Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 207.2 (?), 1.4.2015 19:16
Jak můžete tvrdit, že biohuspenina souvisí s obsluhou. Kde se prosím vás prodává benzín bez biosložky, která působením vzdušného kyslíku „vytvrzuje“. Ale můžete zařídit, že pro tyto mašinky citlivé na „biosložku“, byl benzín, samozřejmě ten správný, balený, tak jako balená voda.
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 1.4.2015 19:37
Protože biohuspenina vznikne, když obsluha kašle na údržbu motoru. Stačí málo ze strany obsluhy a problém s karburátorem není.
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.3 (?), 1.4.2015 20:36
Jak biohuspenia souvisí s údržbou motoru a to málo ze strany obsluhy je co?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 29.3.2015 20:26
PP diskutuji o motorech, které za 20 let naběhaly víc, jako 2500 provozních hodin. Zahrádkář, který má 2T na rotavátor, oře za 1, nahrnuje brambory za 1, tak ten nepozná snížení výkonu. Až se sveze s vozíkem a na 2 nemůže vyjet malý kopec, tak zjistí, že výkonu dost ubylo. PP zatím jste neodpověděl, jaký 4T na malotraktoru Vari provozujete.
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 29.3.2015 22:05
V motoru vyměním jednou ročně olej, vyfoukám vzduchový filtr, ventily u GCV nejsou nutné často seřizovat rozvod OHC je méně náchylný na nutnost seřízení. GXV jsem seřizoval odhadem 5 x za 20 let tj OHV rozvod. Očištění, promazání bovdenu, proti korozi. Životnost vlastních motorů mohu porovnat s jinými 4T, je běžná se základní údržbou.
|
|
|
|
|
|
|
Standam - Stříbrný Zahrádkář (471) - 136.63 (?), 1.4.2015 8:39
Zdravím, na začátku by nikdo neočekával jaká se strhne diskuze ohledně srovnávání dvou motorů. Shrnul bych to takto, ano XP200 je podobný GXVčku ale jen podobný stejně jako třeba jakýkoliv kombík jinému kombíku (auta). Co se výdrže týká, težko zatím posuzovat ale podle celkového zpracování bych odhadoval, že bude srovnatelný s jinými výrobci. Za uvedenou cenu vyměnit za dvoutakt je rozhodně dobrá volba.
Jen poznámka ke konstrukci sytiče. Honda má sytičovou klapku a funkce je založená na vytvoření podtlaku při startu a tím nasátí paliva do difuzoru. XP200 nemá sytičovou klapku a funkce je založená na vytvoření přetlaku nad hladinou paliva v plovákové komoře (balonek s dírkou). Stlačením balonku a současným ucpáním dírky prstem se vytvoří nad hladinou přetlak a tím dojde k výronu paliva emulzní trubicí do difuzoru karburátoru. Tento systém používal Tecumseh již před čtvrtstoletím na svých strojích a někde ho používá i BS. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 1.4.2015 9:09
Sytič jsem jen zmínil, že je jiný, protože ke kopii Hondy napsat kopii 25 let starého sytiče, tím bych některým způsobil zdravotní problémy. Čínské výrobky jsou podobné, známe všichni, jak jsou podobné, zejména jsou velmi podobné pro nárazového zákazníka. Dneska je OHV na každé obyčejné sekačce, protože OHV dříve byla výsada značek Honda, Kawasaki. S OHV přišly tyto značky před více, jak 20 roky. OHC je výsadní konstrukce v malých 4T na sekačkách Hondy a na kopírování ještě neuplynulo dost času, jako u OHV.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 1.4.2015 11:24
SfK : GSV 190 v ceně pod 16000Kč, motor má výbavu na malotraktor se setrvačníkem, odstředivou spojkou a přírubou, regulace otáček od obsluhy. Nemá řídítka, je možnost použít původní i ze starého motoru 2T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|