omlatil, ze nuz nesel vyndat). Sel jsem se sroubem a oni mi rekli, ze takovou sekacku nikdy neprodavali, takze napodruhe doklady byli samozdrejmosti. Samozdrejme mi rekli ze na plastovy sroub se zaruka nevstahuje, takze me stal ccs 85kc a nemeli ho skladem, takze jsem mesic cekal. Rekli mi, az sroub prijde, tak mi zavolaji, ale samozdrejme nikdo nevolal, tak jsme se tam stavili a meli ho tam.  Po 2 letech zacala sedacka vybrovat a po chvili bezet. Sekacku si tam nechali a pak mi zavolali, lista je ohnuta amotor spaleny, kdyz si koupite novou dame vam 5% slevu. Nic sem si u nich nekoupil a znami eltrikar mi sekacku opravil, vymenil nejaky kondenzator a sekacka bezi.Takze mam sekakcky 2,. Uz nikdy si u nich nic nekoupim, stjene maji vse predrazene, dnes jsou mhome kvalitnejsi sekacky za lepsi ceny...  a kdyz muzou dat az 80% slevu, to jenom svedci o tom, jakou maji na zbozi marzi...

   
host - 110.74 (?), 10.11.2013 7:48

 Od Moutfieldu už NECHCI  ani pásku na hadici! Vše je předražené a šunt.1/2" kulový výtok. ventil se šroub. na hadici, u nich 140 Kč., v Incu PB. za 73 Kč. Ale je to tak 3 roky.

      
host - 35.71 (?), 17.3.2009 7:40

Nevím, proč píšete jenom negativní názory, já sám mám u Mauntfieldu jen ty nejlepší zkušenosti, mám od nich od sekačky až po bazén, párkrát jsem i něco reklamoval, dokonce mi i jednou vyměnili bez řečí celý bazen, vždy jsem se setkal jen s příjemným přístupem a ochotou cokoliv řešit, vždy tam rád nakupuji a musím se pousmívat, když čtu, jak prodavači stojí osamoceně u kola štěstí a vyhlížejí zákazníky, já jsem naopak vždy zažil čilý ruch v prodejně. Víte, ono je to jako všude asi o lidech, když příjdete jako slušný zákazník a chcete něco koupit nebo máte závadu, která je opravdu reklamační, nevidím problem, pokud nenarazíte na prodavače, kterému ráno spadly hračky do kanálu, ale to platí nejen u Mauntfieldu.Ale já jsem to tam opravdu ještě nezažil.

         
host - 99.34 (?), 21.3.2009 8:34

Ano. Celé je to o výměně zkušeností. Co si z toho kdo vezme. je mi celkem jedno. To, že zde popisuji průběh, není plakání nad nějakou ztrátou, i když to zdaleka není jen 1500 kč. V úvodním příspěvku není žádná vzniklá škoda uvedena. Je to prostě průběh reklamace ve které vyšla dost podstatná věc. Proč třeba dokáže Baumax vyměnit neopravitelné zboží bez problémů? A je to taky "jenom prodejce". Pokud by měl případně podobný styl návodů jako M, asi by se nerad dopracoval do podobné situace jako M. Tak to vymění a jede se dál. Logické. Jedno české přísloví říká: "když žereš, tak nemlaskej".  Znovu připomínám, že návod byl jednotný pro asi 12 čerpadel. Určitě nejsem jedinný kdo si koupil jedno z nich. Možná bych taky dále žil v nevědomosti, kdyby mi čerpadlo vyměnili, ale zvolili cestu "mlaskání".

Přeji pěkný vikend. Petr B.

            
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?), 21.3.2009 13:29

Naprosto s Vámi souhlasím Petře, většina ochránců M ,ale jistě ne všichni chápou kritiku neakceptovatelných metod M jako osobní zášť, a tak se dočkáme tvrzení "nenávidíte M", " Tak se to dělá všude", " Když si vytočíte slevu, měl byste být pokorný", případně si přečtete tvrzení, že "1500 nestojí za hádku".

Všem se má měřit stejně, bez ohledu na to, zda sídlí v malém krámku, nebo obsadí vysílací reklamní časy v televizi. Pokud by se průměrný spotřebitel choval jen trochu sebevědoměji, dryáčnickokořistnická strategie by neměla šanci.

Pouze pro ilustraci uvádím osobní zkušenost, ukazující jak se chová průměrný spotřebitel. Před několika dny jsem spíš s kosmetických důvodů odeslal domácí vodárnu do servisu - byly provedeny práce za několik stokorun a čerpadlo odesláno nazpět. Při vybalování těsně před montáží jsem zjistil, že při přepravě musel s velmi pečlivě zabaleným čerpadlem kdosi mocně třísknout - došlo k odlomení litých výstupků uchycení z bloku motoru. Škodu jsem komletně nafotografoval, telefonicky i písemně vyrozuměl dopravce. Kompletní korespondenci jsem v kopii odeslal i do servisu. Dopravce se snažil operovat svými vnitřními předpisy, s tvrzením, že na odškodnění podle těchto předpisů nemám nárok. Vysvětlil jsem mu , co se bude dít, pokud bude setrvávat ve své stávající strategii a popsal mu, jaké budou jeho finální náklady, pokud se bude nyní bránit zodpovědnosti. Obratem mi bylo odpovězeno, že se tedy zodpovědnosti nezříká.

Ale pointa je v něčem jiném, pracovníci servisu mi telefonovali a s poděkováním mne překvapili tvrzením, že za mnoho let jsem jediný (!) zákazník, který škodu zdokumentoval, písemně oponoval dopravci a podrobně je informoval o svých krocích. To jistě není dobrá vizitka českého spotřebitele a zároveň je to logicky dobrý start pro některé nekorektní prodejce a poskytovatele služeb, kteří se snaží programově zákazníky klamat a krátit na jejich právech.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací18:06
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika