I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin Hrkal - Diamantový Zahrádkář (1463) - 158.206 (?), 21.2.2008 19:07
Věci od MF jsou skvělé - dokud fungují a nepotřebují opravit. Pak teprve zjistíte, z čeho je placena reklamní kampaň na ČR značného rozsahu. Vskutku si někdo soudný může myslet, že mi motorová pila vydrží 7 let? To bych s ní musel řezat tak 1-2 za rok, o sekačce, s jejíž reklamací (pochopitelně neuznanou) mám osobní zkušenost tu už psal někdo výše, a postup vyřízení popsal skoro přesně.
Víte, nevadí mi tolik, že tam prodávají spoustu šmejdu, vadí mi, že z toho dělají kdovíjakou profiznačku. Najde se tady nějaký profesionál - lesník, který používá některou z pil od MF?
|
|
|
|
|
|
|
host - 54.33 (?), 21.2.2008 19:25
Jeden mi ji každý víkend nosí na údržbu. Všechny šrouby v plastech buď volný nebo ztracený. Každý sudý týden výměna silenbloků. V zimě 5 startovacích per (praskaj) na měsíc. Během roka 2x přidřená. Kolega si prostě chtěl zatočit. A když spočítám kolik má prostojů (měsic?)...
|
|
|
|
|
|
|
host - 58.18 (?), 21.2.2008 20:38
No já koukám jako blázen.
Chtěl jsem si do mountfieldu zajet a vytočit si nějakou slevu na bubnovou sekačku.adélu. Je docela dost drahá.
Myslím, že jsi to ještě rozmyslím. Napíše tu někdo taky něco pozitivního???
Mohl by mi někdo poradit odkud jí mám koupit?? Jsem z vysočiny.
Díky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 158.206 (?), 23.2.2008 19:17
Souhlas - reklamní oddělení musí každý mountfieldu závidět. Škoda že technický provedení výrobků za reklamou dost pokluhává. Si to vemte, masivní reklamní kampaň - a dozvíte se něco ovlastnostech stoje - ne - prim vede izer, béda trávníček a 7-letá záruka
|
|
|
|
|
|
|
host - 151.203 (?), 23.2.2008 23:34
Pokud lidi věří reklamě a slibům politiků jejich problém. Jenže fakt je, že většina z nás je důvěřivých a chceme věřit, že ten druhý nás moc neklame.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 26.2.2008 13:08
Zdravím všechny návštěvníky.
Donekonečna a rád budu opakovat : nenakupujte u Mountfieldu. Když jsem se obracel na TV NOVA s tím, zda by neměla zájem o natočení reportáže o mé reklamaci, chtěl jsem tím co nejvíc poukázat na přístup Mountfieldu. Ano, pokud nakupujete bude kolem Vás poletovat 1 - 4 prodavači. A podle mé zkušenosti Vám odkývou, že kolečka na sekačce jsou čtveratá, když jim to budete Vy tvrdit. Hlavně, když tu sekačku potom koupíte. Tím veškerá serióznost prodejce končí. Servis patří zřejmě úplně jiné firmě Mountfield, zřejmě to bude jen shoda názvu! Ovšem naprosto souhlasím s tím, že reklamní oddělení Mountfieldu pracuje na 200%. Pokud ani tato nadprůměrně kvantitativní reklama neproblikne v případném zákazníkovi varovnou kontrolku zajisté je uvítáme v podzimních měsících na těchto stránkách s dalšími zkušenostmi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 26.2.2008 14:50
No tak nevím, ale jak to tady čtu tak mi připadá, že všichni píšící jsou konkurence Mountfieldu a závidí jí úspěch. Pokud budu používat selský rozum a vezmu si jak dlouho je firma na trhu tak mi vychází že 99% zákazníků musí být spokojeno s výrobky i službami.
|
|
|
|
|
|
|
host - 227.2 (?), 7.10.2012 12:30
Rada lidi nema zkusenost se zahradni technikou, uvidi v TV Bedu, kolo stesti, jede,nakupuje.Ma doma, treba par m2 a treba mu to i chodi.A tech lidi, neni zrovna malo, z toho plyne trzba a nejvice, asi prodane techniky.Pokud jde o kvalitu jejich vyrobku, optejte se lidi z profi provozu, kolikrat,kdo u nich, co koupil.Ja to udelal v zivote jednou, po revoluci, kdyz clovek byl lacny, protoze tady pred rokem 89 byla nabidka omezena.Je to jejich skoda, moji duveru, uz davno nemaji a horsi stroj jsem v zivote nemel, trest to byl.Kdo trochu potrebuje od stroje praci, silne pochybuji, ze tam zajde znovu.Proc si treba do tezby chlap koupi pilu uplne nekde jinde masinu, u znackoveho vyrobce, ktery zadnou reklamu v Tv v podstate nema.Hadejte, muzete trikrat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|