I toto je Mountfield
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?) 20.12.2008 9:14
Pro 50.44, pevně věřím, že jste si zboží prodávané Mountfieldem oblíbil, jste s ním spokojen, přeji vám to. Jenže, ono to není tak růžové, jak na první pohled píšete! Kdo myslíte, že ty vyvoněné prodejny, uniformně ustrojené prodavače a nedělní servis zaplatí? Vy a všichni ti tak nadšení "kolem štěstí", pravěkou vodou a benzínem "zadarmo". Rozdíl v ceně v Itálii zakoupeného výrobku a toho samého zde, je propastný! Přístup k posuzování reklamací žalostný, převážně v neprospěch reklamujícího. Proč myslíte, že výrobky domácí produkce se v sortimentu udrží jen krátce, není na nich velká marže! Je to prostě jako s každým řetězcem. Ceny náhradních dílů ještě přidají do pokladny zisků. Ty bombastické reklamy s hvězdamy světového show, musí někdo zaplatit, majitelé asi těžko.
Radek
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 210.100 (?), 1.5.2012 17:25
Někde jsem tu četl příspěvek, že většinu nebo snad dokonce všechny sekačky vyrábějí na vývoz do evropy kdesi v itálii v Genovii snad myslim. Takže neni nakonec jedno u koho se to koupí? Liší se to názvem, barvou a třeba jen tim že to má navíc nejakou plastovou lopatičku na čištění a jiná jinou rukojeť. Po funkční stránce se to liší kvakitiu servisu a cenama dílů.
Já jen že například sekačky Mountfield jsou si podobný se sekačkami Stiga(prej ze švédska, PCHE!), MTD a GTM- jen cenou barvama se lišej ale motory a konstrukčně to je na jedno brdo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 5.87 (?), 12.11.2008 0:14
Vážený zaměstnančně MO, vaše příspěvky potvrzují politiku firmy u které jste zaměstnán. Zlehčovat, vymlouvat se či zesměšnit. Klamavá reklama, která se obratně pohybuje na hraně zákona se vám zcela určitě již nevyplácí. Úbytek zákazníků ve vašich prodejnách je markantní, žijete pouze ze zašlé slávy, kdy na našem trhu bylo nedostatek kvalitního zboží. V té době jste ještě měli celkem kvalitní a vzdělaný personál, který vas ale opustil, jelikož pro slušného a vzdělaného člověka je váše hanebná politika nepřípustná. Možná se vám daří vaší reklamou obelstít pár důchodců, kteří u vás zatočí kolem na sekačku za pětset korun, ale to je vše. Opravdu nevím na co jste pyšní, máte sice obrovskou agresivní reklamu, servisní zázemí, které stojí za to vyzkoušet, sedmiletou záruku kterou můžete klidně prodloužit na dvacetiletou, ale bohužel nemáte to hlavní a to je proklamovaná kvalitní technika.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.10 (?), 6.12.2008 23:01
Jsem z Mnichovic a Mo mám nealeko, ale již dlouho jsem k nim nezavítal a co potřebuju tak kupuju jinde a to hlavně v Německu a Rakousku. Cena, kvalita a přístup je tam perfektní. Zrovna sháním nové auto a v Německu jsem dostal o 40% lepší cenu než u nás. To hovoří za vše.
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 12.12.2008 21:33
I když jsou mé příspěvky odstraňovány, jedná se stále o čerpadlo SPA305. Mívala je v prodeji fi. Mountfield. Děkuji.
S pozdravem Petr Bartůněk, vkladatel příspěvku "I toto je Mountfield".
|
|
|
|
|
|
|
host - 50.44 (?), 20.12.2008 0:02
Mě nějak uniká jak je možné že ta firma je na trhu snad dvacet let, pořád se rozšiřuje, pořád funguje a očividně jí nic neschází. Není to tím, že drtivá většina zákazníků je tam spokojených? I když tam podle vás prodávají předražený šmejd, porovnání se zaprášenou jednou sekačkou v Baumaxu s ulomeným kolečkem mi nějak nevychází. Vážení, buďte soudní a zamyslete se nad tím, proč mají 50 vyvoněných prodejen a jsou tady bezkonkurenčně největší. Vadí vám že mají upravené prodejce kteří ochotně pomůžou? Nebo že vám dají slevu? Že si vyberete z třiceti sekaček? Že mají v servisu otevřeno v neděli?
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 20.12.2008 9:14
Pro 50.44, pevně věřím, že jste si zboží prodávané Mountfieldem oblíbil, jste s ním spokojen, přeji vám to. Jenže, ono to není tak růžové, jak na první pohled píšete! Kdo myslíte, že ty vyvoněné prodejny, uniformně ustrojené prodavače a nedělní servis zaplatí? Vy a všichni ti tak nadšení "kolem štěstí", pravěkou vodou a benzínem "zadarmo". Rozdíl v ceně v Itálii zakoupeného výrobku a toho samého zde, je propastný! Přístup k posuzování reklamací žalostný, převážně v neprospěch reklamujícího. Proč myslíte, že výrobky domácí produkce se v sortimentu udrží jen krátce, není na nich velká marže! Je to prostě jako s každým řetězcem. Ceny náhradních dílů ještě přidají do pokladny zisků. Ty bombastické reklamy s hvězdamy světového show, musí někdo zaplatit, majitelé asi těžko.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 50.44 (?), 20.12.2008 10:18
Opravdu mám doma některé věci od téhle firmy. Mám za sebou i jednu negativní zkušenost a jsem si vědom toho jak jsou drazí. Co se týká relamy, nemyslím že bych byl obětí. Vystudoval jsem psychologii a mám MBA z oboru marketingové studie, takže leckteré triky rozeznám. Ale zastávám názor, že ta historie firmy hovoří o její úspěšnosti. Jaký bude asi poměr mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky, když se stále rozvíjí? Přesto všechno tam občas chodím a mám pocit že M. je jedna z mála firem v téhle republice, která se aspoň vzdáleně přibližuje hodnotám prvorepublikového obchodníka. Aspoň tím, že její zaměstnanci jsou zdvořilí, nikdy si před vámi nedají ruku do kapsy, nepomlouvají konkurenci a hlavně z nich mám pocit že jsou tady pro mě. I když vím, že je to jen proto že jim nosím peníze.
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 20.12.2008 11:50
tím rozvíjí myslíte opuštění trhu v polsku a na slovensku? někde umí trochu líp počítat a neslyší na kolo štěstí a bombastickou reklamu. HH
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 20.12.2008 11:54
Chápu, něco z vámi napsaného i beru. Právě pro vaši odbornost mne však překvapuje tak jednostranný úsudek. Kolik provozoven jste navštívil, kolik problémových situací jste řešil? Kolik prodejců jste měl možnost poznat při práci? Dvacet let? Študovat na to abych si dovedl spočítat, že 2008 mínus 20 je 88, mi stačí jen základní školu! Pokud s vaším vzděláním nepoznáte klamavost reklamy v bodech jako " tyto pily se vyrábějí v USA pod značkou John Deer", barel "ledovcové vody z pravěku", záruka 7 let, pak tedy promiňte. Právě ty rozpory, které vy považujete za přednosti, s mnou uvedenými skutečnostmi, mne utvrzují, že dosud platí a nadále bude platit pořekadlo: Ševče, drž se svého kopyta! Samozřejmně budou a jsou i spokojení zákazníci, netvrdím, že všechny výrobky prodávané M., jsou špatné, ale příběh který započal toto vlákno je naprosto běžný a věřte nemusím se na jeho pravdivostí dvakrát zamýšlet. Osobní zkušenosti mi to potvrzují. Kde jsme v naprostém souladu, je věta o naší republice. Přeji vám nadále spokojenost se stroji od M., u mne je to tak napůl a ta druhá polovina je ještě nabouraná logistikou zajištění náhradních dílů. V době, kdy se každý dovozce a výrobce snaží tyto dodat tzv, "včera pozdě" a to je ta vámi deklarovaná filosofie první republiky, oni jsou v klidu při dodací lhůtě jeden měsíc! Minimálně jeden týden z centrály na ty "vyvoněné" pobočky! Takto to nefunguje ani v USA a CA a tam jsou nějaké vzdálenosti! Jenže vlastní závoz by ukrajoval příliž ze zisku, krajské střediskové sklady také! A že se stále rozvíjí, pardon, ale je nás 10 milionů a každým dnem dorůstá dalších X potencionálních zákazníků! Mimochodem, víte s kým podepsal nedávno John Deer spolupráci pro americký trh?
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|