I toto je Mountfield



host - 77.50 (?)
10.4.2010 19:07

pro zaměstnance M (xxx.xxx.178.245)

Uvádějte v návodu rovněž životnost a bude po problému. Jenže to asi ne. To by neznělo tak pěkně, jako záruka 7 let, pokud by např. u sekačky bylo info: "životnost 5 let při 200 h práce/ročně. 

Osobně v obchodech tipu mountfield a hypermarketech kupuji pouze to, na čem se nedá nic zkazit. Např. zahradní hadici. Nářadí nebo dokonce sekačku kupuji vždy u značkových prodejců, kteří prodávají výrobky jasných výrobců, žádné problémy s kvalitou, reklamací, prostě pohoda. A že si nevytočím pár procent slevu? No a co. Kvalita vydrží řadu let, takže větší výdaj nevadí (lepší než něco s 50 % slevou a 7 letou zárukou, co můžu po pár letech budď komplet zgenerálkovat nebo rovnou zahodit)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 16.9.2008 12:23

mno, pokud by mi řekl stejdo, nebo manželce tetino, asi by inkasoval jednu do zubů, ne z pomsty, ale zdá se mi to být velmi vtipné, trochu v surealistickém duchu.

(PS. pouze hlupák v obchodě "podcení" zákazníka. Nikdy nevíte, kdo ve skutečnosti přišel, zde tak úplně neplatí, že vzhled a šaty dělají člověka, skutečný profesionál se věnuje i "studentíkovi", nebo někomu z koho má první dojem, že má hluboko do kapsy. Pokud zboží nemá, má alespoň projevit snahu.)

                     
host - 176.204 (?), 18.9.2008 22:10

ahojte, jenom pár vět...

Koupil jsem si kolo i fy.Mo.Stálo 11000,po pár kilometrech začly praskat špice na zadním kole, což jsem reklamoval bohužel neůspěšně.Tak jsem zaplatil a myslel jsem si, že je po problému. Bohužel výplet opět žačal praskat tak následovala opět neůspěšná reklamace zase jsem zaplatil tentokrát už s protesty, ale zas jsem podlehl mylnému přesvědčení, že je po problému, nebot´ výplet opětovně žačal praskat!! Tentokrát jsem si sedl k počítači a napsal jsem stížnost na adresu- tuším centrály fy.MO a k mému překvapení kolo mi bylo opraveno za pusu.Do té doby jsem poslouchal zkazky o tom jak s kolem skáču ve svých 41 po obrubnících, nebo po terénních nerovnostech atd.atd... no abych to zchrnul po prvé a naposledy, najel jsem s autem po reklamacích 240km, strávil jsem tím celkově 10hodin a už opravdu nemám zájem:(

P.S.někdo tu reklamu zaplati musí, i já jsem přispěl-bohužel...

                     
host - 178.245 (?), 6.11.2008 22:07

Jak to tady tak čtu, tak bych měl okamžitě zítra dát výpověď, protože mi svědomí nedovolí pracovat v takové firmě, která okrádá své zákazníky tím, že je klamavou reklamou přivábí k sobě, prodá jim něco hodně drahého a pak se jim vysmívá v servisu, jaký že si to koupily šmejd! A to už 14 let!!

S pozdravem zaměstnanec Mountfieldu

                     
host - 4.243 (?), 7.11.2008 9:19

Ale tak to nějak je - že je klamavou reklamou přivábí k sobě, prodá jim něco hodně drahého a pak se jim vysmívá v servisu.... Vždyž když už nic jiného co to je sedmiletá záruka, to funguje?Hodně vašich zákazníků už ví že ne.

                     
host - 191.223 (?), 7.11.2008 19:14

Zdravím

Na jaře si chci koupit u Mountfieldu nadzemní bazén.U nich proto, že jsem na netu nenašel firmu která prodává něco podobného. Pokud o něčem víte poraďte.Také nejsem z nich nadšený.

Mirek

                     
host - 178.245 (?), 11.11.2008 20:23

Pro hosta x4.243

Semiletá záruka funguje.Nebo Vám uznají někde po třech letech zapalovací cívku na záruku?Je potřeba si říct, že hodně zákazníků si plete záruku se životností, či opotřebováním dílů.A když tak tady vychvalujete značky HQ a SH, tak jen tak pro příklad historku, co mi povídal pán u nás na prodejně:

Koupil si levnější typ od HQ, kde byla místo náhonové hřídele, náhonové pero (OM používá jenom hřídel),které se mu časem samozřejmě ukroutilo, protože používal kotouč.Na servisu mu ji vyměnili za hřídel, samozřejmě za peníze.A ještě mu "prý" řekli, že ví, že to pero moc nevydrží, ale je to levnější na výrobu.

Nic si nevymýšlím, ani to nemám zapotřebí, jen říkám, co jsem slyšel.Zkuste se sám poptat v servisu HQ.

Mountfield má spousty zákaníků, co jsou spokojený, ale taky spousty nespokojených.Za ty roky, co M funguje a kolik toho prodal, se ti nespokojení se nakupí.A myslím, že spoustě lidem leží v žaludku, jak to tady M rozjel, ještě v době, kdy nic nebylo jisté a pro sekačku jste jezdil do krajského města a ještě za nehorázný prachy.

A jen tak pro zajímavost: zkusme se poptat pána, co reklamoval špice na kole, kolik měl na tom kole najeto?A kolik váží?Má nosič a vozí na něm něco?Uvidíme, co nám odpoví.

S pozdravem, zaměstnanec M

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 12.11.2008 0:09

Nevím jak dlouho jste vy zaměstnancem M., ale já jsem jezdil do Mnichovic v době kdy už to tu bylo vše jasné, rozdané a tam se ještě prodávalo v buňkách a na díly jsme čekali měsíc, než dojdou z Itálie. To ostatně dnes občas také a dodací lhůty dílů, které jsou skladem na centrále? No comment. Čekat týden na blbé těsnění pod karburátor na pilu? To by měl mít seriozní servis na skladě běžně!   Nemám-li ho já, není se co divit, dělám jich do roka pár, nemá-li ho servis prodejce, je to k zamyšlení. Vím, že to není záležitost poboček, ale pokud firma nemá na dvěstě těsnění, o nečem to svědčí! O pobočkách v dnešní podobě tam jen snili. Prostě stačí méně podbízivé a lhavé reklamy a bude na těsnění a jiné díly ve skladech! Proč píši lhavé? Protože se jednoduše žádný OM v USA pod značkou JD nevyrábí, nikdy nevyráběl a už ani neprodává! Mimochodem, víte kterou značku patronoval JD? Homelite a nakonec ji prodal frantíkům. Servisní filozofie je také kapitolou samou pro sebe. Šéfové ví moc dobře kolikrát jim tahají jiní, cizí či neznačkoví,  zadek z roští a jak se k tomu staví? Darmo mluvit. Servisní podpora = 0, při těch cenách za práci servisu, myslíte, že k vám budou lidé chodit, při těch mnohde zfušovaných opravách? Mělo by se panstvo šéfovské u M. zamyslet. Vím, že se nejvíc ozývají ti nespokojení, ale to je všude a je to dobře. Jen z kritiky se dá pokročit vpřed! O tom dobrém vím, to špatné chci slyšet, abych to mohl změnit. Není vše v sortimentu M. špatné, stejně jako nejsou špatné všechny pobočky a lidé v nich, ale nechtít slyšet o těch chybách a nesprávných lidech na nesprávném místě je cesta do pekel!

Radek

                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?), 12.11.2008 0:18

Vaše argumentace mi připomíná jednoho dealera Renaultu - snažil se mého kolegu přesvědčit, že jejich nejlepší model je takový "francouzský Bavorák" (Což je samo o sobě velmi odvážné tvrzení), kolega nic nepoptával, byl uloven "u piva", ve finále to nevydržel a s úšklebkem povídá  : "když já raději toho německýho Bavoráka" :-))

Je dobře, že jste loajální zaměstnanec, to je správné, bez ohledu na to, kdo Vás zaměstnává a co  a jaké kvality   prodáváte. 

Uznávám, že solitérně může i neznačkové zboží být výjimečně lépe zpracováno, než některé nejlevnější značkové. Nicméně je velmi, velmi nerozumné tuto pozitivní deviaci zevšeobecňovat - navíc je absurdní, pokud tak argumentuje prodejce neznačkového zboží, často velmi diskutabilní kvality prodávaného za cenu nejlepšího značkového zboží. (ještě komičtější je fakt, když je takové neznačkové zboží prodáváno podstatně dráž, než v distribučním řetězci výrobce a cena v MO je vysoká jenom proto, že je zboží obrendované) Ještě brutálnější je, pokud k prodeji podřadného zboží použije prodejce techniky na hranici zákona a vše doprovodí velmi kolísavou kvalitou služeb.

Nic ve zlém, ale já také raději "toho německýho Bavoráka".

                     
host - 176.204 (?), 13.4.2009 21:44

Odpověd´ pro zaměstnance M, na kole jsem najel cca.150km, nosič mám, ale nic na něm nevozím a vážím 105,5 kg.Když jsem si kolo kupoval, žádal jsem od prodavače kolo na mou váhu, na denní ježdění do práce-3km celkem po asfaltové silnici.Vybral a doporučil mi kolo HT Fobos SF 06"22 s tím, že je to přesně pro mne.Jak jsem dopadl jsem popsal výše.

Spozdravem, napálený zákazník

                     
host - 77.50 (?), 10.4.2010 19:07

pro zaměstnance M (xxx.xxx.178.245)

Uvádějte v návodu rovněž životnost a bude po problému. Jenže to asi ne. To by neznělo tak pěkně, jako záruka 7 let, pokud by např. u sekačky bylo info: "životnost 5 let při 200 h práce/ročně. 

Osobně v obchodech tipu mountfield a hypermarketech kupuji pouze to, na čem se nedá nic zkazit. Např. zahradní hadici. Nářadí nebo dokonce sekačku kupuji vždy u značkových prodejců, kteří prodávají výrobky jasných výrobců, žádné problémy s kvalitou, reklamací, prostě pohoda. A že si nevytočím pár procent slevu? No a co. Kvalita vydrží řadu let, takže větší výdaj nevadí (lepší než něco s 50 % slevou a 7 letou zárukou, co můžu po pár letech budď komplet zgenerálkovat nebo rovnou zahodit)

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika