I toto je Mountfield
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?) 15.9.2008 13:11
"Jestliže si jde někdo vytočit kolem slevu... neměl by pak chodit do servisu tak trochu s -pokory-"
To si děláte srandu? Už zde pouze postrádám radu o uctivém úklonu a žmoulání čepice...
Kouzelné je navíc to, že drtivá většina zboží je stejně drahá jako značkové. Zde ale platí "No mercy", prodáváš cokoli, posklytuj standardní servis, nic víc, nic míň..
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 174.166 (?), 25.4.2009 0:34
Dobry den, nevim odkud mate informace o tom, ze potravinove retezce kalkuluji s kradezemi zamestnancu, ale vezte, ze v jednom nejmenovanem retezci (tedy abych byl presnejsi tak filialce) to tak v zadnem pripade neni. Vetsinu ztrat tvori zkazene zbozi, kteremu prosla lhuta nebo "sikovni zakaznici" protrhli obal a nenapadne vratili do regalu, v nekterych regionech (ne ten nas) mohou byt ve vetsi mire kradeze zakazniku (alkohol, o ten je nejvetsi zajem), ale pokud si nekdo neco vezme, tak maximalne cerstvy rohlik kdyz je zrovna privezou a jsou jeste horke. Navic i pocty zamestnancu jsou v techto retezcich udrzovany na minimu, takze ani tech rohliku neni tolik. Nevim, mozna u nas mame jen vyjimecne dobry kolektiv :-)
|
|
|
|
|
|
|
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář (463) - 211.38 (?), 8.9.2008 16:48
Charakterizoval bych to asi takto, průměrné výrobky, prodávané s velkou pompou jako něco mimořádného, naslibovaný servis, který ovšem nefunguje, neboť ani firma ani lidé v ní toto nezvládají.Výsledkem pak zklamaný zákazní, který čekal zázrak, který se nedostavil.Základní myšlenka firmy je dobrá, ale firmu tvoří lidé a tam je kámen úrazu.Každý nechť si odpoví sám, proč chodí to toho či onoho obchodu rád či nikoli, stejná situace je u servisů a pod.Prostě a jednoduše, dnes si je možno vybrat, tak vybírejte!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.90 (?), 9.9.2008 20:57
Pánové to výše napsali pěkně, vznešeně a správně. Já se snažím o lidové podání. U prodavačů oceňuji hlavně odbornost a znalost "kecy" a to naučené jak zákazníka "dostat" mne vždy přiměje k jedinému - odcházím a zdvořile se rozloučím se slovy " musím to zvážit". Já se nerad přu a když, tak jedině s někým kdo mi za to stojí. Na prodavače zlost obvykle nemám (pokud jím není pan prodavač sám jakožto živnostník). to bývá chudák který musí nějak živit rodinu. Vina je na straně zaměstnavatele. Vydávají velké peníze za různá školení - jak prodávat - místo, aby nechali prodavače si výrobky vyzkoušet v provozu a třeba si něco odpracovat v sevisu - tím myslím specialně Mountfield. A jen pro zasmání, ta má neštastná pila je v servisu už tři týdny a celá věc se vleče od června. Mám strach že ta 7miletá záruka znamená, že pokud se v záruce výrobek pokazí bude oprava trvat 7 let.
s pozdravem Jindra
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.205 (?), 12.9.2008 7:35
A já mám zkušenosti jen dobré. Který asi servis Vám zadarmo poradí a natož opraví Vaši strunovku, není ani v záruce, jen se našel super servis a servisman v Plzni, který má rád práci i zákazníky, tímto mu veřejně děkuji. Urbanová
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.90 (?), 15.9.2008 7:05
Oprava pily je u konce, musím smeknout, po třech měsících konečně vymněnili u M. čerpadlo a vše je v pořádku. Vzali to nakonec i na záruku, což jsem ani nepožadoval, vědom si své chyby se špatným olejem. Doporučuji: pokud nebudete s opravou ve střediskovém servisu spokojeni, výrobek přineste zpět, vyžádejte si posouzení centrálního servisu, jsou povinni to zajistit a seznámit vás s výsledkem. Mně to vyšlo s pozdravem Jindra
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.36 (?), 15.9.2008 12:35
Dobrý den, nemyslím si, že je Moutfield dokonalý, ale nedá mi to a připojím také svou zkušenost. Na jaře jsme zde zakoupili benzínovou sekačku s pojezdem. Po dvou týdnech přestal pojezd téměř fungovat. Navíc jsme při sestavování rukojeti zřejmě málo utáhli matici na konci, ta vypadla a následným "kvrdláním" a páčením při otáčení sekačky jsme rukojeť ulomili. Sekačku jsme tedy nacpali do auta a jeli reklamovat. Připraveni na to, že rukojeť je naše chyba a budeme platit, a s obavami, za jak dlouho nám sekačku vrátí. V servisu v Praze nám kupodivu řekli ať si jdeme na hodinku někam nakoupit a přijdeme. Po návratu byl pojezd spravený, rukojeť zdarma vyměněná a od té doby šlape sekačka jak má. Podotýkám, že předchozí sekačku jsme měli též od Moutfielda a byla v pohodě skoro deset let. Závěr - na jednu stranu mě naštvalo, že klidně prodají sekačku, která má už za dva týdny problém, na druhou stranu přístupu technikům servisu v Praze není co vytknout. Je to o lidech.
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?), 15.9.2008 12:58
já nechci M.nijak obhajovat.Koupil jsem toro sekačku-odešel po hodině pojezd.Pilu mi přivezli s volným řetězem, že téměř neseděl na liště a bez benzínu-a prý ji ráno zkoušeli... atd.Ale všechny závady bez problémů odstranili a bez finančních nároků.Myslím si, že hodně záleží u na chování zákazníka.Jestliže si jde někdo vytočit kolem slevu a přesto je přesvědčen, že kupuje šmejd ale levný, neměl by pak chodit do servisu tak trochu s -pokory-než na servisáky křičet a vykládat jim, co že on jedinej má patent na rozum?Opravdu se nechci mout.zastávat, v průběhu 10 let jsem od nich i od jiných značek nakoupil pily, sekačky a jiné stroje snad za 300 tis.kč a nemohu říct, že by procento zmetkovitosti bylo výrazně vyšší.Jen se o ně musím více starat než o ty profi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 15.9.2008 13:11
"Jestliže si jde někdo vytočit kolem slevu... neměl by pak chodit do servisu tak trochu s -pokory-"
To si děláte srandu? Už zde pouze postrádám radu o uctivém úklonu a žmoulání čepice...
Kouzelné je navíc to, že drtivá většina zboží je stejně drahá jako značkové. Zde ale platí "No mercy", prodáváš cokoli, posklytuj standardní servis, nic víc, nic míň..
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?), 15.9.2008 13:42
nikdo po vás nechce žmoulání čepice a úklon až k zemi, jen jsem poznamenal, že se slušností lze ledasco vyřešit.Jestliže to stavíte tak, že zákazník si může dovolit vše, pak je to ovšem jiná
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|