Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 11.107 (?) 2.4.2015 15:05
Za prvé, pokud si myslíte, že motor GCV a GSV je k rozeznání jen podle nálepek, pak teda víte hodně málo. Na první pohled motory bez nálepek jsou jasné který je který.
Za druhé, kleče speciál se už již nevyrábí, místo toho jsou na všech motorech kleče Global s integrovvaným AV systémem. I proto SfK nákupem u zdroje získá více.
No a závěrem mám řekněte, měl jste už tu čest, na vlastní ruce, oči a uši s motorem XP200?
PS: taky jsem zde četl něco o barvách motorů. Nikoho nenachytávejte na červenou na motoru Honda. Tato barva se vyskytuje na motorech jen tehdy, jde-li motor součástí výrobku od Hondy. Jinak a všude černá. To už ale platí nějaký rok.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 2.4.2015 11:26
Tomu se říká váha - hmotnost "důkazů". Na prodejně je jasně vidět, co je co, na netu v e-shopu je jakýsi obrázek a vůbec to neznamená, že Vám to vyobrazené taky dorazí domů. Navíc teda byl zde jeden, co nákupy takových to věcí přes e-shop vůbec nechápal, jak to lidi můžou dělat. Že tento sortiment včetně pil, se přes internet nekupují!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 2.4.2015 14:00
SfK: Chcete naznačit, čemu nerozumíte, nekupujete. Sice jste pořád ve slámě a je se dohadujete co by přišlo a co je co. " Kdyby "nabízeli motor na DSK 317, 316...a byl by v tom nějaký problém, tak by zjistili už dávno, proč jim motory vrací ne?
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 2.4.2015 14:33
11107: Nutíte mě dělat jim reklamu. S klečemi za 16900 na malou mechanizaci Vari. Popis: Motorová jednotka HONDA GSV 190 - kleče special. Doprava a olej zdarma. Nejvýkonnější čtyřtaktní motorová jednotka určená k pohonu širokého sortimentu produktů malé zemědělské mechanizace, osazená odstředivou spojkou o průměru 80 mm. Motor s rozvodem OHC je vybaven automatickým dekompresním mechanizmem pro usnadnění startu. Kleče special jsou výškově a stranově nastavitelné. Na rozdíl od typu GCV je motor GSV opatřen litinovou vložkou válce, jinými pístními kroužky, dvojicí ložisek a lepší filtrací vzduchu. Vizuálně lze oba motory poznat podle označení, samolepek. Motory GSV mají zhruba dvojnásobnou životnost v motohodinách než motory GCV. Kde je podle Vás problém?
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 2.4.2015 15:05
Za prvé, pokud si myslíte, že motor GCV a GSV je k rozeznání jen podle nálepek, pak teda víte hodně málo. Na první pohled motory bez nálepek jsou jasné který je který.
Za druhé, kleče speciál se už již nevyrábí, místo toho jsou na všech motorech kleče Global s integrovvaným AV systémem. I proto SfK nákupem u zdroje získá více.
No a závěrem mám řekněte, měl jste už tu čest, na vlastní ruce, oči a uši s motorem XP200?
PS: taky jsem zde četl něco o barvách motorů. Nikoho nenachytávejte na červenou na motoru Honda. Tato barva se vyskytuje na motorech jen tehdy, jde-li motor součástí výrobku od Hondy. Jinak a všude černá. To už ale platí nějaký rok.
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 2.4.2015 15:24
11107: Neustále máte cosi proti možnosti, na kterou chtěl odkaz SfK. Starší nové kleče jsou lepší než staré z 2T. Samo sebou jsem viděl a slyšel XP 200 a co s tím. Je jako lepší slyšet motor, aby byl lepší než jiný? S barvou motoru jste si cosi domyslel, protože jsem jenom zmínil, že když nic, tak SfK se nemusí líbit barva.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 2.4.2015 15:33
Já mám nustále něco proti co jste nabídl SvK?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 2.4.2015 18:34
J.f.K: Internet kam se podívám zhong je kopie Hondy, jak na to došli? Co si domýšlíte, že italský motory přes Polsko se... co? Dopovězte, zda můžete. Domyšlíte si o blbcích z nějakých zákazníků, přece jste chtěl odkaz do 16000Kč za motor Honda na malotraktor Vari.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 2.4.2015 18:40
Aji já bych ocenil odpověď alespoň jestli jste schopen rozlišit nálepek prosté motory GCV od GSV a obráceně. Jen tak, ze slušnosti, když už jste na mě začal dnes dotírat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|