Hecht 7100



                     
host - 11.110 (?) 
12.12.2016 20:58
Dodnes má nosič hrobkovacích radlic NM1-001 znamenák. Nechci zpochybňovat vše co jste napsal, ale asi takto vznikají třenice z tvrzení co není pravda. Viz stránky výrobce.
  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 193.32 (?), 12.12.2016 22:05
No a co? Mají ho tam, ale taky se podívejte na demo videa, kde předvádějí použití tohoto zařízení v praksi. Demonstrátor popisuje a natahuje války tak jak jsem to napsal. Sami dodávaný znamenák nepoužívají! Další co se chce hádat.
                     
host - 11.110 (?), 12.12.2016 22:18

Vy lže "že znamenák už tam není" a já se chci hádat? Omlouvám se, že jsem vyrušoval.

                     
host - 205.151 (?), 12.12.2016 22:56
Přiznám vy detailisto, že jsem se dříve nepodíval na nejnovější návod k obsluze. Udělal jsem to teď a zjisti jsem, že je totožný s mým papírovým návodem, starým dvacetpět let. Ale v návodu na stránkách Vari, je také video, na které byste se měl podívat.
                     
host - 84.190 (?), 13.12.2016 6:30

Vy se tu budete tak dlouho hádat, až to všechno vymažou.Je tu napsáno Hecht 7100.Co sem kdo plete Vari a jak se sním zatáčí jednou rukou.Jeden tvrdí že to jde, druhý že to nejde.Protože Vari mám, tak rozumím oběma.Lehce tlačit a kleče si to odlehčení najdou a kola udělají část oblouku.Ten znamenák mám nový krásně červený a nikdy jsem ho nepoužil.Taky nepíšu že je na nic.Nejsem vševědoucí.

                     
host - 87.26 (?), 29.12.2016 23:03

105.167 napsal: S volnoběžkama zatáčím s vozíkem jednou rukou,.... Můžete tedy vysvětlit, proč si někteří majitelé jednoosáků vymýšlejí tavéto vyfikundace, které usnadňují řízení. Podstatný pro řízení, je počátek videa, do 26té vteřiny, zbytek s manipulační rukou, neni pro řízení podstatný, přestože to může být velmi dobrý pomocník. Proč to asi ten hoch dělal, když podle vás k řízení soupravy stačí jedna ruka, možná jen jeden prst.

                     
host - 105.167 (?), 30.12.2016 12:33
Zatáčím jednou rukou a fakt nevím, proč ten hoch něco dělal. Třeba nemaže nápravy, má ruky, jako špejle, měl slabý oběd, nevím. Ani nevím proč za Vari tahají dva vozíky. Některé mezikusy bych za kleče nepustil ani panelákové oráče.
                     
host - 105.167 (?), 30.12.2016 17:58
Jízda se soupravou: VARI s vozíkem ANV-400 je snadná Po připojení jednoosého návěsu ANV-400 k jednoosému malotraktoru vznikne souprava pro dopravu nákladů, přídavných nářadí a strojů. Před jízdou nastavte vodicí rukojeti do takové polohy, abyste mohli ovládat bez obtíží páčku akcelerátoru a bezpečnostního vypínače zapalování na madlech vodicích rukojetí i při zatáčení se soupravou. Na zpevněných cestách a silnicích III. třídy používejte podle zatížení návěsu a povahy terénu pojezdovou rychlost (na převodové skříni označená „P“). Pokud při jízdě v terénu nebo do kopce začíná motor ztrácet otáčky a výkon a je nebezpečí, že spojka začne prokluzovat, zastavte a přeřaďte bez prodlení na nižší rychlostní stupeň. Řazení provádějte pouze při volnoběžných otáčkách motoru! Pokud sjíždíte z kopce a západky na kolech jsou nastaveny na polohu volnoběžnou vpřed, přibržďujte soupravu nožní brzdou na návěsu, aby nedošlo k rozjetí soupravy na vyšší rychlost a tím k její snížené ovladatelnosti. Maximální povolená rychlost s návěsem je 15km/h Víte že? Na celou zakoupenou soupravu výrobků VARI (jednoosý traktor + vozík ANV-400) vydává výrobce technické osvědčení pro provoz na pozemních komunikacích III. a IV. Tříd. Soupravu nepřetěžujte. Brzdy návěsu jsou dimenzovány pro celkovou hmotnost soupravy (jednoosý malotraktor + návěs + užitečné zatížení + obsluha) max. 770 kg. Pravidelně kontrolujte dotažení svorníku osy a také promazaní volnoběžných nábojů. Tato pravidelná kontrola výrazně prodlouží životnost celé nápravy. Tento stručný základní návod Vám jistě usnadní a zpříjemní obsluhu celé sestavy VARI a tím se jistě stane vaším ještě dokonalejším pomocníkem.
                     
host - 174.84 (?), 31.12.2016 10:36

Takové mladé, silné a hlavně sciocco mezikusy, přímo miluji. Ten hoch určitě maže to co se mazat má, určitě nemá ruce jako špejle, určitě dobře papá, ale na rozdíl od vás ví, jak se chovají kola při zatáčení, ví co je to diferenciál, jeho uzávěrka a jak se používají, ví jak toto zařízení nahradit u stroje, který to nemá včetně posilovače řízení a nemá vestavěné vymoženosti jiných malotraktorů, které usnadňují zatáčení, nebo otáčení. Můžete si prostudovat malotraktory Agria a co zamená v označení KL, nebo proč mají jednoosé malotraktory BCS Power Safe, na svých řídítkách tolik páček.

                     
host - 84.190 (?), 3.1.2017 7:12

Vari mám a vidím to přesně tak, jak to popsal host 174.84.Žádné jednou rukou neexistuje při zatáčení.Teoreticky když pustím kleče levou rukou, tak mi to chcípne, když pravou, tak nemůžu ubrat plyn.Proč bych to tedy dělal.Držím to dvouma rukama při zatáčení, nahrazuju diferák, odpočinu si a řídím jednou rukou za zatáčkou.Jsem si to zvolil.Až si koupím H7100 tak se s tím taky naučím zatáčet, budu na vozík nakládat méně apod.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika