Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.14 (?), 24.3.2015 19:54
Přestalo bavit či nikoli, o tom to není - jsou práce, při kterých se nedá současně sedět u počítače (pikýrování rajčat, stříhání živého plotu) a jsou takové, kdy čtete návod a koukáte najít to, co tam není dopodrobna popsáno.
Například je tam postup seřízení volnoběžných otáček, ale u omezovače maxima je napsáno "svěřte odpornému servisu". V čem je nebezpečné "přetaktování" CPU? Co by se stalo, když by XPčko běhalo na 4200 ot/min.?
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 24.3.2015 19:50
Napsal jsem víc, to vylučuje chytat se toho, co se hodí. Jiné levné díly jsou tedy srovnatelné a na XP 200 se vzhledem k nižší pořizovací ceně stejně tak nemusí vyplatit GO. Pořád je to úroveň spekulace proti Hondě, u které je stav životnosti ověřený.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 24.3.2015 20:36
Jak jsem psal, GO se nevyplatí na žádném z debatovaných motorů, ale to si každý spočítá a přizná, až se ho to bude týkat. Nakonec si řekne, že si, obrazně řečeno" pětistovku přidá a koupí motor nový.
Podařilo se někomu z karburátoru XP vyšroubovat trysky?
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.91 (?), 24.3.2015 20:52
Jo, pochopil jsem, šlo o nějakou zkoušku dvou motorů.I to napsat tomu druhému jak vidíte je je umění.zdrarvím
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 28.3.2015 18:54
A tak doufám, že to tu už zaznělo. Ekodotace je jen název "akce" kterou spustila firma Vari a za odevzdaný dvoutaktní motor nabízí čtyřtakt za zvýhodněnou cenu. Je to celé asi jen v jejich režii a na jejich triko. Je to na svobodné vůli každého jak se rozhodne. K olejům se nechci už vyjadřovat, je to zde s oleji taková periodicky opakující se vlna. Jak jsem psal, motor XP 200 mám a jsem s ním spokojen a to vážně, ne proto že už ho mám, tak nebudu nadávat. O generálkách všech těchto motorů si myslím to, že je to nereálná investice stran ceny a vždy se vyplatí koupit motor celý nový. Myslím, že to poznal nejeden, co stál před skutečným rozhodnutím, jestli generálkovat, nebo koupit nový. A nemusí se jednat ani o motor k Vari. Motory sekaček jsou to stejný v bledě modrém.
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 28.3.2015 19:27
Generálka je u zmíněných 4T možná. Zda tuto možnost majitel využije není důležité. Opravitelnost 4T je možná, jako u 2T a někdo vyzdvihoval několik GO u 2T a zapoměl, že kvalitní 4T GO nepotřebuje a zaplatí se, že potom je jistota koupit nový motor. GO motoru, jako možnost nabízí variantu opravy mladého motoru, který se zadřel nedostatkem mazání.Provede se výbrus a osadí nová pístní sada. V tomto případě se oprava profesionálního motoru vyplatí. Na sekačkách jsou zejména B&S a GCV, u kterých se GO nedělá a nevyplatí.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 28.3.2015 21:18
Co to vlastně je "profesionální" motor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 28.3.2015 21:50
Tak to je definice předpokládaného zatížení profesionálního motoru. Moje poznámka GO profesionálního motoru byla v duchu, že mladý motor se vyplatí opravit, protože ostatní díly motoru jsou připraveny snášet velkou zátěž a tak se dílčí oprava vyplatí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|