Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 19.98 (?) 16.8.2017 13:13
101.160 -jen tak ze zvědavosti (jako majitel letitého Vari s Jikovem) kouknu na diskuzi, kouknu na stránky Vari, upřesním a lehce usměrním vývoj této zcela zbytečné debaty a hned se dočítám že..."berete dvoutakt...,rozjeli jste ekodotaci..." apod.
To si myslíte, že každý, kdo s vámi nesouhlasí ve všem je hned zaměstnanec nebo zástupce Vari???
Nemáte pocit, že trochu přeháníte? V klidu si to po sobě přečtěte a nehledejte za vším nepřítele a konspiraci. Vy jste prodejce Hondy, že to tak hrotíte?
Prostě XP-200 může být jednoduchý "blbuvzdorně"postavený spolehlivý motor ze slušných materiálů a o nic jiného nejde.Může to být levnější varianta téhož, ostatně rozdíl v ceně u Vari mezi těmito dvěma motory asi přesně odpovídá ceně za "placení značky" a jako takový se mi nezdá nijak dramatický.Tak kdo chce mít Hondu, připlatí lehce za Hondu.
Mimochodem, asi se jedná opravdu o "ekologii",snahu o náhradu dvoutaktů dostupným způsobem. Já si ovšem nechám Jikovácký dvoutakt ze dvou důvodů.Ani Honda by dlouhodobě bez ztráty kytičky nezvládala moje svahy a sem tam nějaké to překlopení či položení na bok při fakt těžké práci, navíc mi u starého dvoutaktu dokonale vyhovuje dávkování plynu po sepnutí spojky přesně podle podmínek a potřeby výkonu při orbě nebo rotavátoru.(pro info, spojku mám po 30 letech původní)
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 16.8.2017 9:27
On XP 200 ale plní Euro dvojku taky, protože jinak by se v evropě nemohl prodávat, jednoduše by neprošel certifikací. Co se týká cen, ony vyšroubované nejsou - pokud si porovnáváte ceny motorových jednotek, nejlacinějc vyjdou u Jikovu, protože dvacet let nezměnili provedení rukojeti a co je důležitý, odlitek mezipříruby NEMÁ ochranný prostenec spojky. Takže když položíte motor na zem, může se stát, že si poškodíte spojku. A pro upínání motoru k podvozku musíte ještě dotáhnout matice upínacích páček. Ono to laciný provedení zas tolik výhod nemá jak vidíte. Lepší provedení mají jednotky Dakru - tam už je ochranný prstenec, rychlospony a docela masivní provedení rukojeti. Cena je o něco nižší než u Vari v rámci GCV 160, cca o 2 tisíce. Vari má už antivibraci a nastavení sklonů přímo na kloubu řidítek a taky vcelku pěkný design (ten dneska hodně prodává). Za cenu ekodotace je Honda za krásnejch 13 500, XP je za 11 tisíc. Za ty prachy Vám kompletně nastrojenej motor nedá nikdo... ještě od Vás vezme a zlikviduje letitej šrot co máte doma ve stodole.
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.46 (?), 16.8.2017 11:39
Co je to prstenec spojky, jaké upínací páčky a matice - rád se nechám poučit a na jaký podvozek se pohonná jednotka upíná, které sklony řídítek s kloubem máte na mysli.
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.98 (?), 16.8.2017 13:13
101.160 -jen tak ze zvědavosti (jako majitel letitého Vari s Jikovem) kouknu na diskuzi, kouknu na stránky Vari, upřesním a lehce usměrním vývoj této zcela zbytečné debaty a hned se dočítám že..."berete dvoutakt...,rozjeli jste ekodotaci..." apod.
To si myslíte, že každý, kdo s vámi nesouhlasí ve všem je hned zaměstnanec nebo zástupce Vari???
Nemáte pocit, že trochu přeháníte? V klidu si to po sobě přečtěte a nehledejte za vším nepřítele a konspiraci. Vy jste prodejce Hondy, že to tak hrotíte?
Prostě XP-200 může být jednoduchý "blbuvzdorně"postavený spolehlivý motor ze slušných materiálů a o nic jiného nejde.Může to být levnější varianta téhož, ostatně rozdíl v ceně u Vari mezi těmito dvěma motory asi přesně odpovídá ceně za "placení značky" a jako takový se mi nezdá nijak dramatický.Tak kdo chce mít Hondu, připlatí lehce za Hondu.
Mimochodem, asi se jedná opravdu o "ekologii",snahu o náhradu dvoutaktů dostupným způsobem. Já si ovšem nechám Jikovácký dvoutakt ze dvou důvodů.Ani Honda by dlouhodobě bez ztráty kytičky nezvládala moje svahy a sem tam nějaké to překlopení či položení na bok při fakt těžké práci, navíc mi u starého dvoutaktu dokonale vyhovuje dávkování plynu po sepnutí spojky přesně podle podmínek a potřeby výkonu při orbě nebo rotavátoru.(pro info, spojku mám po 30 letech původní)
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.98 (?), 16.8.2017 13:16
9.6. myslím, že jste to popsal dost dokonale.
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.138 (?), 16.8.2017 13:47
Já bych teda raději vzal kosu, než abych si pořídil motor od kopírovače. Sám podnikám a něčím podobným už jsem si několikrát prošel.
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.160 (?), 16.8.2017 15:50
Ano pane bunny, tomu rozumíme, trh je otevřený. Globalizace. Vari píšou o vývoji, oni okopírovali motor s Euro2, nemuseli vůbec vymýšlet a teď tu z lidí dělají b.lbce, jak v číně vyvíjeli a mordovali se. GX, GXV je legenda, neokopírovali nějakýho pincka, babetu. Ten motor zná celý svět. Honda's GX series engines are legendary for superior reliability and performance. And there's no doubt about it: the GX160 lives up to the legend. Lower noise levels, lower vibration, and lower emissions.
|
|
|
|
|
|
|
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář (1484) - 248.111 (?), 16.8.2017 17:18
Konečně kvalitní příspěvek xxx.xxx.19.98 (?)
16.8.2017 13:13
Sice poslednímu tazateli jednoznačně nepoví, jestli opravit tranzistorové zapalování nebo použít ekodotaci+šrotovné, ale alespoň objektivně staví zkušenosti a na nich položené objektivně "pro i proti".
Jinak k obkemu pohonných jednotek, který Vari prodává je jisté, že nikdy nebude mít vlastní motor. Je však jisté, že pro prodejní strategii je potřeba dodat pohonné jednotky s výborným poměrem cena/kvalita či cena/užitná_vlastnost ve stejné kategorii jako jejich vlastní výrobky. Tedy pokud výrobky jsou "poloprofi" tak motor nemůže být "spotřebka". Věřím, že pokud by parametr cena splňoval motor od Subaru, tak jej v nabídce má.
Tedy pro prvotního tazatele z 12.8. = za kolik se ve Vašem regionu či u Vašeho servisáka pohybuje cena repase zapalování? U nás je to 450,- Kč včetně DPH a Babišovného. Pro mne by tedy byla jednoznačná volba oprava zapalovacího kompletu a nebo nákup repasovaného kontaktního.
SfK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.110 (?), 16.8.2017 20:17
Já teda nevím, ale 24 let stará Honda GXV měla klikovou na obou koncích opatřenu valivým ložiskem. Dnes a nějakou tu chvíli už to trvá, je tento motor s jedním ložiskem. INOVACE!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 129.26 (?), 16.8.2017 21:52
(Omlouvám se předem, ale když čtu nebo slyším něco o dotacích, tak to na mě působí jako červený hadr na býka...) Dokonce i tady v tom tématu.
*
Proč by někdo někomu dával něco "zcela zdarma"? Přip. s nějakou výraznou slevou?
Vždyť je to proti zdravému rozumu...
Vždy za tom je nějaký podvod nebo postranní úmysl a zájmy.
-Dotace jsou čiré zlo!
-Nechci slevu zadarmo!
-Vše souvisí se vším!
Rafael.
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.38 (?), 18.8.2017 13:54
Spálil jste se s čínským křovákem, takže chápu Vaši nechuť. Já jsem se spálil taky, ale vyreklamoval jsem jej a koupil jiný čínský a už jsem spokojen. Myslím si, že tyto malé motůrky buď číňan neumí nebo spíš evropani objednávají ten nejhorší šmejd.
Co se však týče větších motorů (kolem 100ccm a větší), tak v této kategorii nevím o žádném vyloženě nepovedeném motoru. Myslím si, že tyto motory jsou z hlediska splehlivosti a výkonu srovnatelné se značkami a téměř vždy převyšují Briggs s SV rozvodem (nižší spotřebou a vyšším měrným výkonem). Jsou tedy kvalitně okopírované, chcete-li.
Sám mám letité (a bezproblémové) zkušenosti s čínskými OHV 118ccm, 135ccm a 139ccm. Dodavatele nemá cenu psát, protože tyto motory bere kdekdo.
Na základě toho jsem přesvědčem, že XP-200 může šlapat spolehlivě a pokud Vari zajistí náhradní díly, tak to může být lepší volba než Honda (poměrem cena/výkon).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|