Liheň na drubež Bioska monoplast 60

host - 39.231 (?) 
26.7.2010 14:43, zobrazeno: 102282x

Ahojky vsem, ma mi prijit starsi lihen na 60 vajicek slepich a ma byt plne funcni. Jenze jsem se na internetu docetla, ze nezdary muzou byt pri lihnuti take z duvodu nejakych nemoci z plisni nebo co, jako ze se ulozi v lihni na stenach a ruzne... a pak se to muze prenaset na zarodky drubeze pres skorapku..nejake cerne fleky a tak... Jsem v tom velky laik, chystam se poprvne lihnout... jinak mi kvocny moc vajec nedavaji, tak cizi vajicka v kladam pod kvocny a zaviram do boxu, kde maji klid a neslezou s vajicek nez vsechny dolihnou... a pak ma kvocna kupu kuratek, ale to je ten klasicky zpusob... Ja bych vas timto dotazem poprosila o nejaky osobni zkusenost se starsi lihni nebo treba vysvetlit jak je s temi plisnovymi nemoci v lihni a tak ruzne... kdyz jsem to nejak cetla dostala jsem trochu obavy z lihne... Dekuji moc predem vsem za informace... Žanet----Žanpets

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 21.103 (?), 8.8.2010 22:33