Jen teda mě vysvětlete, proč zpochybňujete moji zkoušku motorů GCV 160 a XP200 a poznání, že jsou na tom velice podobně výkonem. Jak jsem psal, rozjedu se po rovině proti kopci a motorům dojde dech v rozmezí deseti centimetrů. Motor XP mám od loňska, takže jsem s ním už něco absolvoval. Proč nejste nikdy ochoten uznat osobní zkušenost druhého? No a když píšete o tom nákupu, vy jste si někdy koupil byť jeden nový motor? Dále píšete o mírně horších vlastnostech XP200 proti motorům Honda. Ano, máte pravdu, ale co by se stalo s parametry pro srovnávání, kdyby XP přitom obsahu motoru mělo spotřebu jako Honda? Nad tím nikdo neuvažoval? Jsou lidé, kteří to vědí, ale nemá cenu cokoli psát, Vy to stejně schodíte.
Rotační jednobubnová sekačka s převodovkou DSK 316 pro dvoutakt seká i s čtyřtaktem. Má to nižší obvodovou rychlost a pojezdovou rychlost, ale funguje to. Zase, osobně vzkoušeno.
Dvoutaktní DSK 317 s 4T motorem má samozřejmě nižší pojezdovou rychlost, ale nevím jestli zrovna o 30%. Převodovka na "P" tedy pojezd a s 2T točí s kolama 141.3ot/min za předpokladu, že 2T motor točí 4700 ot/min. Takže s 4T motorem bude točit 105.9. Je na každém, jak mu to vyhovuje a jak si dopočítá o co je to pomalejší. Dvoutaktní převodovka s 4T motorem má "větší sílu". Chci tím říct, že ne vždy je přstavba převodovek nutná. Okecávat se to dá do nekonečna, ale jen obsluha si rozhodne, co mu vyhovuje a co ne.
Ten člověk co chce vědět co je to za motor, když je na víčku napsáno HONDA bych odpověděl, ale nemám jak.