Honda GCV 160 - maximální otáčky
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 246.122 (?), 10.3.2011 21:19
Dobrý den, dnes jsem regulátor nastavil tak jak jste mi napsal. Vše se zdá být v pořádku. Děkuji vám za radu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.133 (?), 2.5.2011 21:11
Dobrý den, mám také problémy s provozem motoru Honda GCV160. Sekačku Husqvarna jsem předal do servisu s popisem závady "nepravidelnost chodu motoru při volnoběhu" a vrátila se mi ještě v horším stavu. Měl bych otázku: jak nastavit správně chod motoru. Při pracovních otáčkách motor pracuje normálně ale v malých (volnoběžných) motor pracuje nepravidelně-kolísají otáčky a zastavuje se. Na karburátoru jsem se snažil zvýšit volnoběžné otáčky(křížová hlavička šroubu), ale po krátké chvilce motor klesne na hranici otáček, kde se zastaví. Je možné na tomto motoru nastavit bohatost směsy? Na kraborátoru je ještě jeden šroub (šroub na plochy šroubovák) s pružinkou. Ten má pouze hybnost několi stupňů (100°) co je jeho úkolem. Při otáčení se chod motoru nemění. Předem děkuji. JK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.133 (?), 2.5.2011 22:39
Nastavení hohatosti směsy se má provádět na pracovních otáčkách nebo volnoběhu motoru. Je možné že popsaný problém (vypnutí motoru-nestabilita na volnoběhu) má za následek právě bohatost smesy? Může být problém i jinde, například svíčka. Dá se zjistit zda problém není ve svíčce. Problém s nepravidelným chodem se zhoršoval postupně. JK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.133 (?), 3.5.2011 19:29
Dnes jsem zkoušel nastavení motoru podle Vašeho návodu. K požadovanému výsledku jsem ale nedošel. Zapalovací svíčku jsem kontroloval 0,7 mm. Při volnoběhu není žádný vliv při pootočrní šroubku pro bohatost směsy. Chod motoru je nestabilní a při přesunutí "plynu" na volnoběh otáčky postupně klesají (to je divné, chod motoru nejde přímo za plynem). Otáčky se sníží a postupně klesají až dojde k nepravidelnému chodu motoru a jeho zastavení. Při přesunutí na volnoběh je klapka na mech dorazu (druhý šroubek). Co může být příčinnou tohoto chování? Je možné, že motor (karburátor za klapkou) přisává někde falešný vzduch. Klapka podle polohy táhla je uzavřena a motor snižuje otáčky postupně až do zastavení cca do 20s. Máte nějaké vysvětlení k tomuto chování motoru. Kde hledat závadu. JK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.133 (?), 4.5.2011 6:39
Motor je starý cca 4 roky a tento problém se objevil koncm minulé sezóny (nepravidelný chod na volnoběhu). Motor je uskladněn bez phm. Když by byl problém tohoto směru jak posutovat. Podle chování motoru je problém s karburátorem-eklektrika to není. Můžete poradit jak závadu odstranit? Jakým směrem postupovat. Díky JK
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.133 (?), 4.5.2011 7:08
...zapomněl jsem napsat počet hodin provozu. Když to odhadnu tak to bude kolem 300 provozních hodin (to je ale max).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|