I toto je Mountfield
|
|
|
|
host - 165.36 (?) 5.3.2009 17:52
Všichni, kteří dávají delší "záruku" než je stanovena zákonem tj. 24 měsíců mají podmínky servisních prohlídek. Tak si zajišťují budoucí tržby. Včera jsem mluvil s kolegou, který má také některé výrobky od Mountfield a slouží mu jako mi několik let bez problémů, i bez jejich servisu. Divím se, že někdo má čas a životní energii trápit se s nějakým čerpadlem za pár stovek, otravovat s tím ombudsmana (je to stejně úřad jako každý jiný, který málokdy něco vyřeší - mám zkušenosti s výjimkou na hluk, kde jsou 2 hlukové normy a účastníkem jednání není stěžovatel - trpitel hluku. A ani za 4 roky se s tím nejde k Ústavnímu soudu ČR dostat přes "filtrační soudy"). Známý měl problémy s novou sekačkou z Mountfieldu, 2 x ji reklamoval a pak mu ji vzali zpět a vrátili peníze. Koupil Hondu, záruka 5 let, ale zase nutnost sezónních prohlídek. Předpokládám, že se opět ozvou různí internetem skrytí dealeři, "husqvarnisti, stihlisti, atd." a budou lákat na své produkty.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 13.2.2009 13:08
Velký dík za podporu. I já si myslím, že takové to uvažování " je to za pár korun, vyhodím to a půjdu pro jiný" by mělo skončit. Nám, obyčejným smrtelníkům, peníze nikdo do kapsy nenasype jen tak. Tak přece se díky takovýmto firmám nevrátíme k rumpálu, bydlení v jeskyni, vaření na ohništi a oblečení z kůží. O tom, že by mi Mountfield nabídl něco navíc, o tom jsem vůbec neuvažoval. Tato firma se minula s jakoukoli slušností, což bych považoval za základ. Takže něco navíc??? A předpokládám, že vzhledem k tomu, kolik instancí jsem s tím seznámil, to bude pro média pěkné sousto. A ještě existuje jisté sdružení spotřebitelů při EU. To bude vizitka. Řekl bych tedy, že čas hraje pro mě.
Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.34 (?), 4.3.2009 18:32
Zdravím.
V úterý 24.2.2009 mi přišlo vyrozumění z ČOI. Nevím, zda zaúčinkovala stížnost k Veřejnému ochránci práv, nebo ČOI můj podnět skutečně uzavřela. Já osobně si o tom myslím své. V každém případě, rozhodnutí ČOI nabylo právní moci a to 10.2.2009!!, na ombudsmana jsem se obracel v první polovině ledna. Dva roky šetření?!?!. Doufám, že většina z těch kteří sledují můj spor si dokáže prozatím něco přečíst i mezi řádky. Po právní poradě jsem znovu oslovil fi. Mountfield. Přes všechny zkušenosti s touto firmou si nedělám jakékoli iluze, přesto do plného zveřejnění vyčkám na jejich odpověď. Nerad bych se dostal na jejich úroveň jednání. Ještě bych měl malý dovětek k takovému lehkému napadnutí v některém článku a bylo to " proč pořád ČOI". Pokud dotyčný nesledoval, ať si na netu dohledá nedělní zprávy tv. NOVA. (1.3.2009) I když to nemá úplně přímou souvislost, lecos to napoví a hlavně je to za "naše prachy"!!! Tím spíš bych řekl AŤ MAKAJ!!
S pozdravem
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.34 (?), 4.3.2009 18:38
Příspěvek je od Petra B., po zformátování disku PC jsem si nevšiml, že píšu jako nepřihlášený host. Tímto se návštěvníkům omlouvám.
Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.111 (?), 4.3.2009 23:30
Tak já mám taky pár výrobků od MF. Nejvíc(již 3 roky) používám křoviňák(práce v lese a na zahradě), pak mám elektro pilu a štípač. Na garanční prohlídky nechodím. Vždy se snažím, aby nářadí bylo ostré a zatím stále vše bez závad. Celý rodinný dům vytápím jedině dřevem z vlastního lesa(používám ještě pilu od HQ(268) a ta mně slouží bez závad již od roku 1993! Leju do ní jen benzín a řetěz OBČAS namažu i pužitýn olejem z friťáku! Samo, že taky dělám pravidelnou údržbu a nejen po sezóně - nejdůležitější je mít ostré řetězy, nože,...). Asi mám na nářadí štěstí.
Letos jsem si opět koupil u MF zahradní traktor. Původně jsem měl v plánu koupit si jej z AGS, ale stejný by mě tam vyše o 30tis. dráž. V prodejně byl docela šrumec(spousta lidí, velký zajém), tak nevím. kdosi tady píše, že jsou prodejny prázdné. Nebylo tomu tak.
Traktůrek mi přivezli domů, technik mi vše trpělivě vysvětlil, takže zatím spokojenost. Doufám a věřím, že mě nepotká žádná negativní zkušenost jako Petra B.
Vím, že všechno je jen a jen v lidech. Takže když člověk natrefí na nějakého pitomce a nemusí to být zrovna v MF, vždy z toho kouká nějaká nepříjemnost.
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.34 (?), 5.3.2009 5:48
Mám pocit, že jsem nenarazil jenom na pitomce ale na výnosný obchodní trik. Kdyby to bylo jen o nich, někdo by toho pitomce ve vlastních řadách snad odhalil a celou akci včas zastavil. Prošlo to vlastně od "servisáka" v Třebíči, přes další až po ing. Drbohlava. A to hned několikrát. A to, jak se vyjádřili na adresu soudního znalce, to je jako když na tu pitomost dáte pečeť.Proto je to na těchto stránkách a každý ať samozřejmě jedná dle svého uvážení.
Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.190 (?), 5.3.2009 7:22
zdravíčko, taky máme 2 výrobky od bédy travníčka. Jeden je elektrická pila, musím říct jede bez problémů více jak 3 roky při přípravě dřeva. Druhý výrobek je travní rider, takový šolichátko, zatím šlape no problém. Třetí věc je 7 letá záruka, která je podmíněna každoroční prohlídkou za 250kč. Ale když tam vyměněj něco navíc tak si to platí každej sám. V tomhle směru pěkný unterwasermani. Tím jim na 7 letou záruku seru, co půjde opravím doma, když nebudu muset, nebudu od nich kupovat dražší díly, kterýé se mnohdy dají nahradit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.190 (?), 5.3.2009 8:02
jěště dodám výtku, když jsme si rider chtěli odvézt hned, že ho smontíme doma. Že nelze, tak přišel za 14 dní, pár strženejch a nedotaženejch šroubů. Nejspíš nechtěli ukázat z čeho to montujou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.36 (?), 5.3.2009 17:52
Všichni, kteří dávají delší "záruku" než je stanovena zákonem tj. 24 měsíců mají podmínky servisních prohlídek. Tak si zajišťují budoucí tržby. Včera jsem mluvil s kolegou, který má také některé výrobky od Mountfield a slouží mu jako mi několik let bez problémů, i bez jejich servisu. Divím se, že někdo má čas a životní energii trápit se s nějakým čerpadlem za pár stovek, otravovat s tím ombudsmana (je to stejně úřad jako každý jiný, který málokdy něco vyřeší - mám zkušenosti s výjimkou na hluk, kde jsou 2 hlukové normy a účastníkem jednání není stěžovatel - trpitel hluku. A ani za 4 roky se s tím nejde k Ústavnímu soudu ČR dostat přes "filtrační soudy"). Známý měl problémy s novou sekačkou z Mountfieldu, 2 x ji reklamoval a pak mu ji vzali zpět a vrátili peníze. Koupil Hondu, záruka 5 let, ale zase nutnost sezónních prohlídek. Předpokládám, že se opět ozvou různí internetem skrytí dealeři, "husqvarnisti, stihlisti, atd." a budou lákat na své produkty.
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.34 (?), 5.3.2009 22:06
To je stále stejná písnička. Vše funguje, není problém. Ani u M. V případě že nefunguje, oprava, reklamace. V tom snad souhlasíte. Nevím jak jinde při reklamaci, u M. z vás udělají rohatého. Není to ale čert. Stokoruny netisknu ani nevydělávám podvodem. A normální člověk má na hlavě raději čepici něž na... o.
Přeji pěkný den. Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 209.65 (?), 6.3.2009 3:25
V Děčíně v lednu otevřeli novou prodejnu Mountfield vč. servisního zázemí. Od té doby jsem 3x navštívil protější obchod železářstvím, kdy jsem výlohou obhlédl i prodejnu Mountfieldu s kolem štěstí vystaveným u pultu. Nikdy jsem tam žádného zákazníka neviděl, jen znuděné prodavače.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|