Honda Vs. Briggs&Stratton
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 27.4.2015 14:25
Honda má sytičovou klapku jako obohacovač pro startování. Podívejte se zda se úplně uzavře klapka sytiče na táhlech, jak dáte plný plyn páčku nadoraz, zatím nestartujte jenom pro kontrolu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 27.4.2015 14:57
Není normální, aby se motor po cestě do servisu opravil a při cestě domů polámal. V servisu to mohl zkoušet chlápek a šlo to, tak bych vsázel na rozdílnost razance tahu za provázek, majitel vs. servisák.
|
|
|
|
|
|
|
host - 100.28 (?), 27.4.2015 15:09
Zdravím, já bych to neviděl jako "razanci za provázek" ale "doražení" ovladače plynu na doraz polohy START. Jak bylo uvedeno, zkontrolovat při poloze páky START zcela uzavřenou sytičovou klapku. Honda toto nemá příliš dobře technicky vyřešené. Je třeba si opravdu pohrát s nastavením bowdenu ovladače. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.141 (?), 29.3.2017 4:00
Rozdíl může být v tom, že profesionál přizvedna předek sekačky př zataření za startovní lanko, tak se dostane k sekací liště vzduch a vyloučí se podtlak pod strojem. Ten podtlak- hlavně při nízkém nastavení stroje významně zpomalue roraci a tedy rasanci zatažení
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 29.3.2017 16:23
A bez přizvednutí je ten prostor vzduchotěsný? Nebo jak? Nemůže to být spíše tím, že při pozvednutí se odstraní tření nože o trávu obzvlášť při tom nízkém nastavení? A nejsou ty texty nějak starý?
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 27.4.2015 20:42
Mohli před převážením ze servisu sklopit madlo a ne vždy je sklopí šetrně vůči bovdenům.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 209.11 (?), 17.7.2014 22:24
mame bubnovku s BaS 6.5hp motor naprosto blbuvzdorny.po zime chyta na 1 drc.jednou za rok vyklepes vzduchovy filtr a novy olej podle motohodin, treba 1 za 2 roky. spotreba mozna vyssi nemam dle ceho posuzovat asi 1.5l za hodinu.jsou u nas tery kde chlapi maji puvodni svicky na ktere 18let nesahli. s hondou chybu jiste neudelate, dle praxe potrebuje pravidelny servis.ale spis bych se zameril na sasi pac motory pojedou ale sekacka bude rosypana.
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 17.7.2014 22:54
Dle praxe, čí praxe, mám B&S a Hondu, Honda nepotřebuje nijak víc pravidelný servis než B&S. Má složitější a skutečný karburátor a seřiditelné ventily, B&S má membránu s jehlou místo karburátoru a ventily natvrdo. Novější B&S mají to samé po vzoru japonců.
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.91 (?), 18.7.2014 8:30
Motory mám oba. Hondu krátce. Zatímco ten starší slouží, vlastně mám dva jeden v sekačce a druhý ve vertikutátoru, kde startuju na loňský benzin, tak Honda je hýčkána stabilizátorem do benzinu, prázdným karburátorem, výběrem čerpacích stanic o kterých si myslím že nemají biosložky a pod. Možná to dělám zbytečně ale bojím se. Je mi fuk co napsali ve Švédsku nebo v Japonsku. Benzin tankuju tady. Jo a ještě taky vím kdo čistí ultrazvukem. To je síla co? Až pro mě ten motor udělá práci za určité období z českým benzinem tak se mu pokloním. Věřím že jo. Tak hezký den.
|
|
|
|
|
|
|
|