Pozor Kavapo a Slepicar.cz jsou ta sama firma
|
|
|
|
|
|
|
host - 225.103 (?) 4.1.2017 14:56, zobrazeno: 46613x
Pro všechny kdo už mají své zkušenosti s kavapem je toto varování! Dvě společnosti ale v rejstříku jedna a tatáž osoba 😄😄😄
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.74 (?), 28.4.2017 9:00
Dobrý den. Vloni sem si koupil Housata měli byt tydeni jedno stalo 170,_Kč zbylo mi jedno všechny uhynulo nedostal sem ani odškodnění. Mel sem i veterinární vyšetření měli zápal plic. Cestou nastydli a bylo vymalovano. Letos mám svoje a to same se opakuje. Mohla by jít o nějakou pozustalou nákazu?
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.239 (?), 28.4.2017 11:12
Možná je chyba na Vaší straně-jaké máte pro chov podmínky? SPCH
|
|
|
|
|
|
|
host - 39.86 (?), 30.4.2017 17:48
Často tu dikutujete o Kavapu. Tak já vidět v jednom autě pět druhů drůbeže, kachny, krůty,kuřice husy, perličky , Určitě z různých míst a různých chovů . Tak se ani neptám řidiče jestli je vozí teprve první den a když už jezdí tři dni jestli jim dal aspoň napít Raději rychle uteču ať si něco na oděvu nebo na botech nedonesu domů
Zdravému Chovu zdar J.S. ch.
|
|
|
|
|
|
|
host - 207.134 (?), 12.5.2017 9:30
Děkujeme neregistrovanému pisateli, pravděpodobně nějakému prodejci drůbeže, kterému se bohužel příliš nedaří a tak má čas psát do různých diskuzních fór na internetu zavádějící a poškozující informace o našich společnostech. S velkou slávou zjistil, že projekty Kavapo a Slepičář spolu spolupracují, my se tím netajíme, ba naopak na stránkách www.kavapo.cz přímo odkazujeme na naši novou službu www.slepicar.cz. Zákazníci si naši službu závozu drůbeže a krmiv přímo na jejich adresu, aby nemuseli chodit na závozové místo a složitě a nekomfortně přepravovat drůbež k nim domu, chválí a oceňují ji. V průměru máme ze 100 závozů jednu až dvě reklamace, které vždy vyřešíme ke spokojenosti zákazníka. 98% je spokojeno a naopak naši službu neustále pro zákazníka zdokonalujeme, aby byla ještě komfortnější. Pracujeme s živou drůbeží 20 let, víme jak s ní zacházet a tyto zkušenosti se snažíme předat i našim zákazníkům. Mrzí nás, že konkurence nebo jeden nespokojený zákazník má potřebu vyvolávat vlákna o našich úspěšných projektech, nebudeme stejní a přejeme mu v jeho podnikání i životě mnoho úspěchů, radostí a pramálo starostí. Hezký den všem Slepičář a Kavapo přeje jen :)
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.98 (?), 12.5.2017 18:13
No nevím, nevím. Najděte si vlákno o více příspěvcích na vaši adresu a zjistíte, že ten slabý odvárek v tomto vláknu je pouhá maličkost.
Věnujte spíš energii a čas férovému obchodu a jednání se zákazníky, komunikujte s nimi a nebudete se muset bránit na netu.Přestaňte honit pouze peníze a reklamu vám vytvoří sami spokojení zákazníci mezi sebou. A nemystifikujte tady smyšlenými prodejci konkurence.
Takovejch jako vy by bylo, ne každej na to má ale žaludek.
|
|
|
|
|
|
|
host - 134.40 (?), 18.5.2017 10:02
Několik vysvětlení.
Kavapo není název registrované společnosti, pouze jakousi obchodní známkou, značkou. Vlastníkem společnosti, pod kterou je obchod veřejnosti znám s již zlidovělým názvem "Kavapo", je poměrně mladé eseróčko Agrosik.
Provozovatel je subjekt, který společnost nemusí 100 % vlastnit či být společníkem (s.r.o.), ale se souhlasem skutečného vlastníka je fakticky užívá a provozuje. Jelikož firma Agrosik není dceřinnou společností jiného sro a je pouze jediným výhradním 100 % vlastníkem, pak není důvod užívat pojem "provozovatel", protože jinak jde o závan úmyslné kamufláže.
K pisateli, zřejmě úzce spjatého se značkou Kavapo, tedy firmou Agrosik, rovněž neregistrován. Nevěřím tomu, že čeští chovatelé jsou jen samí nepřející a chtějí si za promarněné peníze, vydané za nemocnou či přichcíplou drůbež jen schladit žáhu. Určitě by na stížnosti, které jsou negativní zkušeností, nepochybně zareagovali
úspěšní chovatelé - odběratelé a pomohly tak vyvrátit tato tvrzení. To se však jaksi moc často neděje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 181.122 (?), 22.6.2017 12:14
Proč varování? Já mám třeba s Kavapem dobré zkušenosti, bydlíme od centra dění dost daleko a jsme nepojízdní s manželkou. Takže tyto služby využíváme poměrně často. Slepice nám nesou vajíčka denně. Služby Slepicare určitě brzo vyzkoušíme, když zavezou až na dvorek.
|
|
|
|
|
|
|
host - 226.212 (?), 23.6.2017 12:52
Já z kavapa beru už přes deset let, ještě když byl živ můj dědeček, a nikdy jsem neměla vážnější problémy. Jednou se mi stalo, že mi jedna kachca hned chcípla, ale to je asi tak nějak normální s tímto druhem zboží. Při dalším závozu jsem si vybrala jinou. Je fakt, že by mohli být tu drůběž o dvacku levnější, ale i tak si nemůžu stěžovat. Lidi taky pořád pláčou, protože chovat neumí a pak o svádějí na dodavatele, co jim drůběž přiveze, to je u nás totiž nejlepší způsob, pořád všechno svádět na ostatní.
|
|
|
|
|
|
|
host - 177.200 (?), 26.6.2017 9:51
Já bral taky z Kavapa a všechno na pohodu. Objednal jsem na podzim a teď na jaře se Slepičáře a všechno proběhlo k mé spokojenosti.Slepice se mají u mě dobře, nesou mi každý den a neměl jsem ani problém při objednání nebo při závozu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|