I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.130 (?), 18.5.2008 23:07
Bazén - raději ani nemluvit.
Jedna historka za všechny: Po čtyřech letech roztržená fólie.
Důvod - přílišné předepnutí při stavbě (proškoleným personálem Mountfieldu).
Reklamace neuznána.
Důvod - na komponenty bazénu je sice záruka 7 let, ale na práci pouze 6 měsíců (i když byla i ta práce zakoupena v ceně bazénu).
Jak píše už někdo výše - kvůli dvěma tisícovkám se přece nebudu soudit.
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 19.5.2008 9:16
"kvůli dvěma tisícovkám se přece nebudu soudit"
A to je právě ta velká chyba...
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 19.5.2008 11:15
Je to chyba z pohledu budoucnosti - výchova obchodníků.
Ovšem toho běhání, starostí a peněz + nejistota výsledku = pro zákazníka je to velká nepříjemnost. Jednodušší je příště jít nakupovat jinam, ale aby to fungovalo, tak by to museli udělat všichni nespokojení zákazníci, a toto v ČR nefunguje... Gl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 130.2 (?), 20.5.2008 22:37
Musím se také připojit s negativní zkušeností s reklamaci u této firmy, přesně pobočce Staré Ćivice u Pardubic a to s motorovou pilou.Během období 17.10 2007 - 29.2.2008 jsem se snažil reklamovat závadu na pile - nevypínala!!! poprvé neuznali - prý jen vyčistili. Podruhé uznali reklamaci. Potřetí letovali drát, ale reklamaci neuznali. Požadavek uhradit nezbytné náklady na reklamaci také ne. Na moji stížnost o neuznání reklamací i na neproplacení nákladu dodnes se nikdo neráčil ozvat. Požádal jsem o pomoc i Hospodářskou komoru, ale jelikož vstoupit do jednání je dobrovolný, nikdo se neoptěžoval. Mne osobně zaráží neochota komunikovat a řešit problém i arogance oblastního manažera s kterým jsem jednal. Firma která vynakládá miliony do reklam nebere vůbec v potaz, že nejlepší reklama je spokojený zákazník. Nevím, zda tyto články také čtou nadřízení a nebo ztížnosti končí na prodejnách, ale alespon jsem varoval další potencionální zákazníky, a slibuji, že antireklamu budu šířit dáááááál J.Kropáček, Přelouč
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 21.5.2008 16:13
Při pročítání příspěvků týkajících se Mountfieldu jsem si už několikrát říkal, jestli je normální se s jejich "manažery" takhle natahovat a ničit si zdraví. Minulý týden jsem z důvodů pracovního zařazení absolvoval, jako již několikrát před tím, psychotesty. Bez problémů, stejně jako moji kolegové. Kdyby někdo k tomuto donutil Mountfieldy měli bychom po problémech. Bohužel. Ale na druhou stranu, takhle jsou pohromadě u jedné firmy a neotravují nás ještě v práci. Ve svém volnu, to už hodně z nás ví, se jim VYHNEM. A antireklamu třeba do celé EU pokud se k problémům staví tímto způsobem. Ať se o nich ví!
Zdravím
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.25 (?), 21.5.2008 16:24
Chci se také připojit, ale pomlouvání nečekejte. Jsem také z Přelouče jako páááán Kropáček. Jeho starosti s pilkou neřeším, možná pravdu má, možná nemá. A jak děda říkal - je to taky rukama! Od MO mám několik věcí, taky jsem měl už i drobné opravy (praský řemen, vypadlej bovden), ale na chování servisu v MO si fakt stěžovat nemůžu. Navštěvuji jejich servis v Pardubicích a z chalupy v Jaroměři a musím říct, že jsem se nesetkal s ničím co by mě naštvalo. Přijali, celkem rychle opravili a taky poradili čím jsem se závady způsobil. Na druhou stranu musím říct, že mám z loňska taky sekačku z OBI z Hradce. Po dvou měsících dochrčela. Dovezl jsem jí tam a bylo mi suše řečeno, že si mám pro ní za 30 dní dojet, bohužel byla až za neuvěřitelných 42 dní - bohužel už bylo po sezóně. Uvidím jestli letos pojede nebo bude na vyhazov.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 21.5.2008 17:54
Nepomlouvám. Pánové Oravec, Fišar, Chytka, Filipovský a jeden jeho nohsled na jehož jméno si teď nevzpomenu, nakonec i pan generální. Že bych měl takové štěstí? A zákaz pro prodejnu v Třebíči se mnou jednat? Tam kde vše vzniklo a kam to mám nejblíž? Kdo se s tím nesetkal neuvěří. Ale v okamžiku kdy se začala zajímat Nova půl království a princeznu?
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 248.54 (?), 21.5.2008 20:20
Mohl jste se velmi dobře bránit, vzhledem k nedodržení zákonné lhůty opravy jste jim mohl sekačku hodit na hlavu a dostat nazpět peníze.
Nicméně jsem udiven - měl jste skutečně smůlu, hobby markety nejsou nic moc, ale poruchy vyřizují často velice, velice rychle a zákonné lhůty dodržují i za cenu výměny zboží, ta je pro ně z ekonomického hlediska vždy výhodnější, než vrácení peněz.
Stále platí : "Líná ústa, holé neštěstí."
|
|
|
|
|
|
|
host - 130.2 (?), 24.5.2008 23:30
pro pána z Přelouče, každý máme náké zkušenosti a podle toho prezentujeme své názory, já se proto s Váma nebudu hádat. K sarkastické poznámce o šikovných rukách pouze podotknu, že ovládat kolébkový - dvojpolohový vypinač ZAPNUTO - VYPNUTO zvládne dítě předškolního věku a není zapotřebí vysokoškolské vzdělání. J.K.Přelouč
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|