Moje pocity z Mountfieldu - v roce 2004 jsem v Praze v Holešovicích koupil elektrickou sekačku. Záruka 7 let. Minulý rok se mi přestal točit motor, což je u sekačky dost značný problém. Jako elektrikář jsem si vše změřil a zjisitl jsem, že na vině je motor jako takový. Zajel jsem do MO v Pardubicích (=Čivicích) a světe div se, za 14 dní mi přišla SMSka, že moje sekačka je opravena. Platil jsem jen asi 30 Kč za podložku pod nůž. Asi si dovedete představit, jak sekačka vypadala po 5 letech provozu. Místy prsaklé šasi od odlétnutého kamene, všude špína a zaschlá tráva. Přesto neřekli ani "ň" a motor vyměnili. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že to udělají příště nebo že budou takto vstřícní u jiné poruchy, ale ejich přístup byl v mém případě skvělý.
Letos jsem kupoval dvě sekačky a nekupoval jsem je u MO, protož ta jejich reklama na kamery a navigace byla u mě kontraproduktivní. Zvláště poté co jsem si přečetl, že navigace je "vykuchyná", ale jmenuje se stejně jako její plnohodnotná kolegyně.
Všem, kteří řeší reklamace, přeji pevné nervy.
A co se týče spotřebních dílů (filtry, svíčky,...), kupuji je přes největší aukční server přímo v USA. I s poštovným mě vyjdou levněji než ten samý díl, zakoupený z e-shopu v ČR. Samozřejmě tam není problém koupit i náhradní díly na asi všechny motory B&S. Jen si stáhnšte obráykový seznam náhradních dílů ze stránek výrobce motoru, najděte si číslo dílu a dejte ho v aukci vyhledat.
Petr Filipi