Elektrocentrála SH 1000 DX
|
|
|
|
|
|
|
host - 144.29 (?) 17.9.2009 10:30
A čistil jste i výfuk když poklesl výkon?
Otta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 144.29 (?), 18.9.2009 9:00
Pokud půjdete znovu do té bau centrály, její provoz můžete zefektivnit. Psal jste že máte pro choulostivé spotřebiče UPS? K ní můžete připojit velký externí akumulátor, nejlépe vyřazený, z vagónu, ještěrky a pod. A ten aku jednou za pár dní dobít, centrálu při tom hnát v optimálním výkonu (400W?)
Většinu času pojedete z baterky. A jestli UPS nemáte, tak měnič 12-230V dnes koupíte v relaci 300W za 1200Kč.
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
jjiri - (23) - 221.57 (?), 12.10.2009 21:44
Dobrý večer,
tak jsem nakonec měl trochu štěstí a narazil jsem na akci právě v obi a sehnal jsem inverotorovou elektrocentrálu, 4t, 850w, 1000w špička, spotřeba (<0,5), je to samozřejmě čína (CMI), ale zatím vypadá fajn. A to nejdůležitější je, že stála pouze 4200,-. Jediné negativum je, že v návodu je bohužel používat čistý benzín s oktanovým číslem 91 (do všeho ostatního mám normálně 95), což zrovna v nejbližších čerpacích stanicích neprodávájí, takže ho budu muset vozit. Chci se zeptat zda by vadilo kdybych používal 95? Přijde mi, že 4 oktany navíc nemůžou nic udělat, ale třeba se pletu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.179 (?), 12.10.2009 22:14
91 oktanů je předepsané minimum. Nahoru jít můžete, ale je to dražší.
|
|
|
|
|
|
|
host - 144.29 (?), 13.10.2009 9:38
A kolik ta CMI váží?
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
jjiri - (23) - 221.57 (?), 13.10.2009 21:59
Děkuji za odpověď, já jsem si myslel, že 95 nebude vadit, o cenu nejde je to rozdíl pár haléřů, ale spíše o pohodlí a to, že když tankuji do kanystru, tak většinou i do auta a nebo z druhé strany bych musel mít tři kanystry (95,91 a 95 s olejem), takhle budou jen dva.
Manuál jsem bohužel nechal na chalupě, takže teď přesně nevím kolik váží, ale co si vzpomínám tak tam byla stejně nějaká blbost něco jako 14 kg, což váží určitě více, po zvážení písnu přesný údaj, ale není to nic velkého - unesu jí v jedné ruce. Zatím jsem ujel teprve 6 litrů (14 hodin) cože je na záběh dobré (ale samozřejmě vytížení do 300w, více nevyužiji), takže nemůžu psát nějaká negativa, ale pokud se něco ukáže napíšu též. Ještě jedna otázka nemám v záběhu vyměnit olej už po těch 14 hodinách? Tuším, že jsem tu četl něco o záběhu a kratším intervalu, v návodu bohužel o tomto nic není.
|
|
|
|
|
|
|
host - 129.134 (?), 13.10.2009 23:21
Ano vyměňte ho.
Dobrý návod od konkurence, ale řídil bych se podle něho:
http://www.wifi-shop.cz/soubory/77060
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jjiri - (23) - 221.57 (?), 18.10.2009 17:49
Děkuji za návod, výměnu oleje jsem tedy již provedl a nečekal na 50 hodin. Přidávám obr bez bočních krytů, ale bohužel moc toho vidět není, protože tam jsou další plasty.
Jinak ještě dodám, že má obsah 54 cm3, což je podle mě hodně málo a točí v normě 5500. Spotřeba se zdá ještě trošku klesne (možná to dělá ta 95), ale tentokrát jsem neměřil - nespotřeboval jsem celý kanystr.Další výhoda tankovat 95, je ta, že zbytek nespotřebovaného benzínu vypleji do nádrže auta a příště zase koupím čerstvý.
váha přesně 16 kg s troškou paliva a olejem takže tak 15,5 kg.
|
|
|
|
|
|
|
host - 144.29 (?), 19.10.2009 9:16
A ta spotřeba byla v úsporném nrbo normálním módu? Má to vůbec přepínač?
Lubor
|
|
|
|
|
|
|
jjiri - (23) - 221.57 (?), 19.10.2009 9:34
Nevím jaký přepínač myslíte, ale má to dva, prvním se zapíná celé zapalování, takže ten je zapnut vždy a druhý zapíná stejnosměrný proud a v návodu píší, že při použití tuším méně než půlka výkonu, má být zaplý i stejnosměrný proud, jinak režim otáček si volí elektrocentrála automaticky. Takže spotřeba je měřena vždy v provozu <300 w, více využiji maximálně když ses rozsvítí venku klasické žárovky, ale to je minimálně. Podle mě na čínu super spotřeba, uvidím na čem se to ustálí, ale po úplném zajetí a výměně svíčky (je tam nějaká čína a tu už jsem jednou přetrhl tak radši vyměním) by se to mohlo dostat tak na 0,45-0,4 za hodinu. Uvidíme nechci být zase přílišný optimista.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|