Honda Vs. Briggs&Stratton



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388)
1.7.2007 19:50
Např. sekačka na přiloženém obr. je doporučována i do svahu a nejen tato s klasickým motorem Honda GCV 160. Takže když bude takový motor na jiném podvozku sklon bude stejný, naopak čím výše tím budou náklony při najetí do díry, nebo výmolu větší. Proto i po svých zkušenostech bych se použití na svahu o sklonu cca 20° nebál. Je třeba dodržoval max. a min přípustnou hladinu oleje a sekat s ostrým nožem - menší zatížení motoru, případně při sběru do koše jej raději vyprázdnit pod kopcem. Dále se dá směrem pohybu při sečení na svahu zmírnit riziko výpadku - resp. snížení mazání, nebo naopak  spalování oleje sklonem ke svíčce - sečení z kopce - příznak modrý kouř.
Bez názvu
Bez názvu
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 175.210 (?), 25.6.2017 7:18

Uvědomte si pár věcí. Nelze vyrobit motor na dané palivo, aby odvedl výkon větší, než se do něj naleje v podobě benzínu. Jedovatou slinu neplivejte na brixsy, ale na toho co je nechává v provozu, protože ti chudáci mají svoje za sebou a potřebovali by již do brixnebe, aby nepálili motorový olej. Nakonec, co vám brání v tom, abyste nevymyslel, něco nového k pohonu zahradní techniky. Co tak dovést k zdárnému konci vývoj motoru na vodu, při jeho provozování, by vám z výfuku jen ukapávala voda, takže byste zároveň s kultivací, poskytl rostlinkám trochu vody. Ale má to jeden háček, musel byste zároveň vymyslet taková maziva, která by odolávala tlakům, teplotám a tření, v minimálním množství pro celou dobu jeho používání.

         
host - 212.195 (?), 23.6.2007 21:42
Konstrukčně tenhle motor spadá do 30 let minulého století.
            
host - 22.2 (?), 1.7.2007 18:55

Dobrý den snese BS nebo Honda sečení na svahu?

Děkuji za info M M

               
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316), 1.7.2007 18:58
Asi záleží na sklonu svahu. Žádný motor změnu polohy nemiluje, prodejce mi tvrdil, že Honda snese větší sklon než B-S.
                  
host - 22.2 (?), 1.7.2007 19:07
Jedná se asi o 150 m na 20 svahu.
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 1.7.2007 19:50
Např. sekačka na přiloženém obr. je doporučována i do svahu a nejen tato s klasickým motorem Honda GCV 160. Takže když bude takový motor na jiném podvozku sklon bude stejný, naopak čím výše tím budou náklony při najetí do díry, nebo výmolu větší. Proto i po svých zkušenostech bych se použití na svahu o sklonu cca 20° nebál. Je třeba dodržoval max. a min přípustnou hladinu oleje a sekat s ostrým nožem - menší zatížení motoru, případně při sběru do koše jej raději vyprázdnit pod kopcem. Dále se dá směrem pohybu při sečení na svahu zmírnit riziko výpadku - resp. snížení mazání, nebo naopak  spalování oleje sklonem ke svíčce - sečení z kopce - příznak modrý kouř.
Bez názvu
Bez názvu
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316), 1.7.2007 20:11
Ještě jednou, prosím, je lépe držet sekačku svíčkou ke svahu, svíčkou od svahu nebo svíčkou směrem po vrstevnici? Ve které z těchto poloh je motor nejméně ohrožen?
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 1.7.2007 20:46
Po vrstevnici, nebo do svahu je možnost ohrožení motoru menší. Ze svahu se olej dostává ve větší míře do prostoru hlavy válce a dochází k proniknutí do spalovacího prostoru také kolem vedení ventilů a nedokonalým setřením se stěn válce, protože se tlačí za pístem -  proti poloze na rovině. Čím je motor starší, opotřebovanější, tím je tento stav znatelnější. Při spalování oleje dochází mimo nepříjemného zápachu také ke tvorbě karbonů, a to na pístu, ve spalovací komoře(někdy je to znatelné zmenšení spalovacího prostoru). Tímto jsou ohroženy ventily, které se mohou přidřít, sedla a hlavy ventilů nemají těsnost - snížení výkonu.Dále je část karbonů vyplachována zpět do olejového systému a dochází ke snížení   kvality oleje v motoru. Proto je nutné se takovým situacím pokud možno vyhýbat a motor nevystavovat takovému provozu.Motory, které nemají tlakové mazání jsou mazány olejovou mlhou a rozstřikem (toto zajišťují pohyblivé díly v motoru) a kanálky(zajištěno pohybem pístu - tlaky v klik. skříni) , které přivádějí olej k hlavě válce. Proto teoreticky vzato motor by se již nedokázal mazat, jak by někde přestal tento systém fungovat - regulátor otáček na suchu:)), soukolí a kanálky taktéž, kde je tato hranice jsem zatím nezjistil - svahy nad 25° - 30°  krátkodobě nevadí. Při údržbě je v návodech doporučováno nenaklánět sekačku - motor na stranu svíčky - dopředu - i když je to za klidu, motor neběží, kdo to vyzkoušel, pokud  prováděl něco déle objevil se modrý kouř po startu, někdy je nutno vyčistit svíčku a protočit motor.Při sečení do kopce je možnost stavu, že dochází jakoby benzín, hlavně na starších typech motorů - resp. nádrží to dělá problém - toto je jednoduché - dotankovat. 
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316), 1.7.2007 21:13
Díky.
                     
host - 158.2 (?), 27.4.2015 12:58

Dobrý den, mám sekačku Hondu a mám problém se startováním. Odvezli jsme ji k prodejci, na první škubnutí chytla. Přijeli jsme domů, nechce naskočit. Sekačka, přestože je nová, vyměnili jsme svíčku, očistili, kontakt je, benzín nový, nechce startovat, pokud je studená. Jakmile jednou nastartujete, celý den už není problém. Ale následující týden nejde opět nastartovat. Můžete mi prosím někdo poradit? Máte nějaké zkušenosti? Děkuji J.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika