Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 11.107 (?)
31.3.2015 21:27

Ne ne metodika měření motorů Honda a při měření XPčka byla pužita stejná. Nachápu, proč z Vari děláte podvodníky, teda myslím to obecně nejen konkrétně Vás. Na jedné straně a jiném tématu chvalospěvy jak tu káru táhnou dál a pořád vyrábějí strojírensky solidní strojek, na který vždy paduje všechno i když je rozdíl v datumu výroby třicet let a na druhé straně zde čtu to, co tu je.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 105.167 (?), 31.3.2015 20:54
Údaj o spotřebě za hodinu provozu je u podobných 4T použitelný při shodných výkonech motorů. V případě, že jeden motor - Honda má nižší specifickou spotřebu na kWh, než jiný motor XP je spotřeba v litrech za hodinu nepřesný srovnávací parametr.
                     
host - 224.86 (?), 31.3.2015 21:10

No právě, GXV160 má velmi podobný výkon a krouťák jako XP200 a přesto má udávanou spotřebu 1,1 oproti 0,8 u XP. Zřejmě to je záměr nebo použití rozdílných metodik měření. Jen tak mimochodem, samotný náhradní motor XP200 stojí 200 Euro (Šupa Slovensko). P.G.

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 31.3.2015 21:20

On se ten pro Vari taky jmenuje XP200, ale pro Vari dělají v Tíně speciální individuální sestavy, podobně jako Honda. Sekačková honda se od té pro Vari lišila o 2000,-Kč. Pokud budete mít ty dva motory na jednom stole, najdete ty podstatné rozdíly... (karburátor, setrvačník, chladící žebra, časování rozvodů a předstihu, zátěžový regulátor, omezovač otáček... pro požadované průběhy kroutících momentů a rozsahu otáček)


                     
host - 11.107 (?), 31.3.2015 21:27

Ne ne metodika měření motorů Honda a při měření XPčka byla pužita stejná. Nachápu, proč z Vari děláte podvodníky, teda myslím to obecně nejen konkrétně Vás. Na jedné straně a jiném tématu chvalospěvy jak tu káru táhnou dál a pořád vyrábějí strojírensky solidní strojek, na který vždy paduje všechno i když je rozdíl v datumu výroby třicet let a na druhé straně zde čtu to, co tu je.

                     
host - 105.167 (?), 31.3.2015 21:34
Ve Vašich názorech se vyskytly poznámky o lžích, podvodnících, všechno jen Vaše 11107 názory. Při trošce vnímání psaného textu zjistíte, že rozporuji jen Váš pokus a nepřesné rádoby názory na spotřebu motorů. Kopii motoru Honda nevidím, jako špatně, nýbrž jako dobře. Vyrábět by se mělo podle dobrého. Zřejmě příliš emotivně diskuzi prožíváte a dost si domýšlíte.
                     
host - 11.107 (?), 31.3.2015 21:12

Ale to není kompletní údaj, ještě vám tam chybí, že je to při určitých otáčkách a to je u motoru s odstředivou spojkou dost podstatné. S motorem na Vari se nedá pracovat, pojíždět v celém spektru otáček. No jo?! Teď mě to dašlo!!  Vy nemůžete najít nic k tomu XP200, že? Jednak vás pak moje tvrzení točí a nemáte šanci si nic ověřit a tak se tu najde P.G., který má hned jasno. Když já si jen vzpomenu před lety na debaty o pilách mezi váma a tím P.G. Ale to je už pryč. Já nemám důvod ani potřebu čelit spekulacím, obzvlášť proto, že jsem si uvědomil, že protistrana nemá prostě šanci sehnat vše potřebné. Já jen doufám, že teď se každý víc zaměří a popřemýšlí při výberu svého motoru. Ať už to bude Honda nebo jakýkoli jiný.

                     
host - 224.86 (?), 31.3.2015 21:24

Já proti Vám nic nemám, jen uvádím nepřesnosti v technických údajích výrobce na pravou míru, otáčky jsou samozřejmě téměř shodné. A nepodsouvejte mi nějakou averzi proti Vari. Sám mám klasiku Vari dvoutakt, dále GSV 190 s Agzatem a v jedné ze sekaček motor velmi podobný XP200 - zřejmě taky nějaký čínský klon staré Hondy.  Podle mne bude mít XP vyšší životnost než řada GCV.  P.G.

                     
host - 105.167 (?), 31.3.2015 21:27
Nemůžete objektivně diskutovat..., nechte tu slámu být. Stačí si porovnat specifické spotřeby a máte jasno. U traktorů velmi důležitý údaj. Jinak by se za hodinu provozu těžko porovnával 50 kW a třeba 70 kW motor.
                     
host - 224.86 (?), 31.3.2015 21:39

Máte pravdu, specifická spotřeba je nejlepší údaj. P.G.

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 31.3.2015 21:03

Hádáte se krásně o tom, jestli kopie nebo vlastní kce.

Jistě se shodneme, že to není kopie čtyřválce koncernu VW. Že Tecumseh je horší a B&S má jiné detaily. Jenže Honda i jiné motorářské vývojové kanceláře vyvinuli spostu různých typů motorů, s různými kompresemi, různými poměry váha/výkon × obsah/výkon × výkon/spotřeba × kroutící momet/spotřeba × životnost/váha... Prostě do auta Honda bude jinak stavěný motor od samého začátku stejně tak jako pro vysokootáčkové motocykly (jednostopá vozidla Honda).

Nechápu, proč pochybujete o čínském výzkumu a vývoji, když ho měla i naše Škodovka v MB. Jestliže potřebují provozně odolnější motor, nemusí kopírovat Hondu. Především používají celý soubor znalostí (bohužel někdy bez ohledu na řádné zakoupení licence). O kjopii se dá hovořit pouze tehdy, když je to 1:1 obšlehnutý (viz sjetá guma na nových padělcích stroje Blata, kopie výrobní vady na odlitku rámu hoblovky ABH 2315 a jiné).

Jinak, hádejte se dál - nenechte se rušit = pro vari je tiulek stále v diskusi na očích krásnou neplacenou reklamou...cool Vždyť i motor Honda do PJGCV160 se liší od motoru Honda  o stejném objemu do sekačky ABG (asi v 8mi detailech). Nemůžete tak uvádět, že koupíte levnou sekačkovou Hondu a dáte ji na přírubu s klečemi od Vari (nebo dokonce místního zámečníka).

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika