Hecht 7100
|
|
|
|
host - 9.6 (?) 7.1.2017 19:11
Ono je úplně putna, kde se co vyrábí, pokud vám jde o kvalitu a neošizenost finálního produktu, velmi důležitý je také pozáruční servis a dostupné díly. V průřezu trhu je mnoho firem, které mají mnoho produktů, ale o jejich skutečném původu se nemluví, protože to je jen zbytečná debata o ničem. Myslíte, že někdo, kdo si bude kupovat obyč sekačku se sběrákem, bude před koupí běhat kolem stroje s lupou a zjišťovat, odkud který komponent pochází? 90% všech sekaček pro parkové trávníky používá převodovky GT z čajny a taky to nikdo neřeší. A když se tu tak hrozně řeší vari, pro příklad přiznali původ základního motoru XP200 pro malotraktor, nemají se za co stydět. Ten motor se ukázal být natolik dobrým, že v řadě věcí překonává vyhlášenou hondu. A nová převodovka pro orbu je v řadě věcí mnohem lepší než ta stará - na překopávku z nápravy na kypřič nemusíte mít jeden klíč v ruce, a díky odvětrání vám olej při těžké mnohahodinové orbě nelítá olej skrz simerinky. To jsou ty věci, které by člověk měl vidět a ne rejpat se v hloupostech.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 7.1.2017 19:10
pre 11.110: vo výrobe celkom určite zamestnanci sú, ale tuším tu niekto minule písal (asi aj vy), že vari vyrába kosačky pre as-motor, ktorý ich potom predáva pod vlastnou značkou a na stránke je aj video z výroby, tak nie je dôvod tomu neveriť. lenže spoločnosť nedisponuje veľkým počtom zamestnancov a keď predpokladám, že ich "zhltne" produkcia kosačiek, tak potom sa logicky natíska otázka, kto teda pre nich vyrába napr. jednoosé traktory, lebo na ich stránke je zmienka o finalizácii (kompletizácii) a nie výrobe, čo je značný rozdiel.
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 7.1.2017 19:11
Ono je úplně putna, kde se co vyrábí, pokud vám jde o kvalitu a neošizenost finálního produktu, velmi důležitý je také pozáruční servis a dostupné díly. V průřezu trhu je mnoho firem, které mají mnoho produktů, ale o jejich skutečném původu se nemluví, protože to je jen zbytečná debata o ničem. Myslíte, že někdo, kdo si bude kupovat obyč sekačku se sběrákem, bude před koupí běhat kolem stroje s lupou a zjišťovat, odkud který komponent pochází? 90% všech sekaček pro parkové trávníky používá převodovky GT z čajny a taky to nikdo neřeší. A když se tu tak hrozně řeší vari, pro příklad přiznali původ základního motoru XP200 pro malotraktor, nemají se za co stydět. Ten motor se ukázal být natolik dobrým, že v řadě věcí překonává vyhlášenou hondu. A nová převodovka pro orbu je v řadě věcí mnohem lepší než ta stará - na překopávku z nápravy na kypřič nemusíte mít jeden klíč v ruce, a díky odvětrání vám olej při těžké mnohahodinové orbě nelítá olej skrz simerinky. To jsou ty věci, které by člověk měl vidět a ne rejpat se v hloupostech.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 227.133 (?), 7.1.2017 20:07
Napsal jste: A nová převodovka pro orbu je v řadě věcí mnohem lepší než ta stará - na překopávku z nápravy na kypřič nemusíte mít jeden klíč v ruce, a díky odvětrání vám olej při těžké mnohahodinové orbě nelítá olej skrz simerinky.
Uvědomte si ale, že v tomto oboru, co neni zkuplováno napevno, moc nevydrží. Chtělo by to aby některý majitel Globalu předvedl fotem, jak vypadají šestihrany po určitých m². Za cca 25let provozu, při oračcce a rotavátorování cca 0,1ha, se nic nestalo. Stačilo to jednou půjčit a přivezli to na vozíku. Horní gufero profouknuté, olej ve spojce a tím pádem cca 3,5palackého v pr.... Nechci tvrdit, že ten pojišťovák neni k ničemu. Ten tam měl být, už jako první vylepšení GUTBRODu, od prvopočátku. Na XPéčku se mi líbí vypouštění oleje a kovová vložka průvlaku pro startšňůru po celém obvodu. Když je Honda na DSK317 s koly, tak by startující osoba měla mít alespoň metrdevadesát, aby nebyl prošoupaný průvlak pro startšňůru. Varik bude pro mne, stále jen velmi drahá hračka s ještě dražšími náhradními díly. Vypouštěcí šroub, zátka, 58Kč, plastová mřížka nad ventilátor hondy skoro jeden palacký, zkratovačka zapalování z lámavé křehké slitiny za skoro čtyři kila, ať stojí, ale z onačejšího matroše, proč není hřídel klapky karburátoru, uložena třeba v „o“kroužcích, když všichi ví, že to prd vydrží, nechtějte mi namluvit, že je to na pasé cvajtakt. To jsou ty hlouposti co zvyšují užitnou hodnotu, pak bych byl možná i já nadšencem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 77.221 (?), 8.1.2017 9:55
105.167, z kupování replik, nebo neznačkového zboží, jsem vyléčen. Doporučil bych vám, v případě že fotíte, si k nákladnému foťáku přikoupit externí blesk od jiné firmy, určený také k tomu jistému nákladnému foťáku a můžete být velmi nemile překvapen. Koupit si neoriginální strunovou hlavu, také může znamenat, že se velmi rychle přiblížíte invalidnímu důchodu z titulu vazoneurozy. Jak může člověk zabránit upadnutí krycí manžety v drtiči Shark, při prvním použití, nebo jak podle vás neschopný člověk může zabránit upadnutí plastového krytu ze Samsona po třech sezonách a upadnutí zástěrek v sezoně první. Mimochodem, ten kryt s balným a dopravou, příjde na dva tisíce a o nějaké replice jsem ještě neslyšel. Jak se chcete plynule rozjíždět s traktorem vari, nebo sekačkou na třistašestnátce. Když dodržíte literu výrobce, tak to vám vždy skočí, jako raněné zvíře, myslím, že je to vystižné pojmenování toho cuknutí a netvrďte, že to neni pravda. Za ty roky jsem si už trochu zvyknul, ale když chci mít, alespoň trochu sušné travní strniště za Samsonem na třistašestnátce, tak nesmím zastavit, nebo před rozjedem musím metr couvnout.
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.7 (?), 8.1.2017 10:32
Zapoměl jste odpovědět na otázku. Žádnou solidní repliku, žádná solidní firma nevyrobí, jedině, pokud by šlo o licenci. Pořád to bude podvod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 8.1.2017 12:28
Pán Bunny, mimo jiné mám Vari s motorem Honda od roku 1994. Tchán má dědečka z roku 1975. Ja som kúpil Vari. Reklamnú kampaň nerobím a třeba s motorem XP 200 jsem Vari vůbec nepomohl, spíš naopak. Nemusíš se mnou souhlasit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.190 (?), 8.1.2017 12:41
Vari má myšlenku a hlavně by mě zajímalo, který jiný jednoosák má povolení k jízdě po silnici 3/4 třídy. Nějaké vzít postřik a maželku na vinici s levnějším a horším... Kudy. Má nebo nemá povolení?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|