Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 11.107 (?) 4.4.2015 21:01
S tím bych nesouhlasil. V té době se chystali nové kleče a zase ještě něco měnit a homologovat? To ne. Motor byl nejdražší ale určitě by ho ponechali jako "kdo chce". Dnes, uznávám, už to nikoho tak nebere. Škoda, stačil by trošku tlak ze strany zákazníků a bylo by. Nebo začít navzdory nakupovat na slovensku, tam byl. Ale kdo to bude dělat, že? Ale jak známo, i motor GXV doznal konstrukčních změn během dostupnosti pro Vari. Kdo má ještě černenou plechovou "kapotáž" a chromový výfuk, nic lepšího už nemůže mít. To byl made in France. Plastový červený kryt neplatí!! Oni z něho udělali i šestikoňák, pro tehdejší Vari profi na čtrnáctkách kolech, ale to zvedly jen otáčky na regulátoru o cca 200.
Já zde nechci komukoli vykládat jak "kecá", teda až na vyjímky, jen píšu "to svoje" pro to, aby si z toho každý vzal co jeho jest. Ale rozhodně si nevymýšlím, když nevím, napíšu, že to prostě nevím. Nejsem z těch co vědí vše. Jo a co by mohlo býti důležité dodat, nemám firmu - nejsem servisák a nejsem ani na výplatní listině Vari a.s. Sem tam sekám hrubky a jiné chyby. Prostě takovej "normální", no.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.200 (?), 4.4.2015 10:57
Jak jste pane hrabě přišel na to, že jsem to koupil přes eshop? Že se nemůžeme pořádně domluvi je na vině někdo úplně jiný, jedu přes Tor. Už jsem zjistil co je to za sviňu. Neměl bych to ani ventilovat, abych nepřišel do jiných problémů. Před dvěma lety byl v nabídce Vari s dostáním u všech autorizovaných prodejců motor GXV s podmínkou agregace s některou převodovkou, to znamená, že byl samostatně neprodejný. Objednal jsem telefonicky, to znamená, že neni žádný doklad o tom co jsem si objednal!!! Takže to je jen tvrzení. Myslel jsem si já blbec, že budu mít něco echt, co v širokém okolí nikdo nemá. Až mne přešla euforie z mastného nákupu, jsem zjistil, že je to jinak. Ono se těžko přiznává, že si sám sobě jeden chudák něco po... . Až teď, když čtu co je co a třeba taky neni tak jsem s tím vylezl ven. Mám veliké sem tam kašlající veliké ho.no, na které možná nebudou ani náhradní díly, vyrobené na Tajvaně. Takže žádné GXV190, ale sviňa GSV190 za mastný peníz z Tajvanu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 4.4.2015 18:26
Já bych chtěl ještě zareagovat ohledně těch PRM jak jme zde psali. Ani motor Jikov 1447 není nastaven na jiné otáčky než oněch 4700 ot/min. Jestli jste se někdy dostal k textu "maximálních" otáček tohoto motoru je možné, že tam byla uvedena výšší hodnota, ale motor nastavený pro Vari těch otáček prostě nedosahuje. Jako příklad bych uvedl uvádění maximálního výkonu motoru sekačky, no jo, jenže ten motor na sekačce není nastaven na otáčky, při kterých ten výkon dosahuje. Je to taková fligna od prodejců, nebo koho. Ve starších návodech k dvoutaktním motorům Jikov se píše, že motor je nastaven na... , takže se ví, že motor může točit více. S pěti tisíci otáčkama a o chlup víc dvoutaktního motoru pracoval jedině AGZAT a to v agragaci s lištovou sekačkou. Tam se regulace otáček měla vyřadit z provozu na motorech PA. Pokusím se Vari zastat v tom, že nevěřím tomu, že prodávají kde jaké motory. Odebírají je od BG Technik a to je oficiální dovozce Hond, tak snad to je jaká si záruka. Před dvěma lety koupený motor, nemohla firma Vari deklarovat jako profesionální motor. Schválně jsem zaplul do katalogu z té doby a nikde ani zmínka o profi. Jen Semiprofi.
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.136 (?), 4.4.2015 19:28
v tom máte pane 11.107 vcelku pravdu. Jenže jedinou prodejnou, kde jako nové zboží se zárukou neloupíte padělek je podniková prodejna. Ano, chyba není zřejmě na straně Vari, ale konkrétního prodejce.
Ano, na Jikovu bylo (je) příjemné, že regulace max otáček má polohy 1+2+3+vyřazeno, přičemž standardní nastavení od Vari bylo 2. To použití s polohou vyřazeno čtu poprvé, ale zdá se to logické - při lištovém sekání není potřeba práce v oblasti maximálního kroutícího momentu a vyběhnutí do maxima otáček při chodu bez zátěže není příliš na závadu. Stejně bych ale dal polohu 3 místo vyřazeno.
|
|
|
|
|
|
|
host - 68.161 (?), 4.4.2015 19:31
Nebudeme se dohadovat jestli 1447 točí tolik, nebo tolik. V návodu je napsáno max výkon při RPM 4800-5400. Napsal bych to přesně, ale měřák z jejich nabídky ukazoval tak strašná hausnumera, že jsem jim ho vrátil. Jestliže nebudu sahat do základního seřízení karburátoru a pneumatického omezovače, tak bude jak na DSK317 či 316 točit stejné otáčky. Nevím jestli na netu ještě něco z té doby najdete, protože mají pořád nějaká změny, co novější změna, tím horší přehled. To GXV jsem si nevycucal z prstu. Jeho prodej byl podmíněn současným nákupem převodovky. A teprve dnes se mi z té ceny zakterou jsem tu Thajskou šunku koupil, dělá pořádný šoufl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 4.4.2015 19:55
Ani já se nemíním hádat. Motory GXV se přestali používat proto, že změnili tvar nádrže a nesedělo to s tehdy novými klečemi. Ale asi jste měl na mysli ten motor GSV. Otáčkoměry v celku fungují, jen se problém vychytat jeho "instalaci". Tedy kolik omotat závitů kolem vysokonapěťového kabelu. Když moc, ukazovalo to nesmysl. Ale taky nevylučuju, že jste trefil na zmetek, to zase se klidně mohlo stát.
SvK prvotně, dvoutaktní motory pro AGZAT vyráběla Povážská strojírna pod označením PA100 a tam žádná regulace regulátoru nebyla. Vzhledem k výkonu PA100 se pak začalo objevovat i motory Jikov s 120mm spojkou. No a dnešek už je znám. Čtyřtakty B&S, Honda, jen teda se nikdo neobtěžoval upravit převodové poměry pro čtyřtakty. I proto, že B&S není nastaven na 3700 ot/min. I když kdo ví jak je nastavují a jestli vůbec, protože ponechání vastavení z výroby je ještě míň.
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 4.4.2015 20:37
GXV byl nejlepší motor na Vari, ale taky nejdražší. Cena dělá odbyt a kleče by upravili když by chtěli motory GXV v sestavách nechat. Levnější GCV přestalo být cenově zajímavé a skončili u XP 200.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 4.4.2015 21:01
S tím bych nesouhlasil. V té době se chystali nové kleče a zase ještě něco měnit a homologovat? To ne. Motor byl nejdražší ale určitě by ho ponechali jako "kdo chce". Dnes, uznávám, už to nikoho tak nebere. Škoda, stačil by trošku tlak ze strany zákazníků a bylo by. Nebo začít navzdory nakupovat na slovensku, tam byl. Ale kdo to bude dělat, že? Ale jak známo, i motor GXV doznal konstrukčních změn během dostupnosti pro Vari. Kdo má ještě černenou plechovou "kapotáž" a chromový výfuk, nic lepšího už nemůže mít. To byl made in France. Plastový červený kryt neplatí!! Oni z něho udělali i šestikoňák, pro tehdejší Vari profi na čtrnáctkách kolech, ale to zvedly jen otáčky na regulátoru o cca 200.
Já zde nechci komukoli vykládat jak "kecá", teda až na vyjímky, jen píšu "to svoje" pro to, aby si z toho každý vzal co jeho jest. Ale rozhodně si nevymýšlím, když nevím, napíšu, že to prostě nevím. Nejsem z těch co vědí vše. Jo a co by mohlo býti důležité dodat, nemám firmu - nejsem servisák a nejsem ani na výplatní listině Vari a.s. Sem tam sekám hrubky a jiné chyby. Prostě takovej "normální", no.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 4.4.2015 21:12
11107: Je velmi jednoduché porovnat ceny kompletních PJ. GXV už dlouho v ceníku není, tak je nejdražší GSV, GCV i 160, "nejlevnější" XP200.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 4.4.2015 21:39
Nevím, jestli jsem Vás dostatečně pochopil, nebo zda vůbec. Ono kdyby byla pohonná jednotka GXV nepřetržitě v nabídce, asi by i ceny ostatních motorů byly jiné. Co si budem o tvorbě prodejních cen povídat, ne?
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 4.4.2015 21:50
U motorů Honda je údajně značně omezený rozdíl mezi nákupem a prodejem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|