I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 180.114 (?), 20.12.2008 12:07
Nejsem zákazníkem Mountfieldu a nikdy jsem od nich nic nekoupila, takže o kvalitě produktů nemohu a ani nechci argumentovat. Zatím jsem celou diskusi pouze se zájmem sledovala, ale teď se musím ohradit proti tvrzení, že kvalitu firmy dokazuje délka jejího působení na trhu. Podle mého názoru to bohužel dokazuje pouze nepoučitelnost určitého procenta obyvatelstva. Téměř stejně dlouho se na trhu drží různí podomní prodejci vysavačů, nádobí apod., stejně jako pořadatelé nákupních zájezdů a akcí, byť bylo mnohokrát prokázáno různými nezávislými testy, že jejich zboží je když ne rovnou nekvalitní, pak nehorázně předražené. Vzdělání je hezká věc, ale hlavně bychom všichni potřebovali zdravý selský rozum. Přeji hezké svátky, Alena
|
|
|
|
|
|
|
host - 50.4 (?), 20.12.2008 12:56
Za podzimní prohlídku sekačky od M si firma M naúčtovala 1000,- Kč (přitom aby jste mohl uplatňovat 7 letou záruku jste povinem jí dovézt na tuto prohlídku každý rok), rok na to popraskalo plastové uložení motoru a bylo mi řečeno, že se to vyměňuje pouze jako celek včetně motoru a motor stojí 10.000,-Kč!! (nová sekačka stála 9.000,-Kč)
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 20.12.2008 19:14
Tak mě se líbil příspěvek z 11:54. Jen si rejpnu: taky jsem chodil do školy a 2008-88=1988 a ne 88. Nic ve zlém myslím že vím jak to bylo myšleno. Co se týče ševce, který se má držet svého kopyta, tak to M splňuje do puntíku prostřednictvím svého BOSSe. Nějaký čas kšeftíky a co bratr vyrobil, pak nákup zboží za účelem dalšího prodeje do dnešní podoby. Ono toto vlákno vzniklo z konkrétního případu. Viděl jsem i spot v televizi o tomto případu a opravdu se bylo na co dívat, takže Petr B. co sem napsal je pravda.On se zde občas objeví nějaký zaměstnanec M. Nic proti jeho povolání, každý jsme rádi, že nějakou tu práci máme, že a pokud ji po své lajně děláme dobře, nemáme se vlastně za co stydět, ale pak zde začne obhajovat celou firmu a kdesi cosi. Měl by se nejprve seznámit s celým tímto případem, aby viděl zač je toho u M loket, protože pak by možná nepsal takové texty. Dnes i věřím, že tento jeden případ je jen střípkem toho, jak nás klamou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 20.12.2008 19:28
Rejpu do druhých a sám píšu jak z pomocné školy. Ten příklad měl být
2008-20=1988 ne 88. Tak se na mě nezlobte.Kdo jinému jámu kopá...
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 21.12.2008 12:16
Zdravím všechny návštěvníky.
Jelikož musím vážit slova, aby můj příspěvek nebyl znovu odstraněn pro nedoddržování pravidel, jen maličkost. Určitá skupina lidí byla k nám na Zemi zřejmě vržena paprsky světla asi tak jak Mr.Bean. Těm co na Zemi opravdu žijí krátká informace. ČOI na M. zřejmě nějak pozapomněla, oproti jiným případům. V lednu 2009 to bude rok, co vše bylo předáno z Inspektorátu v Českých Budějovicích jako odvolání na ústředí ČOI do Prahy. ČOIce nepomohli ani z Ministerstva průmyslu a obchodu, zřejmě velice těžká písemka. Tak snad jim pomohou z kanceláře Veřejného ochránce práv. Jak jsem zjistil v březnu 2008 tam měli zrovna na pořadu jednoho z jednání "nedostatečnou ochranu spotřebitele v ČR". Takže jsem vše zpracoval a obrátil se přímo na Ombudsmana. Ať si taky počte. Uvidíme. Pokud je můj postup pro některé Mr.Beany notoricky stěžovatelský, musím upozornit, že M. měl mnoho času na to aby vše v rozumných mezích ukončil. To, že to došlo až sem, a možná bude pokračovat, svědčí o "dobré obchodní politice M.". Ne všichni lidé jsou zvyklí nechat si dělat na hlavu.
Všem "notorickým stěžovatelům" přeji klidné dny vánoční, veselého Silvestra a v nastávajícím roce víc slušných prodejců a obchodníků.
Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
host - 50.44 (?), 21.12.2008 20:21
Pokud se nepletu, Mountfield snad ve Vašem případě přistoupil na výměnu čerpadla. Tak co dál řešíte? A jen tak na okraj - vy se tady všichni oháníte ČOI, ale ta pokud vím posuzuje pouze procesní záležitosti. To znamená jestli reklamace proběhla podle zákona. Ne skutečnost jestli je ve věci rozhodnuto správně nebo není. Jestli se mýlím tak mě opravte...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 22.12.2008 10:17
To se opravdu pletete. M. se se mnou na žádné výměně čerpadla nedohodl. Ano, jednu jedinnou snahu projevili. To když bylo jasné, že Nova se o to zajímá a začne natáčet. Okamžitě kdy toto zjistili, nabídli mi úhradu všech nákladů. Zajímané ne? Rok to nešlo. Proč asi? Pan ředitel mi tyto peníze nabídl však jako projev dobré vůle, ALE výměnou za to mělo být odevzdání obou návodů a zdržení se jakéhokoli dalšího konání!!! Doslovně. Pokud to mám dokončit, nepadlo z jejich strany ani sebemenší slůvko vysvětlení či nedej bože omluvy, za ty podrazy a vylhaná zdůvodnění v zamítání reklamace. A co se týká ČOI, kdekoliv pátráte, kdekoliv hledáte, kdekoliv se ptáte, ze všech směrů ochrany spotřebitele se dostanete v ČR pouze k ČOI. A v tom co ČOI řeší máte milimetr pravdy. Ovšem ČOI DOHLÍŽÍ a DOZORUJE ... Tak je to uvedeno. Vysvětlení pojmů je také přesně definováno. Předpokládám že když máte takový přehled o tom co M. se mnou, budete mít přehled i o tomhle.
S pozdravem Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 12.2.2009 13:47
Zdravím.
Nemám žádnou novou informaci a ani se tímto neposunuji na stránkách. Věřím, že nabídkový dopis od firmy Mountfield, podepsaný jakýmsi ing. Benešem dostali i mnozí z vás. Takže i já jsem se dozvěděl, že jsem jejich dobrý zákazník, že jsem s nákupy a službami firmy Mountfield byl vždy spokojen a že mi tedy nabízí... bla bla bla. Vážení a zejména ti kdož s nimi ještě nemají zkušenost, pro ně je zřejmě vše mimo firmu inteligenčně na úrovni rychle proudící řeky či co. Ano, chápu, databáze a práce s rozesláním pro nějakou agenturu. Tím spíš, dělají z lidí rohatý. Ovšem čerti to nejsou. Panu ing. jsem napsal něco v podobném smyslu. Opravdu nevím, jestli provokují nebo jsou tak... Doufám, že Nova bude mít zájem dotočit závěr k reportáži a dojde i na tento jejich styl.
Přeji pěkný víkend. Petr B.
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 13.2.2009 11:57
Držím Vám palce, jinak je dobrým zvykem nabídnout podstatně více, než pokrytí nákladů. Je to typický postup při mimosoudních vyrovnáních. M ale nejspíš usoudil " Tak tomu kverulantskému vidlákovi dáme pár drobných a zavřeme mu ústa".
Jsem také "kverulantský vidlák" a jsem přesvědčen, že pokud by i jen zlomek zákazníků postupoval stejně nekompromisně jako my, obchodní praktiky by byly na zcela jiné úrovni.
PS. Zvažte i soudní řešení celého sporu, pokud disponujete energií, pak se znaleckým posudkem nemůžete prohrát, špatný prodejce má pak z Ostudy kabát a navíc za ním jdou VEŠKERÉ náklady s řízením spojené (včetně proplacení soudněznaleckého posudku). Nicméně v devadesáti procentech případů dostačuje zaslat prodejci kopii dokumentu, který je podáním žaloby v občanskoprávním sporu, spojený s informací, že pokud nebude neprodleně reagovat (definujte lhůtu) bude žaloba podána.
Subjekt, který má v hlavě alespoň zbytky racia vždy rychle zareaguje. Media totiž podobné soudní spory ZBOŽŇUJÍ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|