Podle toho, co uvádíte je to problém s přisáváním tzv. falešného vzduchu do motoru. Tím se směs pro pohon motoru značně ochudí - vysoké otáčky, neseřiditelné na karburátoru a končí to zhasnutím motoru, nebo ihned po přidání plynu. Problém bude buď v těsnění klikové hřídele, nebo v těsnění pod válcem, případně na sání. Záleží na přesných příznacích, ale toto je bolest současných Homelite. Oprava byla provedena na chvilku, tak záleží, co udělali, někteří umělci dají do benzínu hodně oleje, aby vytěsnili gufera, ale je to na chvilku, stav se zhoršuje. Možná něco málo dotáhli, to můžete zkusit zjistit, ale celkově je to levné zboží, které přesně splňuje to, co má splňovat. Chvilka provozu a potom váhání mezi popelnicí a nebo opakovanými opravami, dokud to nervy vydrží.