Ekodotace na motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 11.107 (?) 24.3.2015 18:58
Díky, ale já to beru tak, že kdo chtěl pochopit - pochopil. Stejně, by mě zajímalo, kdo měl doopravdy ten karbec z XPčka v ruce nebo "na stole". A generálky? Nevím, kdo může psát o nějakých generálkách těchto motorů, myslím tím GCV GSV i GXV od Hondy a nebo XP. To je přejde hned, jak zjistí cenu dílů. A nechtěl bych zde číst o replikách a výhodnosti takové generální opravy, protože pak už to je poločína s jiným nápisem. Když generálkovat Hondu tak originálním dílem ne? A von za ty peníze bude lepší nový, co? Problémy s karburátorem způsobené palivem si majitelé způsobují sami, dobře vědí, že se změnily jeho vlastnosti i složení, ale jsou líní se podle toho zařídit. Já jsem to nevymyslel, na mě nenadávejte, ale taky se musím zařídit abych měl klid. Co, čím, jak nepíšu schválně, to si musí každý vyzkoušet sám, nerad bych totiž aby zde byla další desetistránková tahanice jestli tím jo a nebo neé.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 1.4.2015 21:23
Zongshen kopie hondy... když necháte vyhledat odkazy přeji pěkné počteníčko od motorek po všechno.
|
|
|
|
|
|
|
host - 187.210 (?), 2.4.2015 9:51
Futro = také krmení pro voly.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 2.4.2015 14:07
PP: Tentokrát palec nahoru.
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.91 (?), 24.3.2015 7:15
Jistě, při provozu se každému podaří nějaký prokluz odstředivé spojky nad plán.Ale nebudu se chlubit, že tam nacpu trojku a testuju co to udělá při naloženém vozíku na asfaltu do kopce.Od toho je tam ten klacek a kolečka navíc.To já využívám, protože jsem letitou praxí dospěl k poznatku, že tak spotřebuju/opotřebuju nejmíň náhradních dílů a udělám max. práce.
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 24.3.2015 8:46
Řadí se s předstihem, ne až nezbyde než dát z P na 1. Lze si i usnadnit rozjezd couvnutím vyřazením mimo cestu proti kopci a potom stačí rozjezd bez prokluzu spojky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 24.3.2015 14:44
176 91 přečtěte si příspěvek 11 107 ještě jednou a nebo několikrát. Píše tam o kopci s rozjezdem, tak asi je pod jákým si asfaltovým kopcem možnost normálního rozjezdu na pojezd a jede se do kopce do prokluzu spojky - zastavení soupravy.. Podle jeho srovnání vyšli motory na stejno, tedy výkon a krouťák v praktickém provozu těch dvou motorů. Co je na tom k nepochopení? Keci o řadící páce a převodových kolech jsou snad zbytečná, nemyslíte?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 24.3.2015 18:58
Díky, ale já to beru tak, že kdo chtěl pochopit - pochopil. Stejně, by mě zajímalo, kdo měl doopravdy ten karbec z XPčka v ruce nebo "na stole". A generálky? Nevím, kdo může psát o nějakých generálkách těchto motorů, myslím tím GCV GSV i GXV od Hondy a nebo XP. To je přejde hned, jak zjistí cenu dílů. A nechtěl bych zde číst o replikách a výhodnosti takové generální opravy, protože pak už to je poločína s jiným nápisem. Když generálkovat Hondu tak originálním dílem ne? A von za ty peníze bude lepší nový, co? Problémy s karburátorem způsobené palivem si majitelé způsobují sami, dobře vědí, že se změnily jeho vlastnosti i složení, ale jsou líní se podle toho zařídit. Já jsem to nevymyslel, na mě nenadávejte, ale taky se musím zařídit abych měl klid. Co, čím, jak nepíšu schválně, to si musí každý vyzkoušet sám, nerad bych totiž aby zde byla další desetistránková tahanice jestli tím jo a nebo neé.
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 24.3.2015 19:19
Generálku jsem na GXV za 20 let častého provozu dělat nemusel a první GCV jedou na sekačkách dodnes, za předpokladu běžné údržby. O replice na GO jsem nepsal, zmínil jsem karburátor a starter, takový díl není GO a bylo to ve srovnání s čínou XP 200, že má levné díly, což jsou kontrolované repliky. Repliky, o kterých jsem se zmínil, mají kvalitu, která je srovnatelná s jinými levnými díly.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 24.3.2015 19:26
No ale napsal jste toho mnohem víc na co jsem reagoval. Asi se chytáme jen toho co se hodí? A ano, repliky mají kvalitu, která je srovnatelná s jinými levnými díly. To je jako popisovat 1+1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|