Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 247.173 (?) 3.4.2015 15:53
S přechodem na čtyřtakt se musí překuchat převodovky, známá věc od prvopočátku a je to věc dosti nákladná. Střeva převodovek je třeba vyměnit z titulu velmi velkého rozdílu RPM. Aby se zajistil odbyt nastupujícího čtyřtaktu, tak se záměrně sprasily hliníkové slitiny k výrobě komponentů pro dvoutakt. Nejvíc to tuším odnesl karburátor z Jikovu, hotové sračky. Jste všichni na omylu, když si myslíte, že tento motor byl vytvořen za účelem ochrany životního prostředí. Pochopte konečně, že ten kdo si chce plnit kapsy vašimi penězi, přinesl tuto novotu jen za účelem svého obohacení, si najal pár šikovných vzdělaných psychoušů, kteří svými výplody o šetření všeho možného i nemožného kolem daných čtyřtaktů vás přivedli na hranici soudnosti a v mnoha případech za ni. Konečně pochopte, nejde o životní prostředí, potažmo o vaše zdraví, jde jen o to vás psychycky položit na lopatky, pěkně vás oblbnout, vyprázdnit vám kapsy, aby je oni měli plné. V případě, že naše kupní síla bude větší, než celé řady zemí černého a jihoamerického kontinentu, není co řešit. Vezmu 1447 s klečemi a příslušnou přvodovkou, odvezu do zběrného dvoru, při cestě zpět domů se stavím v kterékoliv prodeně zahradní techniky, koupím nové „žďorbo“ a jedu domů, nebo si to nechám dovézt.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 3.4.2015 15:19
DSK 316 musíte překopat za 4000Kč, DSK 317 bude o 30% pomalejší se střevama 2T a motorem 4T.
|
|
|
|
|
|
|
host - 247.173 (?), 3.4.2015 15:53
S přechodem na čtyřtakt se musí překuchat převodovky, známá věc od prvopočátku a je to věc dosti nákladná. Střeva převodovek je třeba vyměnit z titulu velmi velkého rozdílu RPM. Aby se zajistil odbyt nastupujícího čtyřtaktu, tak se záměrně sprasily hliníkové slitiny k výrobě komponentů pro dvoutakt. Nejvíc to tuším odnesl karburátor z Jikovu, hotové sračky. Jste všichni na omylu, když si myslíte, že tento motor byl vytvořen za účelem ochrany životního prostředí. Pochopte konečně, že ten kdo si chce plnit kapsy vašimi penězi, přinesl tuto novotu jen za účelem svého obohacení, si najal pár šikovných vzdělaných psychoušů, kteří svými výplody o šetření všeho možného i nemožného kolem daných čtyřtaktů vás přivedli na hranici soudnosti a v mnoha případech za ni. Konečně pochopte, nejde o životní prostředí, potažmo o vaše zdraví, jde jen o to vás psychycky položit na lopatky, pěkně vás oblbnout, vyprázdnit vám kapsy, aby je oni měli plné. V případě, že naše kupní síla bude větší, než celé řady zemí černého a jihoamerického kontinentu, není co řešit. Vezmu 1447 s klečemi a příslušnou přvodovkou, odvezu do zběrného dvoru, při cestě zpět domů se stavím v kterékoliv prodeně zahradní techniky, koupím nové „žďorbo“ a jedu domů, nebo si to nechám dovézt.
|
|
|
|
|
|
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6578) - 9.135 (?), 3.4.2015 16:04
PP: O motorech víte málo. Jak jste na to přišel?
V číně jde za peníze všechno. A píšu snad něco jiného?
Nezaklopí půdu, spadne zpátky. Pluh orá perfektně, ovšem musí se umět seřídit. Nevěřím, zkuste to dokázat.
A k těm vašim kopiím, Nejsou to kopie, jsou to podobná provedení. Zkuste mi definovat co je a co není kopie. Když budou dva výrobci vyvíjet motor stejných parametrů a požadovaných nákladů, nutně dojdou k podobnému, ne-li stejnému řešení. Pokud tam není porušen nějaký patent a na to vemte jed, že není, to by si nelajzli, tak to prostě není žádná kopie. Nefalšujem obrazy. A motory se nedělají na kopírce. Zatím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 3.4.2015 16:15
PP: Od Vás vím co znáte o těchto motorech, míchal jste GCV s GSV a ptal se na válce a povrchové úpravy......Eko dotace je nálepka úspornějšího 4T proti 2T. Dotaci si platí Vari, aby lidé získali důvěru v čínský motor.Věřit popisu motoru... v jiném popisu XP200 je spec. spotřeba vyšší.
|
|
|
|
|
|
|
host - 0.146 (?), 3.4.2015 16:27
rozhodně u Hondy kterou mam doma postrádam vložku válce bojím se kolik vydrží tennástřik jinak motor chodí dobře spotřebu neřeším ale proti tz 4k14 ma Honda spotřebu větší
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 3.4.2015 16:51
GCV má provozní průměr 1500-1700 hod. Podle údržby vzduchového filtru a výměn kvalitního oleje. Po této době při nezjištěných zásadních závadách udělat servisní kontrolu motoru. Nafťák má menší spotřebu. Je to o výměře pozemnku, Vari na menší plochy, všecko unesu a uklidím. Tz na větší plochy a chce víc místa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 3.4.2015 16:57
PP: Všech motorů. Jen těch, které můžete nasadit na Vari.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 3.4.2015 17:37
PP:...A já ty parametry neznám... A proto jste na omylu s dírou v hliníku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|